In dat geval, groot gelijk ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Duh, we hadden het over de gevaarlijke Scientology bende.
Whehehequote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:13 schreef zagevent het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=YTSAwQiOuCQ
Ik mis eigenlijk een achtergrond verhaal waarom anonymous dit doet... Voor de mensen die nog niet op de hoogte zijn van het hoe en waarom.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nieuwe ontwikkelingen in Scientology oorlog
Een kleine update met de nieuwste informatie.
Dat is aardig van jou..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 04:39 schreef Kuron het volgende:
Zelf heb ik nooit PC's overgenomen, het enige wat ik heb gedaan was ooit met een vriendje toegang krijgen tot een onbeschermde PC en dan op de desktop een textbestandje achterlaten met een boodschap als "Zou je niet eens wat beveiligingssoftware aanschaffen?" of iets dergelijks. Dit is zogezegd "white hat" hacken, je bent er niet op uit schade te berokkenen, je wil gewoon kijken of het je lukt en als het je vervolgens lukt laat je het "slachtoffer" weten hoe ze hun probleem op kunnen lossen...ach ja, je bent jong en je weet wat ^^
Goeie! Ik heb daar nu twee zinnen over staan. Ik zoek er nog wat info bijquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk een achtergrond verhaal waarom anonymous dit doet... Voor de mensen die nog niet op de hoogte zijn van het hoe en waarom.
Omdat Scientology een gevaarlijke sekte is die uit is op geld en invloed en alle legale (en soms illegale) middelen ge- en mis-bruikt om critici het leven onmogelijk te maken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk een achtergrond verhaal waarom anonymous dit doet... Voor de mensen die nog niet op de hoogte zijn van het hoe en waarom.
Sorry heb er een lange werkdag opzitten, ik bedoelde meer dat ik de achtergrond miste in het nieuwsbericht op de frontpagequote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat Scientology een gevaarlijke sekte is die uit is op geld en invloed en alle legale (en soms illegale) middelen ge- en mis-bruikt om critici het leven onmogelijk te maken.
Misschien is die achtergrond expres weggelaten in de hoop dat mensen zelf gaan uitzoeken wat er precies aan de hand is.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Sorry heb er een lange werkdag opzitten, ik bedoelde meer dat ik de achtergrond miste in het nieuwsbericht op de frontpage
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:53 schreef Xebrozius het volgende:
http://www.dag.nl/Nieuws/(...)Church-de-oorlog.htm
Dag linkt gewoon naar de southpark aflevering....
de Dag is dus ook zo'n kwaliteitskrantquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:53 schreef Xebrozius het volgende:
http://www.dag.nl/Nieuws/(...)Church-de-oorlog.htm
Dag linkt gewoon naar de southpark aflevering.... AHAHAHA dat einde van dat filmpje...
vandaag 2 keer hun amsterdamse hoofdkwartier gepasseerd..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:11 schreef NiteSpeed het volgende:
Het is dat ik niet in omgeving Amsterdam woon, anders hadden een template en een aantal witte spuitbussen wonderen gedaan.
hoezo?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:17 schreef Yorrit het volgende:
[..]
vandaag 2 keer hun amsterdamse hoofdkwartier gepasseerd..
kon een klein glimlachje niet onderdrukken..
Pers kanaal is interesant jaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Aan de gesprekken in dat IRC channel te zien kiezen ze er voor om alles beter te organiseren. Ze zijn nu bijvoorbeeld bezig met een persmap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |