quote:De Nederlandse juniore Arantxa Rus heeft de finale bereikt van het meisjestoernooi op de Australian Open. De 17-jarige tennisster uit Monster versloeg in de halve finale de Chinese Yi-Miao Zhou in twee sets: 6-4 en 6-0.
Rus is de nummer veertien op de plaatsingslijst van het toernooi in Melbourne. In de finale treft ze de Australische Jessica Moore, die met twee keer 6-2 te sterk was voor de als tiende geplaatste Roemeense Simona Halep.
Ja, maar ik vond meer dat Federer het aan zichzelf te wijten had dan dat Djoko zo goed speelde. Ik heb Federer nog nooit zo slecht zien spelen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:15 schreef TheGeneral het volgende:
Terecht. Kan er niks anders van maken.
Terecht maar wel jammer dat we niet nog meer konden zienquote:
Roland Garros, Kuerten, 2004.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:14 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe lang heeft Fed al niet met 3-0 verloren? Ik denk 5+ jaar.
Klopt ! ( helaas)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:16 schreef Bruce117 het volgende:
Helaas voor Federer, maar als ik hier zo lees dan is het absoluut terecht.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:17 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, maar ik vond meer dat Federer het aan zichzelf te wijten had dan dat Djoko zo goed speelde. Ik heb Federer nog nooit zo slecht zien spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |