Geen chick?quote:Op zondag 27 januari 2008 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik bel nooit tot zelden. Dus dan kost het ook nietsEnige wat ik doe is zo nu en dan een smsje. Maar daar raakt het tegoed ook niet snel van op
Dat is wel pas sinds de macbook hoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:28 schreef KaheemSaid het volgende:
De 2 sterkste dingen aan de apple hebben trouwens beide te maken met uhh magnetisme.
Dat er geen schuifje op zit om het beeldscherm dicht te houden, maar magneten is nummer 1. Nummer 2 is de stroomtoevoer, waarbij geen diep ingeplugde stekker wordt gebruikt, maar een heel ondiepe magnetische, zodat je de stroom zo los kan trekken (of dat je er perongeluk tegen aan loopt hij los schiet!)
Nee, natuurlijk nietquote:Op zondag 27 januari 2008 19:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee niet uitlachen, zo ben ik niet.
Jij bent een student werkloze met een zwembad zoals het hoort.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is wel pas sinds de macbook hoor.
Mijn Powerbook heeft wel een magnetische sluiting of iets dergelijks, daar komt een haakje uit, als ie bijna dicht is, lijkt magnetisch te werken.
En mijn stroomtoevoer is wel 'in' de laptop, stekker vind het ook niet leuk als je eraan trekt
Ohja, en wat wel grappig is,
Als je op blote voeten looopt in de tuin ofzo, en net zwembad uitkomt, en je raakt deze laptop aan als ie aan stroom hangt, krijg je gewoon allemaal schokken
Ik heb zelf geen zwembad in de tuin hoor, heb niet eens een tuinquote:Op zondag 27 januari 2008 19:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jij bent een student werkloze met een zwembad zoals het hoort.
Ik weet ook niet wat voor telefoon je moet nemen.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:37 schreef Thrilled het volgende:
lastig allemaal, weet nu ook totaal niet welke telefoon ik moet kiezenen de laptop blijft me aanspreken (noem me koppig
)
quote:Op zondag 27 januari 2008 19:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen zwembad in de tuin hoor, heb niet eens een tuin
Maar in de zomer hebben ouders wel zwembad in de tuin.
Ok, daar woon ik niet aan, maar wel in de buurtquote:Op zondag 27 januari 2008 19:38 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oke, wij wonen aan open vaar water waar iedereen gewoon in zwemt! Lekker tussen de huurboten , de keutels van dikke duitsers en de nodige vissen.
nope geen chick. En als ik chick zou hebben, zou die mij wel bellenquote:
De prijs en het feit dat ik denk dat ik in augustus toch een iphone neemquote:Op zondag 27 januari 2008 19:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
HE KIWI, WAT HEEFT NOU GEMAAKT DAT JE VOOR EEN NANO GEKOZEN HEBT IPV EEN CLASSIC?
Ik meen hetquote:
omdat jij geen beltegoed hebtquote:Op zondag 27 januari 2008 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nope geen chick. En als ik chick zou hebben, zou die mij wel bellen
Mijn ervaring is dat chicks altijd een godsvermogen kosten aan smsjes.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nope geen chick. En als ik chick zou hebben, zou die mij wel bellen
Ok, fair enoughquote:Op zondag 27 januari 2008 19:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
De prijs en het feit dat ik denk dat ik in augustus toch een iphone neem
stond op de vorige paginaquote:Op zondag 27 januari 2008 19:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat voor telefoon je moet nemen.
Wat voor opties heb je (icm die laptop)
Kaviaar noemen ze dat toch??quote:Op zondag 27 januari 2008 19:38 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
[afbeelding] Oke, wij wonen aan open vaar water waar iedereen gewoon in zwemt! Lekker tussen de huurboten , de keutels van dikke duitsers en de nodige vissen.
ik heb heul wel beltegoed.quote:
meisjes zijn een jaar 12quote:Op zondag 27 januari 2008 19:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoe toch eens op met dat chicks gedoe.
Wat is er mis met meisjes/vrouwen of iets!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |