Zijn dochters ookquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:40 schreef methodmich het volgende:
http://www.ad.nl/rotterdam/drechtstedensport/article1995389.ece en dan onderaan.
De trainer van LRC Leerdam verwacht een hard Nivo. Jullie hebben een reputatie.
Ik snap niet waar dat vandaan komt hoor, ok er lopen er bij ons wel een paar in die kanonhard zijn maar nooit smerige overtredingen maken of zo. Maar laten we elkaar geen mietjes noemen he tis een mannensport anders kun je beter gaan punnikenquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:40 schreef methodmich het volgende:
http://www.ad.nl/rotterdam/drechtstedensport/article1995389.ece en dan onderaan.
De trainer van LRC Leerdam verwacht een hard Nivo. Jullie hebben een reputatie.
Ja hoor weer fris en fruitig aan het werk, de jongens hebben gisteren al getraind en mogen vanavond weer zodat de boog weer gespannen staat voor zaterdagquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:26 schreef tong80 het volgende:
Elftalleider heb je het carnaval overleefd ?
Jammer genoeg kan ik zaterdag niet, want ben wel toe aan een revanche!quote:Voorbeschouwing Nunspeet - NIVO Sparta
Datum: 03-02-2008
Zaterdag 9 februari 2006 Nunspeet-Nivo Sparta. Een woord vooraf.
N.I.V.O. Is de afkorting van Na-Inspanning-Volgt-Ontspanning. De club werd op 05-10-1953 opgericht. Nivo Sparta en vv Zaltbommel zijn de twee voetballende verenigingen in de Vestingstad aan de Waal.
In de Spartaanse selectie zijn een aantal spelers die hun geluk bij een prof club hebben beproefd o.a. oud PSV'er Roberto Verhagen een voortreffelijk voetballer met sublieme momenten. En niet te vergeten de 40 jarige[ stand-in] Patrick Peelen die veertien jaar als profvoetballer actief is geweest, bij RKC Waalwijk, Den Bosch en Go Ahead Eagles Deventer.
De rood/witten uit de Bommelerwaard hebben in een vroeg stadium trainer Bert Ruijsch op non-actief gesteld [volgend seizoen hoofdtrainer van zondag hoofdklasse Gemert]. De interim coach Frans Grondman is geen onbekende van de Nivorianen. De heer Grondman is al eerder werkzaam geweest op het Euro Sportpark. De opvolger van de huidige trainer voor het volgende seizoen is Philip den Haan van zondag eerste klasse ’’Unitas’’.
Topscorers van de formatie van trainer Grondman zijn Bjòrn Cevat en Emiel v/d Sanden ieder met drie treffers achter hun naam. In de selectie van Nivo Sparta staan 4 geroutineerde spelers op de lijst van 40/38/36/35 jaar. Deze ’’veteranen’’ hebben hun sporen wel verdiend in het prof en amateur voetbal. Aan het eind van dit lopende seizoen stopt de plaaggeest van de thuiswedstrijd de 38-jarige Theo van Geffen [wie kent hem niet] met actief voetballen. Daar hebben de meegereisde supporters de spelers de begeleiding en trainers van de heen wedstrijd slechte herinneringen aan overgehouden. In een memorabele wedstrijd stonden de blauw/gelen op een 0-2 voorsprong. Vanaf de 53e minuut met 10 man spelende rood/witten kregen vleugels. De formatie van Hans van Dijkhuizen werd totaal overlopen. Nunspeet keerde terug met lege handen uit Zaltbommel. Eind uitslag 3-2.
De eerste wedstrijd van NIVO in 2008 tegen LRC Leerdam werd in een remise afgesloten.1-1. De Veluwe bewoners verloren onterecht de inhaalwedstrijd tegen de Kozakken uit het Land van Altena. Nunspeet moet in deze confrontatie met de ploeg uit Zaltbommel de drie punten op de ’’Wiltsangh’’ zien te houden. Niemand wil die Nunspeet een goed hart toedraagt dat de formatie van Hans van Dijkhuizen wordt aangewezen voor degradatie/promotie wedstrijden.
Zaterdag 9 februari is het de beurt aan Nunspeet om revanche te nemen. Laat je zien!!! Laat je horen!!! Kom massaal naar het knusse sportpark de’’Wiltsangh’’. Vecht voor je kleuren!!!
Ja grappig alleen jammer voor nunspeet dat de 3 punten mee gaan naar bommelquote:
Grapjas let op mijn woordenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:35 schreef HPayne het volgende:
[..]
huh, ik dacht dat Nunspeet een thuiswedstrijd speelde..
Zou er idd ook niet gek van opkijken hoor tong. Nunspeet heeft altijd wat met NIVO, en dat is niet positief. Maarja hopenlijk vergis ik me.quote:
Geinoord heeft nog best een aardige ploeg.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:21 schreef methodmich het volgende:
Nunspeet houdt Nivo in elk geval onder zich. Gat met Ajax en LRC, de veilige plaatsen dus, is 5 punten voor Nivo. Dat kan nog wel. Volgende week Nivo Sparta - Geinoord, die moeten ze winnen.
Je weet het wel te vertellen steegje je gaat dingen over jongens roepen die je totaal niet kent !!, maar ja nu al een beetje beginnen na te trappen ligt je misschien beter, gefrustreerd dat je een bepaalde functie niet hebt gekregen bij de club?? zegt misschien meer iets over je eigen niveau!!. Bij je oude club betaalde en haalde ze zeker ook nooit spelers denk dat jij toch wel weet hoe het werkt in de voetbal, je hebt gelijk qua jeugopleiding maar door jarenlang (ook al voor de tijd van de spartanen) niet 100% geschikte jeugdtrainers voor jeugdteams te zetten zal je daar een goede inhaalslag moeten doen maar die dingen liggen bij het bestuur natuurlijk, dus ga nu niet van alles lopen roepen en sluit alles goed af zodat je volgend jaar je helemaal op je nieuwe functie kunt storten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:03 schreef steegje het volgende:
Haal a.u.b. geen zakkenvullers, maar jongens voor de toekomst.
Zeker als je degradeerd (wat ik overigens niet hoop) kun je beter met jonge spelers gaan werken.
NAMEN zeggen niets, ik denk dat jullie het interresant vinden dat zulke jongens komen maar ze kosten alleen maar veel geld.
Bouchi is volgens mij geen slechte en kan nog jaren mee.
Steek wat meer tijd, geld en energie in de jeugdopleiding dan hoef je niet elk jaar spelers te halen.
Ja, ik begin het nu ook de moeite waard te vinden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:57 schreef methodmich het volgende:
Dit topic blijft verbazen. Zelfs als de muis van tong al twee weken niet werkt.
helemaal mee eensquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:40 schreef steegje het volgende:
Je moet aan de lange termijn denken en er wordt in mijn ogen alleen maar gekeken naar het heden.
Zoek jonge spelers en geen spelers waar je misschien over een jaar alweer afscheid van moet nemen dan blijft je een te groot verloop houden binnen de vereniging. Ik weet niet waar je het over heb wat het natrappen betreft maar dit is gewoon een mening die ik heb. Als dat niet meer mag sluit dan dit forum. Ik ben er een voorstander van om je 1e elftal zo sterk mogelijk te maken, maak mij niet uit waar vandaan maar haal jonge gasten. Een beetje raar hoe je reageer elftalleider. Nogmaals zo denk ik erover.
Tuurlijk wordt er naar jonge spelers gekeken maar door het stoppen van Theo en Patrick Peelen valt er ook veel ervaring weg en wij willen dat compenseren om dat ook weer terug te halen en dat wordt echt niet voor de hoofdprijs gedaan want dat kunnen wij met onze begroting niet aan dat weet jij zelf ook, en tuurlijk mag je je mening geven maar heb je hierover niet op de club gehoord of ik moet het even gemist hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:40 schreef steegje het volgende:
Je moet aan de lange termijn denken en er wordt in mijn ogen alleen maar gekeken naar het heden.
Zoek jonge spelers en geen spelers waar je misschien over een jaar alweer afscheid van moet nemen dan blijft je een te groot verloop houden binnen de vereniging. Ik weet niet waar je het over heb wat het natrappen betreft maar dit is gewoon een mening die ik heb. Als dat niet meer mag sluit dan dit forum. Ik ben er een voorstander van om je 1e elftal zo sterk mogelijk te maken, maak mij niet uit waar vandaan maar haal jonge gasten. Een beetje raar hoe je reageer elftalleider. Nogmaals zo denk ik erover.
De A1 speelt in de 2e klasse, tegen onder andere grootmachten als Emplina, FC Engelen, Essche Boys en Beerse Boys A2. Denk dus niet dat daar enig hoofdklasse-talent in rond looptquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:59 schreef Beschouw het volgende:
Ik zie hier allemaal namen van ouwe knarren voorbijkomen. Waar is de jeugd bij NIVO? Zit er in de B1 geen talent?
Ja hoop dat iedereen gewoon blijft beseffen dat het goed mogelijk isquote:Op maandag 3 maart 2008 15:58 schreef steegje het volgende:
Goed nieuws wat betreft die Clerx, en ja het was zeker onterecht, maar dit moet de spelers wel moed geven voor de andere wedstrijden.
We hebben stadsrechtenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:08 schreef Beschouw het volgende:
Worden hier dorpse intriges uitgevochten? Graag meer bijzonderheden elftalleider.
Tongquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:54 schreef tong80 het volgende:
2 weken geen PC gehad. Vraag me wel af wie Steegje is.
Dat zijn alle posters in dit topic toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:35 schreef steegje het volgende:
Ha Tong. Ik ben een liefhebber met een Nivo hart.
Nou ik weet niet goed wat er met Patrick bijl gaat gebeuren hij is bijn ons al weken niet gesingaleerd heeft last van zijn lies en rug en er gaan zelfs geruchten dat ie gaat stoppen met voetballen, bij ons speelt ie denk niet meer volgend seizoen, erg jammer geschikte jongen en goede voetballer.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:06 schreef methodmich het volgende:
Klerkx speelt bij DOTO overigens nooit. Was wel een persoonlijke favoriet van Waslander en kwam daarom mee van NAC Breda. Hopelijk kan hij het bij Nivo wel. Andere omgeving.
Patrick Bijl wellicht terug naar Lekkerland?
tuurlijk trekken wij het nog en als het dan niet gaat lukken wel met opgeheven hoofdquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:08 schreef methodmich het volgende:
De grote vraag is wel of Nivo het nog gaat trekken. Lastig programma weer de komende weken...
Heb nog eens nagedacht en weet al wie je bent. Je staat altijd bij Kees en Scheurquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:35 schreef steegje het volgende:
Ha Tong. Ik ben een liefhebber met een Nivo hart.
12 jaar in het eerste gespeeld. Dan krijg je datquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:54 schreef steegje het volgende:
Ha die Tong, jij bent echt een slimme jongen.
Staat-ie dan Bennekom te roepen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb nog eens nagedacht en weet al wie je bent. Je staat altijd bij Kees en Scheur
Nee 'Ben Steegje'quote:
12 jaar maar !!quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
12 jaar in het eerste gespeeld. Dan krijg je dat
Zeker als je bedenkt dat hij debuteerde toen hij nog niet eens op een brommer mocht scheuren. Veel te kort.quote:
Moi.....17 jaar !! ach ja die zijn uitstervend maar tong die kan dat niet meer hoor breekt ie af vanaf zij kleine teenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:23 schreef steegje het volgende:
12 jaar in het 1e gespeeld is inderdaad uitzonderlijk. Ze zoeken nog mensen bij het jeugdafdeling van NIVO, met zoveel ervaring kun je van meerwaarde zijn. Succes.
Moet zeggen dat de keeper die laatse twee ballen wel super stopt hoor ja was een zeer leuke pot voor iedere toeschouwer, maar wat een achterlijk publiek van Spakenburg zeg dat slaat werkelijk alles wat die gasten roepen ook tegen hun eigen spelersquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:43 schreef tong80 het volgende:
Mike die kans van Theo in de laatste minuut
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:20 schreef methodmich het volgende:
Met keepers of een speler Keepers?
Den Haan wel leuk, lekker met zijn pa mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |