Wordt wel erg nu ja, ik weet soms niet eens meer in welk topic ik nou postquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:07 schreef Damzkieee het volgende:
WTF
Waarom gaat het hier over Feyenoord?
Spreek voor jezelf, vuile studentquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:12 schreef BonJovi het volgende:
FLIKKER OP met dat gejank
bier,tieten,hoeren en kermis
HET IS WEEKEND
Dus het enige waar wij het niet over eens zijn is dat ik Gabri beter vind dan Denny Landzaat en jij andersom?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:09 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Gabri is zeker geen betere speler. Verzaakt vaak op de momenten dat ie het hardst nodig is.
En dat Landzaat bij ons in de basis staat, komt omdat wij een smallere selectie hebben, en de kans dat die speelt dus groter is.
Toegegeven, hij zit nu in een vormdip, maar als ie weer in zijn goede doen eens moet je maar eens de volle 90 minuten op hem gaan letten. Het is een harde werker, veroverert veel ballen en controleert samen met davids het hele middeveld.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:07 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
.
.
Je hebt wel humor in elk geval.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:12 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Leuk die presentatie in het plat Amsterdams.
Oftewel.. Martin wilde em nietquote:Daarbij had Feyenoord de concurrentie van Ajax, dat de middenvelder eveneens in wilde lijven. ‘We wisten dat we het financieel af zouden leggen tegen Ajax, daarom moesten we snel handelen’, zei Bosz. ‘Uit de manier waarop Feyenoord heeft gehandeld, sprak veel vertrouwen naar mij toe’, stelde Landzaat. ‘De club heeft heel daadkrachtig gehandeld en daarom heb ik geen moment getwijfeld.’
Alleen de FC Rente supporters ontbreken inderdaad nog.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:16 schreef Prosac het volgende:
wat daalt een topic toch tot trieste proporties als ajacieden en feyenoorders er samen in belanden.
Heel oranje speelt bagger en het grootste aantal spelers is toch ajacied...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:13 schreef M0NTANA het volgende:
Heb jij Landzaat het afgelopen jaar weleens in Oranje zien voetballen?
Dat komt omdat Bonnie St Claire slimmer is dan een heel vak in de kuipquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:16 schreef Prosac het volgende:
wat daalt een topic toch tot trieste proporties als ajacieden en feyenoorders er samen in belanden.
Als je dat als meetlat gebruikt is geen enkele Oranjespeler meer goed natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:13 schreef M0NTANA het volgende:
Heb jij Landzaat het afgelopen jaar weleens in Oranje zien voetballen?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat komt omdat Bonnie St Claire slimmer is dan een heel vak in de kuip
Vrijdag riep je nog: KANKER BESTUURquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat niet klopte, ze waren niet duur, hooguit 5 mil bij elkaar.
en dan nog zeker geen wanbeleid ,want met deze selectie kan je gewoon CL halen en krijg je veel geld. dus meer geld om na 2/3 nieuwe generatie te kopen
Sterker nog, 1e helft gister floot ik ze uit.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vrijdag riep je nog: KANKER BESTUUR
donders, als ik dat weer terug zie via youtube dan hou ik het niet droog, ernstigquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:15 schreef Triptamine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is wel het Ajax topic he
Jij kan niet fluiten met je wantjes aanquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Sterker nog, 1e helft gister floot ik ze uit.
Liever Adrie Koster dan Marco van Basten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:49 schreef De.Kromme het volgende:
Waarom Koster niet gewoon laten zitten? Jullie beste trainer van de afgelopen jaren en tevens gewoon heerlijk rustig.
Van mij mag hij blijven zitten, maar volgens mij is hij niet ons beste trainer hoor van de afgelopen jaren, hij heeft best wat punten laten liggenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:49 schreef De.Kromme het volgende:
Waarom Koster niet gewoon laten zitten? Jullie beste trainer van de afgelopen jaren en tevens gewoon heerlijk rustig.
Veel prettiger persoon ook. Maar ja, het Ajax-bestuur moet weer patsen met een 'grote naam' straks.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Liever Adrie Koster dan Marco van Basten.
Het is dat de rest ook een hoop laat liggen anders was er allang een andere voor hem daar op die positie hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Van mij mag hij blijven zitten, maar volgens mij is hij niet ons beste trainer hoor van de afgelopen jaren, hij heeft best wat punten laten liggen
dat ookquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Liever Adrie Koster dan Marco van Basten.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:51 schreef Robar het volgende:
Landzaat, leuke speler voor de breedte, meer niet.
Ik zie toch liever Gabri en Davids.
Minder dan Blind en Ten Cate toch? Bovendien laat heel de top 3 nu veel punten liggen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Van mij mag hij blijven zitten, maar volgens mij is hij niet ons beste trainer hoor van de afgelopen jaren, hij heeft best wat punten laten liggen
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:52 schreef MaxC het volgende:
Ik wou naar Ajax - PSV maar ik heb die donderdag om half 9 een belangrijk tentamen die ik moet halen
Met Marco van Basten als trainer/coach staat Ajax alleen maar voor lul, alleen als speler is het een grote naam.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:52 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Veel prettiger persoon ook. Maar ja, het Ajax-bestuur moet weer patsen met een 'grote naam' straks.
quote:'Van Basten wil naar Ajax, interne weerstand'
Voetbal International meldt deze week dat Marco van Basten er veel voor voelt om bij een Nederlandse club aan de slag te gaan. De bondscoach van Oranje staat in de belangstelling van Bayern München en Hamburger SV, maar wordt ook geregeld aan Ajax gelinkt. Volgens het weekblad gaat de voorkeur van Van Basten uit naar een langer verblijf in Nederland en daarbij denkt de voormalige topspits met name aan Ajax.
Oud-Ajacied Ruud Krol, momenteel trainer bij Al Zamalek in Egypte, verwacht dat Van Basten volgend seizoen aantreedt als hoofdcoach in Amsterdam. "In de zomer zal Marco van Basten daar wel trainer worden, toch?", aldus Krol in VI. "Lijkt me een prima keuze. Hij is een echte Ajax-man, die zonder overdreven goed voetbal resultaat heeft geboekt met Oranje."
Johan Derksen, doorgaans goed ingevoerd, schrijft in zijn column echter dat er intern veel weerstand bestaat tegen de komst van de oud-international. Volgens Derksen zou Ajax meer voelen voor het aantrekken van Frank Rijkaard, die nu nog de scepter zwaait bij Barcelona. Ook Co Adriaanse zou een optie zijn, omdat Ajax-adviseur Johan Cruijff inmiddels 'heel genuanceerd' over de Amsterdammer oordeelt. Derksen schrijft dat de goede ervaringen van Jordi Cruijff bij Metallurg Donetsk hun uitwerking op de legendarische Nummer 14 niet hebben gemist. Bron: AOL / VI
Geen type voor Ajax denk ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:56 schreef kevin6188 het volgende:
Gertjan Verbeek zou ik ook zo'n slechte optie nog niet vinden.
Niet naar de topper gaan omdat je een tentamen hebtquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ajax psv, dat is DE thuiswedstrijd van het jaar!
er is altijd wel wat te regelen!
Haha iddquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ajax psv, dat is DE thuiswedstrijd van het jaar!
er is altijd wel wat te regelen!
Zo goed staat Barcelona d'r niet voor, wil het nog kampioen worden. Ik ben bang dat Rijkaard hetzelfde verhaal zal worden als Ten Cate. Het is een heel ander mens inderdaad, maar presteren met het materiaal van Barcelona is net iets anders dan dat van Ajax. Ajax moet een trainer halen die het tot een collectief kan vormen. Dan kan er eindelijk weer eens worden gespresteerd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:47 schreef Chadi het volgende:
Alsjeblieft geen van BastenRijkaard is van harte welkom. Die heeft nu wel laten zien dat ie het vak beheerst
MvB lijkt me best een goede clubtrainer.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Met Marco van Basten als trainer/coach staat Ajax alleen maar voor lul, alleen als speler is het een grote naam.
Ben ik het mee eens, die man kan erg goed van een groep spelers een team maken voor zover Heerenveen dat nog niet was. Ging erg goed met de Alves kwestie om, en is ook net als Koster erg rustig.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:56 schreef kevin6188 het volgende:
Gertjan Verbeek zou ik ook zo'n slechte optie nog niet vinden.
Laat hem dat maar bewijzen bij een kleinere club dan Ajax.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
MvB lijkt me best een goede clubtrainer.
Louis van Gaal had inderdaad een hele staat van dienst als trainer/coach toen hij bij Ajax begon.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laat hem dat maar bewijzen bij een kleinere club dan Ajax.
Als je trainer/coach van Ajax wilt worden, moet je dat afdwingen en niet op basis van je loopbaan als voetballer.
Die had zich al bewezen binnen Ajax, Marco van Basten niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Louis van Gaal had inderdaad een hele staat van dienst als trainer/coach toen hij bij Ajax begon.
Koster ook. Niet te onderschattenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Louis van Gaal had inderdaad een hele staat van dienst als trainer/coach toen hij bij Ajax begon.
Aan dat laatste heb ik nog niet eens gedacht, maar hij lijkt me wel een trainer/coach die een bepaalde mate van bezieling kan overbrengen op een team.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:03 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, die man kan erg goed van een groep spelers een team maken voor zover Heerenveen dat nog niet was. Ging erg goed met de Alves kwestie om, en is ook net als Koster erg rustig.
Lijkt mij ook zeker een goede optie, bovendien als Huntelaar daardoor een seizoen blijft zou het helemaal goed zijn
Precies.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij deed het toch zo goed dat Marco ineens naar Oranje kon. Maar jouw mening zal nooit objectief zijn, gezien je haat richting Marco.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die had zich al bewezen binnen Ajax, Marco van Basten niet.
Wat een naar arrogant kutvolkje zijn jullie toch ookquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:01 schreef Messenga het volgende:
Gewoon een degelijke speler die voor Feyenoord sterspeler is, en voor ajax 1 van de 22..
Deed Marco het zo goed? Met alle respect, maar als je het leuk doet bij Jong Ajax ben je nog niet meteen bondscoachwaardig (alleen kijkende naar het Jong Ajax-verhaal, that is; over mogelijke andere kwaliteiten / ervaring heb ik het niet).quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij deed het toch zo goed dat Marco ineens naar Oranje kon. Maar jouw mening zal nooit objectief zijn, gezien je haat richting Marco.
Mwha, Marco van Basten mag eerst eens ervaring opdoen bij een kleine club. Als van Basten als clubcoach écht goed is, dan veranderd de mening van M0N wel hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij deed het toch zo goed dat Marco ineens naar Oranje kon. Maar jouw mening zal nooit objectief zijn, gezien je haat richting Marco.
De KNVB vond blijkbaar van wel. Hij kwalificeert zich twee maal voor een Kampioenschap. Hij heeft zeker kwaliteiten, maar kan niet inspelen op een team dat eens per 6 weken bij elkaar is.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:12 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Deed Marco het zo goed? Met alle respect, maar als je het leuk doet bij Jong Ajax ben je nog niet meteen bondscoachwaardig (alleen kijkende naar het Jong Ajax-verhaal, that is; over mogelijke andere kwaliteiten / ervaring heb ik het niet).
De cler in een zin met Gio en Makaay.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:12 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wat een naar arrogant kutvolkje zijn jullie toch ook. Landzaat is zeker niet 'een sterspeler', hij staat nog flink lager in de rang dan Makaay, de Cler en van Bronckhorst bijvoorbeeld.
Marco van Basten heeft nog niets bewezen en Jong Ajax is natuurlijk niet te vergelijken met het "grote" Ajax.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Sorry hoor maar het gaat om het voetbal. Het voetbal van Barcelona onder rijkaard is door geen enkel andere trainer daar geshowed. Al die andere trainers in de CL en spanje hebben ook alles voor handen wat ze willen ent och hebben ze geen voetbal laten zien wat Barca heeft laten zien als collectief.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zo goed staat Barcelona d'r niet voor, wil het nog kampioen worden. Ik ben bang dat Rijkaard hetzelfde verhaal zal worden als Ten Cate. Het is een heel ander mens inderdaad, maar presteren met het materiaal van Barcelona is net iets anders dan dat van Ajax. Ajax moet een trainer halen die het tot een collectief kan vormen. Dan kan er eindelijk weer eens worden gespresteerd.
Is geen haat, maar realistisch nadenken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker. Neemt ook geen blad voor de mond. Geen type voor Ajax. Als je geen ja en amen wil zeggen tegen Fontein c.s. kun je er beter niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Denk dat Verbeek een stuk minder lief is
Omdat niet geschoten altijd mis is? En de echt betere trainer die beschikbaar is, en mag, is er niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is geen haat, maar realistisch nadenken.
Op basis van zijn verleden als voetballer, werd hij trainer/coach van Jong Oranje. Helemaal niets mis mee!
Maar waarom dan aangesteld worden als bondscoach? En waarom, als bijna het hele volk ontevreden over hem is, hem aanstellen als nieuwe trainer/coach van Ajax?
Puur op basis van zijn verleden als voetballer?
Denk je dat dat daarop beoordeeld is? Nee echt niet. Marco heeft een grote naam in het Nederlands voetbal en daarom hebben ze hem aangesteld.quote:
Gisteren niet gekeken? Was de beste man van het veld. Ik vind het zelfs de nuttigste aankoop van de zomer.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
De KNVB vond blijkbaar van wel. Hij kwalificeert zich twee maal voor een Kampioenschap. Hij heeft zeker kwaliteiten, maar kan niet inspelen op een team dat eens per 6 weken bij elkaar is.
[..]
De cler in een zin met Gio en Makaay.
Duh, dat komt omdat wij minder spelers in de selectie hebben dan jullie. Landzaat is geen sterspeler, gewoon een nuttige kracht net zoals b.v. Gabri bij jullie.quote:Wat ik ermee wil zeggen is dat Landzaat bij Feyenoord een belangrijkere rol zal krijgen dan bij Ajax mogelijk zou zijn.
Oke, ik volg ze niet zo goed. Maar is dat collectief er nog steeds? Of was dat nog in de tijd met Ten Cate?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
Sorry hoor maar het gaat om het voetbal. Het voetbal van Barcelona onder rijkaard is door geen enkel andere trainer daar geshowed. Al die andere trainers in de CL en spanje hebben ook alles voor handen wat ze willen ent och hebben ze geen voetbal laten zien wat Barca heeft laten zien als collectief.
Het is wel makkelijk om te zeggen dat hij alles kon kopen en daarom goed voetbal heeft laten zien. Verder is dit seizoen nog lang geen ramp. Madrid staat 7 punten los maar die redden het ook wonder boven wonder iedere wedstrijd maar net. Verder heeft hij dit seizoen met flinke tegenslagen te kampen gehad dat spelers geblesseerd waren .
En ik zeg ook niet dat Rijkaard er gelijk een geheel van maakt want wij missen gewoon een hoop kwaliteit op het middenveld en achterin om verschil te maken iedere wedstrijd.
22% geloof ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Krijgen wij wel of geen percentage van de transfersom van Van der Vaart?
Niet geschoten altijd mis?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat niet geschoten altijd mis is? En de echt betere trainer die beschikbaar is, en mag, is er niet.
De KNVB is allang blij dat ze hem niet hoeven te dumpen en zelf weg gaatquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Denk je dat dat daarop beoordeeld is? Nee echt niet. Marco heeft een grote naam in het Nederlands voetbal en daarom hebben ze hem aangesteld.
Dan waren er echt wel genoeg alternatieven geweest met een grote naam en meer ervaring hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Denk je dat dat daarop beoordeeld is? Nee echt niet. Marco heeft een grote naam in het Nederlands voetbal en daarom hebben ze hem aangesteld.
De Cler is goedquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:29 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Gisteren niet gekeken? Was de beste man van het veld. Ik vind het zelfs de nuttigste aankoop van de zomer.
[..]
Je begrijpt me niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niet geschoten altijd mis?![]()
Met die instelling komen we er wel! Misschien Gert Aandewiel benaderen? Erwin Koeman?
Soms is het om te smullen en dat zie je beetje bij beetje terug komen. Verder is Barca gegroeid en kunnen ze heel zakelijk spelen op de "0" . Dan gaat dat showen er wel vanaf maar je hebt voorin zoveel kwaliteit dat het altijd al een spektakel is om te zien.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke, ik volg ze niet zo goed. Maar is dat collectief er nog steeds? Of was dat nog in de tijd met Ten Cate?
Naah Marco is wel geliefd bij de KNVB. Daarnaast heeft ie eigenlijk gewoon goed gepresteerd. Gepresteerd, dus niet kijken naar de manier waarop.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
De KNVB is allang blij dat ze hem niet hoeven te dumpen en zelf weg gaat
Noem die alternatieven dan? Jij denkt dus dat ze Marco hebben gehaald op basis van z'n prestaties bij Jong Ajax?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:33 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan waren er echt wel genoeg alternatieven geweest met een grote naam en meer ervaring hoor.
Dus Rinus Michels had van jou nooit trainer van Ajax mogen worden? En Cruijff ook niet. Of Van Gaal?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je trainer/coach van Ajax wilt worden, moet je dat afdwingen en niet op basis van je loopbaan als voetballer.
Hij kan ook heel goed spelen. Hij is in ieder geval beter dan wat wij in huis hebben .quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:33 schreef Robar het volgende:
[..]
De Cler is goed.
Ik had met graag weer bij Ajax in het veld willen zien.
Had ons veel tegendoelpunten gescheeld en misschien nog meer doelpunten opgeleverd.
Ik ben fan van de Cler
Mooi toch gaat ie de beloftes doen kan die talenten opleidenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dus Rinus Michels had van jou nooit trainer van Ajax mogen worden? En Cruijff ook niet. Of Van Gaal?
Goed bezig!
Ik ben pro-Bassie! Wat zou hij een fantastisch uithangbord zijn voor Ajax, de aantrekkingskracht op jonge talenten zou denk ik verdubbelen ten opzichte van nu...
Oh, dan zal Van Basten ook wel presteren! Simpel zeg. Blind heeft ook de CL niet gewonnen ofzo hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dus Rinus Michels had van jou nooit trainer van Ajax mogen worden? En Cruijff ook niet. Of Van Gaal?
Goed bezig!
De Cler staat in die zin omdat hij ongeveer even belangrijk is als die andere twee bij Feyenoord. En als je dat ermee wil zeggen moet je dat gewoon zeggen, en moet je dat niet zo overdreven arrogant neerzetten. Alsof de Ajax-selectie zoveel beter is dan die van Feyenoord.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
De cler in een zin met Gio en Makaay.
Wat ik ermee wil zeggen is dat Landzaat bij Feyenoord een belangrijkere rol zal krijgen dan bij Ajax mogelijk zou zijn.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is geen haat, maar realistisch nadenken.
Op basis van zijn verleden als voetballer, werd hij trainer/coach van Jong Oranje. Helemaal niets mis mee!
Maar waarom dan aangesteld worden als bondscoach? En waarom, als bijna het hele volk ontevreden over hem is, hem aanstellen als nieuwe trainer/coach van Ajax?
Puur op basis van zijn verleden als voetballer?
Nja, Van Hanegem, Krol, Suurbier, Koeman, etc etc hadden meer ervaring dan Marco destijds.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Noem die alternatieven dan? Jij denkt dus dat ze Marco hebben gehaald op basis van z'n prestaties bij Jong Ajax?
Oh, ja, Blind heeft niet gepresteerd, dan zal Marco dat ook wel niet doen. Simpel zeg.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oh, dan zal Van Basten ook wel presteren! Simpel zeg. Blind heeft ook de CL niet gewonnen ofzo hoor.
Nee, maar Blind was niet minder dan de o zo ervaren coach Henk ten Cate. Hij had alleen een boutselectie met ongemotiveerde en geblesseerde spelers.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Blind heeft ook de CL niet gewonnen ofzo hoor.
Van Gaal en Cruijff lieten al zien over de juiste competenties te beschikken toen ze nog zelf voetbalden.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik ben pro-Bassie! Wat zou hij een fantastisch uithangbord zijn voor Ajax, de aantrekkingskracht op jonge talenten zou denk ik verdubbelen ten opzichte van nu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |