quote:` De industrie is ongekend optimistisch
over de economie.Het vertrouwen van de
producenten komt deze maand uit op 9,5.
Dat is de hoogste waarde die is gemeten
sinds het CBS in 1985 met de metingen
begon.Gevraagd wordt naar de verwachte
productie,de voorraden en de orders.
Het onderzoek werd uitvoerd in begin
januari.Er worden meer orders en een
hogere omzet verwacht.Het CBS verwacht
dat de vraag naar personeel met 30
procent zal toenemen.Vooral in de
computerbranche is de vraag groot.
Het consumentenvertrouwen daalde deze
maand iets.Toch zijn mensen positiever
over hun financiën dan in december.
Yep.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:40 schreef Wombcat het volgende:
Speaking of Rutte. Hij wil de Zalm-norm volledig loslaten. Toen Bos dat een tijdje geleden gedeeltelijk deed, was 'ie daar zwaar op tegen. Is Rutte nu ook een draaikont?
Yep, VVD is niet geloofwaardig meer. Rutte, Verdonk, het gebemoei van de zijlijn van dat fossiel in Groningen....quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:40 schreef Wombcat het volgende:
Speaking of Rutte. Hij wil de Zalm-norm volledig loslaten. Toen Bos dat een tijdje geleden gedeeltelijk deed, was 'ie daar zwaar op tegen. Is Rutte nu ook een draaikont?
Ik begrijp ook niet wat ze nog in hem zien bij de VVD. (de rest slik ik maar ff gauw in)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:47 schreef Klopkoek het volgende:
Rutte is en was gewoon een lul. Moet de ene keer de belastingen omlaag omdat het zo goed met de economie gaat, de andere keer moeten de lasten omlaag om de economie aan te jagen.
Tsja.
dat zou iig al beter zijn dan het tegenovergestelde, waar we nu keer op keer mee opgescheept wordenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:47 schreef Klopkoek het volgende:
Rutte is en was gewoon een lul. Moet de ene keer de belastingen omlaag omdat het zo goed met de economie gaat, de andere keer moeten de lasten omlaag om de economie aan te jagen.
Tsja.
Omdat ie zo goed is nog een keer:quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet wat ze nog in hem zien bij de VVD. (de rest slik ik maar ff gauw in)
http://www.kennislink.nl/web/show?id=158873quote:VVD
De stereotype VVD-er is nog vaker een man, die goed verdient (76% van de VVD-ers verdient bovenmodaal). De VVD-er is erg tevreden met zichzelf: zijn zelfvertrouwen is het hoogst van alle kiezers en hij scoort ook hoog op narcisme. Hij vindt dat hij recht heeft op bepaalde privileges en een bijzondere behandeling. Hij voelt zich over het algemeen gelukkig en heeft weinig negatieve emoties. Dit geluk haalt hij, meer dan elke andere kiezer, uit materiële zaken en minder dan anderen uit spirituele. Hij wordt niet ongelukkig van maatschappelijke problemen of wereldleed.
Tja, dan kan het ook niet anders....quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Omdat ie zo goed is nog een keer:
[..]
http://www.kennislink.nl/web/show?id=158873
Zo herkenbaar. Vooral met deze foto erbij:quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, dan kan het ook niet anders....
Hoe staat het met je dagboekquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Omdat ie zo goed is nog een keer:
[..]
http://www.kennislink.nl/web/show?id=158873
Goede eigenschappenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hoe staat het met je dagboek![]()
Eigenlijk vind ik het prima karaktereigenschappen, snap niet dat jij daar zoveel moeite mee hebt.
Ik zie toch ook voornamelijk goede eigenschappenquote:VVD
De stereotype VVD-er is nog vaker een man, die goed verdient (76% van de VVD-ers verdient bovenmodaal). De VVD-er is erg tevreden met zichzelf: zijn zelfvertrouwen is het hoogst van alle kiezers en hij scoort ook hoog op narcisme. Hij vindt dat hij recht heeft op bepaalde privileges en een bijzondere behandeling. Hij voelt zich over het algemeen gelukkig en heeft weinig negatieve emoties. Dit geluk haalt hij, meer dan elke andere kiezer, uit materiële zaken en minder dan anderen uit spirituele. Hij wordt niet ongelukkig van maatschappelijke problemen of wereldleed.
De enige juiste kwalificatie die hierbij past is: asociaal, zelfingenomen, arrogant, egocentrisch en egoistisch.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:15 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik zie toch ook voornamelijk goede eigenschappen
- Harder werkers![]()
- Veel zelfvertrouwen![]()
- Gelukkig![]()
- Weinig negatieve emoties![]()
- Realistisch
Ik weet niet waar je dit vandaan haalt? Mijn bewering komt tenminste nog overeen met wat jouw artikeltje zegt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De enige juiste kwalificatie die hierbij past is: asociaal, zelfingenomen, arrogant, egocentrisch en egoistisch.
Rutte is geen echte VVD-er. Die is gewoon toevallig bij de VVd terechtgekomen omdat hij dacht daar de meeste kans op een baantje te hebben.quote:
Echt nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:19 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dit vandaan haalt? Mijn bewering komt tenminste nog overeen met wat jouw artikeltje zegt.
zelfingenomen:quote:Hij vindt dat hij recht heeft op bepaalde privileges en een bijzondere behandeling.[...] Dit geluk haalt hij, meer dan elke andere kiezer, uit materiële zaken en minder dan anderen uit spirituele. Hij wordt niet ongelukkig van maatschappelijke problemen of wereldleed.
arrogant en egocentrisch:quote:en hij scoort ook hoog op narcisme. [...] Hij voelt zich over het algemeen gelukkig en heeft weinig negatieve emoties
egoistisch:quote:Hij wordt niet ongelukkig van maatschappelijke problemen of wereldleed.
quote:Hij vindt dat hij recht heeft op bepaalde privileges en een bijzondere behandeling.[...] Dit geluk haalt hij, meer dan elke andere kiezer, uit materiële zaken en minder dan anderen uit spirituele. Hij wordt niet ongelukkig van maatschappelijke problemen of wereldleed.
Wat is mis met een beetje ontspanning?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:26 schreef rgras het volgende:
Aah, gaan we het zo doen Klopkoek?
SP-ers zijn blowend tuig:
Waar de stereotype SP-er zich onderscheidt van alle andere partijen, is blowen: SP-kiezers gebruiken ietsje vaker softdrugs dan alle andere kiezers.
Mensen die op Groenlinks stemmen zijn emo's:
..ze doen vaker aan yoga dan alle andere kiezers. Samen met de Christenunie-kiezers houden ze het vaakst een dagboek bij.
Nee, ik ben tentamens aan het leren en onderwijl type ik wat.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:30 schreef Rutgerr het volgende:
Juist, de VVD'er is niet naief en werkt wel graag in tegenstelling tot de links-stemmers.
@Klopkoek, je steekt zoveel tijd en energie in politiek(-gerelateerde onderwerpen). Ben je zelf politiek actief of is al dit gediscussieer op internet het enige dat je doet? Als dat zo vind ik dat toch zonde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |