abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56298578
Mark Rutte sprak afgelopen maandagavond tuinders in het Westland toe. Hij predikte zo ongeveer de hel en verdoemenis over onze economie, toen maandag de beurskoersen zakten.....Wat paniekerig deed hij : het kabinet moest maar direct met maatregelen komen en wou direct een spoeddebat dat gelukkig niet doorging na gebrek aan animo van andere partijen....(en terecht)

Ik kwam niet bij van de lach toen de tuinders in NOVA het helemaal niet eens waren met de visie van Rutte. Ze lachten hem nog niet niet uit...

Niet alleen de tuinders blijken terecht optimistisch te zijn over onze economie.....

Vandaag op NOS teletext:
quote:
` De industrie is ongekend optimistisch
over de economie.Het vertrouwen van de
producenten komt deze maand uit op 9,5.
Dat is de hoogste waarde die is gemeten
sinds het CBS in 1985 met de metingen
begon.Gevraagd wordt naar de verwachte
productie,de voorraden en de orders.

Het onderzoek werd uitvoerd in begin
januari.Er worden meer orders en een
hogere omzet verwacht.Het CBS verwacht
dat de vraag naar personeel met 30
procent zal toenemen.Vooral in de
computerbranche is de vraag groot.

Het consumentenvertrouwen daalde deze
maand iets.Toch zijn mensen positiever
over hun financiën dan in december.

OK, dat was begin deze maand. Maar met de beurzen ging het de afgelopen maanden al tamelijk slecht. Tientallen procenten waren er toen al verdampt.... Zou je werkelijk denken dat afgelopen maandag de ondernemers in paniek zou zijn geraakt? Nou nee, en zeker nu niet want de koersen herstellen weer in een rap tempo....Zoals zo vaak gebeurt....

Met Mark Rutte win je iedere oorlog. Wat een stuk paniek met het bedrijven van demagogie de economie naar de afgrond wou helpen.... Puur voor eigen gewin? Of hij snapt het dus echt niet....Ik weet niet wat erger is....

Met Rutte als leider van de VVD blijft de partij nog lang klein...

[ Bericht 4% gewijzigd door EchtGaaf op 25-01-2008 13:50:49 ]
pi_56298619
Speaking of Rutte. Hij wil de Zalm-norm volledig loslaten. Toen Bos dat een tijdje geleden gedeeltelijk deed, was 'ie daar zwaar op tegen. Is Rutte nu ook een draaikont?
pi_56298686
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:40 schreef Wombcat het volgende:
Speaking of Rutte. Hij wil de Zalm-norm volledig loslaten. Toen Bos dat een tijdje geleden gedeeltelijk deed, was 'ie daar zwaar op tegen. Is Rutte nu ook een draaikont?
Yep.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:46:42 #4
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56298761
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:40 schreef Wombcat het volgende:
Yep, VVD is niet geloofwaardig meer. Rutte, Verdonk, het gebemoei van de zijlijn van dat fossiel in Groningen....
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56298773
Rutte is en was gewoon een lul. Moet de ene keer de belastingen omlaag omdat het zo goed met de economie gaat, de andere keer moeten de lasten omlaag om de economie aan te jagen.

Tsja.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56298811
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:47 schreef Klopkoek het volgende:
Rutte is en was gewoon een lul. Moet de ene keer de belastingen omlaag omdat het zo goed met de economie gaat, de andere keer moeten de lasten omlaag om de economie aan te jagen.

Tsja.
Ik begrijp ook niet wat ze nog in hem zien bij de VVD. (de rest slik ik maar ff gauw in)
pi_56298855
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:47 schreef Klopkoek het volgende:

Tsja.
dat zou iig al beter zijn dan het tegenovergestelde, waar we nu keer op keer mee opgescheept worden

maar goed, Rutte had nooit partijleider moeten worden idd mr sowieso heb k bij de vvd dat de grondbeginselen vaak wel enigsinds aansluiten, maar de uitvoering gewoon kut is.
pi_56298881
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:48 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik begrijp ook niet wat ze nog in hem zien bij de VVD. (de rest slik ik maar ff gauw in)
Omdat ie zo goed is nog een keer:
quote:
VVD
De stereotype VVD-er is nog vaker een man, die goed verdient (76% van de VVD-ers verdient bovenmodaal). De VVD-er is erg tevreden met zichzelf: zijn zelfvertrouwen is het hoogst van alle kiezers en hij scoort ook hoog op narcisme. Hij vindt dat hij recht heeft op bepaalde privileges en een bijzondere behandeling. Hij voelt zich over het algemeen gelukkig en heeft weinig negatieve emoties. Dit geluk haalt hij, meer dan elke andere kiezer, uit materiële zaken en minder dan anderen uit spirituele. Hij wordt niet ongelukkig van maatschappelijke problemen of wereldleed.
http://www.kennislink.nl/web/show?id=158873
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56298930
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:51 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

[..]

Tja, dan kan het ook niet anders....
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:56:19 #10
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56298993
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:53 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Tja, dan kan het ook niet anders....
Zo herkenbaar. Vooral met deze foto erbij:

Man? Halve check
Bovenmodaal? Check
Tevreden met zichzelf?
Narcistisch? Zeker weten
Gesteld op privileges en bijzondere behandeling?
Materialistisch?

[ Bericht 7% gewijzigd door Klopkoek op 25-01-2008 14:01:59 ]
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56299082
Waarom is het erg als de beurskoersen zakken?

Het gaat toch uiteindelijk om de winst / omzet die gemaakt wordt en daar heeft de beurskoers van een bedrijf geen invloed op lijkt me. De koers is slechts een graatmeter over hoe handelaars / analysiten denken dat het zal gaan.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_56299107
Huilies.
pi_56299169
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:51 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

[..]

Hoe staat het met je dagboek

Eigenlijk vind ik het prima karaktereigenschappen, snap niet dat jij daar zoveel moeite mee hebt.

De stereotype D66'er is eigenlijk het grappigst en geeft wel aan waarom het vroeger als een typische ambtenaren en leraren partij werd gezien.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2008 14:05:28 ]
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:05:51 #14
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56299210
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:04 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hoe staat het met je dagboek

Eigenlijk vind ik het prima karaktereigenschappen, snap niet dat jij daar zoveel moeite mee hebt.
Goede eigenschappen
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56299410
quote:
VVD
De stereotype VVD-er is nog vaker een man, die goed verdient (76% van de VVD-ers verdient bovenmodaal). De VVD-er is erg tevreden met zichzelf: zijn zelfvertrouwen is het hoogst van alle kiezers en hij scoort ook hoog op narcisme. Hij vindt dat hij recht heeft op bepaalde privileges en een bijzondere behandeling. Hij voelt zich over het algemeen gelukkig en heeft weinig negatieve emoties. Dit geluk haalt hij, meer dan elke andere kiezer, uit materiële zaken en minder dan anderen uit spirituele. Hij wordt niet ongelukkig van maatschappelijke problemen of wereldleed.
Ik zie toch ook voornamelijk goede eigenschappen

- Harder werkers
- Veel zelfvertrouwen
- Gelukkig
- Weinig negatieve emoties
- Realistisch
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:17:49 #16
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56299450
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:15 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ik zie toch ook voornamelijk goede eigenschappen

- Harder werkers
- Veel zelfvertrouwen
- Gelukkig
- Weinig negatieve emoties
- Realistisch
De enige juiste kwalificatie die hierbij past is: asociaal, zelfingenomen, arrogant, egocentrisch en egoistisch.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56299486
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:17 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

De enige juiste kwalificatie die hierbij past is: asociaal, zelfingenomen, arrogant, egocentrisch en egoistisch.
Ik weet niet waar je dit vandaan haalt? Mijn bewering komt tenminste nog overeen met wat jouw artikeltje zegt.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:21:25 #18
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56299517

"Sta ik er goed op?"
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56299546
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:21 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]

"Sta ik er goed op?"
Rutte is geen echte VVD-er. Die is gewoon toevallig bij de VVd terechtgekomen omdat hij dacht daar de meeste kans op een baantje te hebben.
pi_56299607
Aah, gaan we het zo doen Klopkoek?

SP-ers zijn blowend tuig:
Waar de stereotype SP-er zich onderscheidt van alle andere partijen, is blowen: SP-kiezers gebruiken ietsje vaker softdrugs dan alle andere kiezers.

Mensen die op Groenlinks stemmen zijn emo's:
..ze doen vaker aan yoga dan alle andere kiezers. Samen met de Christenunie-kiezers houden ze het vaakst een dagboek bij.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:27:18 #21
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56299625
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:19 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je dit vandaan haalt? Mijn bewering komt tenminste nog overeen met wat jouw artikeltje zegt.
Echt niet Jouw beweringen komen helemaal niet overeen, waar staat bijv. dat het harde werkers zijn? Nou?

Mijn beweringen kloppen wel een beetje:

asociaal:
quote:
Hij vindt dat hij recht heeft op bepaalde privileges en een bijzondere behandeling.[...] Dit geluk haalt hij, meer dan elke andere kiezer, uit materiële zaken en minder dan anderen uit spirituele. Hij wordt niet ongelukkig van maatschappelijke problemen of wereldleed.
zelfingenomen:
quote:
en hij scoort ook hoog op narcisme. [...] Hij voelt zich over het algemeen gelukkig en heeft weinig negatieve emoties
arrogant en egocentrisch:
quote:
Hij wordt niet ongelukkig van maatschappelijke problemen of wereldleed.
egoistisch:
quote:
Hij vindt dat hij recht heeft op bepaalde privileges en een bijzondere behandeling.[...] Dit geluk haalt hij, meer dan elke andere kiezer, uit materiële zaken en minder dan anderen uit spirituele. Hij wordt niet ongelukkig van maatschappelijke problemen of wereldleed.
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:28:43 #22
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56299654
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:26 schreef rgras het volgende:
Aah, gaan we het zo doen Klopkoek?

SP-ers zijn blowend tuig:
Waar de stereotype SP-er zich onderscheidt van alle andere partijen, is blowen: SP-kiezers gebruiken ietsje vaker softdrugs dan alle andere kiezers.

Mensen die op Groenlinks stemmen zijn emo's:
..ze doen vaker aan yoga dan alle andere kiezers. Samen met de Christenunie-kiezers houden ze het vaakst een dagboek bij.
Wat is mis met een beetje ontspanning?

VVD is gewoon tuig van de richel.

Maar goed, ik stop er maar mee. Wil niet EchtGaafs topic verzieken, dat mag hij zelf doen
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56299688
Juist, de VVD'er is niet naief en werkt wel graag in tegenstelling tot de links-stemmers.
@Klopkoek, je steekt zoveel tijd en energie in politiek(-gerelateerde onderwerpen). Ben je zelf politiek actief of is al dit gediscussieer op internet het enige dat je doet? Als dat zo vind ik dat toch zonde.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_56299718
VVD is tuig van de richel? In hetzelfde artikel staat dat 76% bovenmodaal verdient. Gezien het feit dat de criminaliteit toeneemt naarmate men minder verdient, lijkt het mij logisch dat het juist andersom is.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:33:27 #25
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56299750
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:30 schreef Rutgerr het volgende:
Juist, de VVD'er is niet naief en werkt wel graag in tegenstelling tot de links-stemmers.
@Klopkoek, je steekt zoveel tijd en energie in politiek(-gerelateerde onderwerpen). Ben je zelf politiek actief of is al dit gediscussieer op internet het enige dat je doet? Als dat zo vind ik dat toch zonde.
Nee, ik ben tentamens aan het leren en onderwijl type ik wat.
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')