Is ook een topic over dat beter loopt in OWS Szura.quote:
Begon als DJ bij de top-50quote:
Waarschijnlijk wil ie niet. Denk niet dat ze hem niet om commentaar hebben gevraagd.quote:
Echt bizar hoe die vooruitgang is geweest met die klapschaatsen...quote:
"DAT KAN. GEWOON. NIET!"quote:
Misschien had ie wel gelijk.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:36 schreef Bruce117 het volgende:
Het blijft mooi om na al die jaren de verhalen erachter te horen.
Maar hij werd in 1999 en vooral 2001 nog wel wereldkampioen allround.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:57 schreef DeeBee het volgende:
Toch ook een beetje de ondergang geweest van Ritsma natuurlijk, die klapschaatsen.
Morgen dus.quote:Meer dan een clown: 9 jan. (22.05 uur) Ned 1
Hilbert van der Duim, de schaatser
Die heb ik gemist, maar even terugkijken op Uitzendinggemist. Vanavond Hilbert.quote:
Niet de enige, Yep Kramer is het ook geweest. Maar dat maakt de prestaties van Hilbert er niet minder om.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef Ericr het volgende:
Legendarische schaatser blijft het, te meer daar hij de enige langebaanschaatser is die ooit Nederlands Kampioen marathonschaatsen werd op natuurijs. 4 jaar daarvoor werd hij nog 3de op een WK sprint. Dan ben je wel een echte allrounder dus.
Oh ja was alweer vergeten dat Kramer een vrij succesvolle marathonschaatser is geweest.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Niet de enige, Yep Kramer is het ook geweest. Maar dat maakt de prestaties van Hilbert er niet minder om.
Nooit gelukt.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:30 schreef marcodej het volgende:
Een regenbookpakMoeten ze gewoon invoeren.
Zijn zus heeft dan geen olympisch goud gehaald maar die werd wel Allround wereldkampioen, tweede op het wk sprint, wereldkampioen wielrennen en Amerikaans kampioen cross country skieen. De laatste sport beoefent ze nog steeds op hoog niveau.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:26 schreef tong80 het volgende:
Trouwens over all round gesproken. Eric Heiden won alle afstanden op de spelen en reed daarna als afgestudeerd arts de Tour de France
Wie zijn voor jou echte sporthelden ?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:33 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zijn zus heeft dan geen olympisch goud gehaald maar die werd wel Allround wereldkampioen, tweede op het wk sprint, wereldkampioen wielrennen en Amerikaans kampioen cross country skieen. De laatste sport beoefent ze nog steeds op hoog niveau.
Volgens mij stopte hij ongeveer toen jij je eerste luier om kreegquote:Op zondag 16 januari 2011 18:02 schreef tong80 het volgende:
De naam zegt me wel iets. Maar zijn historie ken ik niet.
vroeger waren we dus in het nadeel ... In het voor kunstijsbaan tijdperkquote:Op zondag 16 januari 2011 22:13 schreef Evertjan het volgende:
raar dat er ooit een tijd was dat we niet goed waren in schaatsen
Was toch Rintje die het echt commercieel maakte.. alhoewel er in eerdere pogingen geweest warenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:16 schreef tong80 het volgende:
Ook vreemd dat schaatsers amateur waren. Schrok er eigenlijk van bij Hilbert van der Duim vanmiddag. De KNSB verdiende geld en de schaatsers moesten er bij werken om rond te komen.
Wel een pionier deze man. Echt mooi dat ie dat deed.
Art Schenk begon na de spelen in 1972 met een commercieel circuit van prof-rijders die door de offficiele bonden geboycot werd.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:40 schreef chufi het volgende:
Was toch Rintje die het echt commercieel maakte.. alhoewel er in eerdere pogingen geweest waren
Rusland was wel uitzonderlijk ja, maar ook in Nederland en Noorwegen was de belangstelling onwijs groot toen. Tienduizenden mensen was geen uitzondering. Jammer dat het zo afgezakt is.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:20 schreef Remzz het volgende:
Wat een publiek in die stadions in Rusland, ongelofelijk
Zucht. Tom presenteert dit maar de docu's worden door Jongkind en andere gemaakt.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:12 schreef msnk het volgende:
Zitten inderdaad een aantal leuke tussen. En Tom Egbers hč
Ja dus? Tom presenteert het en dat is meer dan dik in ordequote:Op zondag 29 mei 2011 23:45 schreef maril het volgende:
[..]
Zucht. Tom presenteert dit maar de docu's worden door Jongkind en andere gemaakt.
Ik ook tot 22:30, want dan begint op Ned3 de docu van Michiel van Erp over de Comedytrain.quote:
Waarom nou alles tegerlijkertijd ?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook tot 22:30, want dan begint op Ned3 de docu van Michiel van Erp over de Comedytrain.
Nee hoor, als Bruggink was aangereden door een auto, had de toekomst van Vitesse er heel ander uit gezienquote:Op zondag 5 juni 2011 22:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Als ik het goed begrijp, was het vitesse van de jaren 90 te veel gebaseerd op geld van Nuon.
Inderdaad. Met name inwoners van Nijmegen (NEC-fans en dus Vitesse-haters) weigerden via hun energierekening Vitesse te financieren.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Als ik het goed begrijp, was het vitesse van de jaren 90 te veel gebaseerd op geld van Nuon.
Als Machlas niet het hoofd gek was gemaakt door Ajax maar naar Atletico was gegaan was Vitesse ook niet direct in problemen gekomen, die wilde meer dan twee keer zoveel betalenquote:Op zondag 5 juni 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
Arnold Bruggink is er persoonlijk verantwoordelijk voor geweest dat Vitesse bijna failliet ging en Aalders met zijn megalomane ideeën de tent uit werd gezet.
de voetballer??quote:Op zondag 5 juni 2011 22:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee hoor, als Bruggink was aangereden door een auto, had de toekomst van Vitesse er heel ander uit gezien
Met haar enge coachquote:Op zondag 12 juni 2011 01:04 schreef golfer het volgende:
Vanavond eentje om absoluut te bekijken:
Bettine Vriesekoop.
Gerard Bakker.quote:
Afgestudeerd Sinologe en Oosterse Filosofie.quote:Intelligente vrouw trouwens.
Ik moet bij haar denken aan haar zomergastenaflevering. Ze had een mooi fragment van een 'tafeltennisfabriek' van d'r Chineze trainer. Zij ging een balletje slaan en haar spel was nog erg goed. Al die Chinezen stopten met trainen en keken naar Bettine, die wisten niet wat ze zagenquote:Op zondag 12 juni 2011 14:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met haar enge coach
Intelligente vrouw trouwens.
vond het eng. Ik kreeg het idee dat er meer aan de hand was dan wat ze vertelde. Oude coaches en jonge sporters geven me altijd een dubbel gevoelquote:Op zondag 12 juni 2011 22:37 schreef golfer het volgende:
Mooie emoties weer bij haar toen ze het over de breuk met Bakker had. Het zit haar nu nog steeds heel hoog.
Bijzonder mens vind ik haar.
Er was sprake van een soort geestelijke mishandeling. Bakker heeft verder wel altijd z'n handjes thuis gehouden.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:24 schreef Evertjan het volgende:
vond het eng. Ik kreeg het idee dat er meer aan de hand was dan wat ze vertelde. Oude coaches en jonge sporters geven me altijd een dubbel gevoel
Volgens mij heeft ze dat altijd wel gehad, ben de uitzending nu aan het kijken.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:15 schreef maril het volgende:
Ik vind Betine geweldig' maar ik vind haar erg mager nu. Lijkt wel of znog steeds een eetprobleem heeft. Die kaaklijn.
Ken je de judo-coach Peter Ooms nog ?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Er was sprake van een soort geestelijke mishandeling. Bakker heeft verder wel altijd z'n handjes thuis gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |