Tuurlijk wordt er naar jonge spelers gekeken maar door het stoppen van Theo en Patrick Peelen valt er ook veel ervaring weg en wij willen dat compenseren om dat ook weer terug te halen en dat wordt echt niet voor de hoofdprijs gedaan want dat kunnen wij met onze begroting niet aan dat weet jij zelf ook, en tuurlijk mag je je mening geven maar heb je hierover niet op de club gehoord of ik moet het even gemist hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:40 schreef steegje het volgende:
Je moet aan de lange termijn denken en er wordt in mijn ogen alleen maar gekeken naar het heden.
Zoek jonge spelers en geen spelers waar je misschien over een jaar alweer afscheid van moet nemen dan blijft je een te groot verloop houden binnen de vereniging. Ik weet niet waar je het over heb wat het natrappen betreft maar dit is gewoon een mening die ik heb. Als dat niet meer mag sluit dan dit forum. Ik ben er een voorstander van om je 1e elftal zo sterk mogelijk te maken, maak mij niet uit waar vandaan maar haal jonge gasten. Een beetje raar hoe je reageer elftalleider. Nogmaals zo denk ik erover.
De A1 speelt in de 2e klasse, tegen onder andere grootmachten als Emplina, FC Engelen, Essche Boys en Beerse Boys A2. Denk dus niet dat daar enig hoofdklasse-talent in rond looptquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:59 schreef Beschouw het volgende:
Ik zie hier allemaal namen van ouwe knarren voorbijkomen. Waar is de jeugd bij NIVO? Zit er in de B1 geen talent?
Ja hoop dat iedereen gewoon blijft beseffen dat het goed mogelijk isquote:Op maandag 3 maart 2008 15:58 schreef steegje het volgende:
Goed nieuws wat betreft die Clerx, en ja het was zeker onterecht, maar dit moet de spelers wel moed geven voor de andere wedstrijden.
We hebben stadsrechtenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:08 schreef Beschouw het volgende:
Worden hier dorpse intriges uitgevochten? Graag meer bijzonderheden elftalleider.
Tongquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:54 schreef tong80 het volgende:
2 weken geen PC gehad. Vraag me wel af wie Steegje is.
Dat zijn alle posters in dit topic toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:35 schreef steegje het volgende:
Ha Tong. Ik ben een liefhebber met een Nivo hart.
Nou ik weet niet goed wat er met Patrick bijl gaat gebeuren hij is bijn ons al weken niet gesingaleerd heeft last van zijn lies en rug en er gaan zelfs geruchten dat ie gaat stoppen met voetballen, bij ons speelt ie denk niet meer volgend seizoen, erg jammer geschikte jongen en goede voetballer.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:06 schreef methodmich het volgende:
Klerkx speelt bij DOTO overigens nooit. Was wel een persoonlijke favoriet van Waslander en kwam daarom mee van NAC Breda. Hopelijk kan hij het bij Nivo wel. Andere omgeving.
Patrick Bijl wellicht terug naar Lekkerland?
tuurlijk trekken wij het nog en als het dan niet gaat lukken wel met opgeheven hoofdquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:08 schreef methodmich het volgende:
De grote vraag is wel of Nivo het nog gaat trekken. Lastig programma weer de komende weken...
Heb nog eens nagedacht en weet al wie je bent. Je staat altijd bij Kees en Scheurquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:35 schreef steegje het volgende:
Ha Tong. Ik ben een liefhebber met een Nivo hart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |