Als hij wat vaker verliest, vind ik hem eerder de grootste tennisser aller tijden dan de robot die hij de afgelopen jaren was. De grootheid zit hem in meer dan in statistieiken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ongeacht wat Federer verder presteert?
Volgens mij het geen record. Het record is 11 dacht ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:22 schreef TheGeneral het volgende:10 grand slamfinales achter elkaar
![]()
Toch een prachtig record! Laat die maar eens gebroken worden!
Met Canas eigenlijk alquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:22 schreef Wopper1 het volgende:
Heel veel spelers hebben het geloof ook weer terug dat ze misschien wel van Federer kunnen winnen. Begon eigenlijk vorig jaar met Volandri al, en daarna ook nog Djokovic/Nalbandian.
Geeft spelers van buiten de top 10 misschien nog meer kracht om toch wat extra te brengen tegen Roger.
Ik ook hoor maar het zou me ook niet verbazen als Tsonga het eerste setje van Djoko van dit tournooi afpikt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Onderschat ook de ervaring niet. Djoko heeft toch al veel meer ervaring op dit niveau. Zie bijvoorbeeld Ivanovic Roland Garros 2007, complete afgang was dat. Ik zeg niet dat 'ie Tsonga wegtikt, maar ik zou heel erg verbaasd zijn als Djoko de beker niet omhoog tilt rond 12.00 zondagochtend.
dat is overdreven.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ongeacht wat Federer verder presteert?
Sorry, maar waar slaat dat op? Je wordt toch vooral een groot tennisser door je prestaties?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Als hij wat vaker verliest, vind ik hem eerder de grootste tennisser aller tijden dan de robot die hij de afgelopen jaren was. De grootheid zit hem in meer dan in statistieiken.
Ook IRL een stelquote:
Vooral maar voor een kwart ook door je karakter, je opstelling, je omgang, je uitstraling, de manier waarop je verlies draagt etcetera.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, maar waar slaat dat op? Je wordt toch vooral een groot tennisser door je prestaties?
Waarom wordt door velen Senna hoger aangeslagen dan Schumacher ?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, maar waar slaat dat op? Je wordt toch vooral een groot tennisser door je prestaties?
Nee hoor. Wel degelijk een record van Federerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij het geen record. Het record is 11 dacht ik.
Daarom zal qua image Agassi nooit overtroffen wordenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:25 schreef SCH het volgende:
Vooral maar voor een kwart ook door je karakter, je opstelling, je omgang, je uitstraling, de manier waarop je verlies draagt etcetera.
Nooit een stel geweest.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ook IRL een stel![]()
Of is het al uit ?
Karakter op een speciale manier, namelijk een karakterestiek spel. Dat ontbeert Federer. Dat is voor mij de reden dat ik niet onvoorwaardelijk van hem kan genieten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Vooral maar voor een kwart ook door je karakter, je opstelling, je omgang, je uitstraling, de manier waarop je verlies draagt etcetera.
Mooiquote:
Correct me if I'm wrong, maar Federer komt over als één van de sympathiekste tennissers die er op de tour te vinden zijn. Zijn omgang met publiek en pers is voorbeeldig, zijn opstelling naar buiten toe is niks op aan te merken en de manier waarop hij zijn verlies draagt (hoe weinig dat ook voorkomt) is ook prima, ik hoor hem weinig klagen over 'piepende schoenen van de tegenstander', vaak steekt hij zelfs de hand in eigen boezem.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Je gaat Maria niet kijkenquote:
Nog niet zeker, hope soquote:
03.30.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:34 schreef MisterO het volgende:
Hoe laat begint Maria?
NOS hequote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Djoko krijgt wel erg weinig eer.
Wie deed er commentaar? Jan Roelfs (komt vaak erg negatief over)?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:02 schreef Norrage het volgende:
ik op een gegeven moment naar de NOS zappen, omdat ik geen zin had in reclame....maar wat een verschrikkelijk slecht commentaar...binnen 5 seconden terug bij mijn vriendjes van Eurosport
Kreeg de indruk dat die jongen bij de NOS het tennis nog niet zo lang volgtquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:02 schreef Norrage het volgende:
ik op een gegeven moment naar de NOS zappen, omdat ik geen zin had in reclame....maar wat een verschrikkelijk slecht commentaar...binnen 5 seconden terug bij mijn vriendjes van Eurosport
Vandaag 208 km/h volgens de AO website.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:04 schreef NY_Giant het volgende:
Hoe hard serveert Djokovic eigenlijk? Hij lijkt geen hardhitter te zijn, maar toch een ijzersterke service te hebben.
Aha, toch redelijk hard dus... Average 1st serve bij beide 191 km/h zie ik nu.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:05 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Vandaag 208 km/h volgens de AO website.
Federer 209 km/h.
Zit wat in.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Djoko was erg cool op de punten waar het om ging.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:59 schreef Norrage het volgende:
Wat gaat dat in godsnaam worden zondag? Tsonga? Djoko? Als Fed in de finale had gestaan was ik er van overtuigd geweest dat Tsonga zou zijn bezweken onder de druk, maar tegen Djoko? Hmm...Kan wel eens heel mooi worden! Geef wel de edge aan Djoko, maar het kan wel eens een klassieker worden.
Kuerten eerste keer RG, verder ken ik er ook maar weinig eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:16 schreef Norrage het volgende:
Wat bizar eigenlijk....Djoko haalt even zonder setverlies de finaleen dat vonden we van Fed al bijzonder vorig jaar...Vaak wel zo dat ze dan in de finale wel een setje prijsgeven, dus ik ben benieuwd...Als Djoko ook Tsonga in 3 klaart, dan is het echt onwaarschijnlijk
Maar wat moeten we nou van Tsonga verwachten? Ik ken genoeg voorbeelden van spelers die mentaal weg waren in zo'n finale. Verkerk, Gonzalez, Schuttler...en zeker nog wel een paar...En maar amper van dat soort verrassingen die het wel wisten te bolwerken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |