Zuid, woon jij hier ook dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:08 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Luctor et Emergoén nog uit Middelburg ook..
waar woon je ergens? Misschien dat ik nog een keer in actie moet komen bij jou in de buurt
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:24 schreef Thrilled het volgende:
Nope, in Vlissingen, in de wijk Westerzicht.. zit op de brandweerpost Stromenweg, je weet wel.. die tussen de koeien aan de nieuw vlissingse weg
dat is vlakbij mijn oude MBO schoolquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:24 schreef Thrilled het volgende:
Nope, in Vlissingen, in de wijk Westerzicht.. zit op de brandweerpost Stromenweg, je weet wel.. die tussen de koeien aan de nieuw vlissingse weg
ik welquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hey ReM
Nog gewonnen gisteren? Twente deed dat iig niet
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:40 schreef Thrilled het volgende:
Haha jahdat was wel even een "ooh ooh
" momentje
geweldige show
Gaat lekker met FC DSBquote:
net was dat?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:33 schreef KaheemSaid het volgende:
Kaheem werd net gebeld "Ja ik zit hier in de kroeg, maar iedereeen is weg. Heb je ook nog zin in een biertje of hoe zit het?" en dingen als "Je huisgenoot was hier net ook (toch als snel 8 uur terug) en die zei dat jij je wat liet kennen en vroeg op bed was gegaan"
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:35 schreef KaheemSaid het volgende:
5 minuten geleden.
Hij moet nog op bed dat scheelt wel enormquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet echt effe niet aan drank denken
mja..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hij moet nog op bed dat scheelt wel enorm
ik vind het gewoon zielig voor zequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |