abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57029290
Haal gewoon een paar toppers zoals wij bij de Vogels ook altijd doen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_57035185
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 09:40 schreef steegje het volgende:
Je moet aan de lange termijn denken en er wordt in mijn ogen alleen maar gekeken naar het heden.
Zoek jonge spelers en geen spelers waar je misschien over een jaar alweer afscheid van moet nemen dan blijft je een te groot verloop houden binnen de vereniging. Ik weet niet waar je het over heb wat het natrappen betreft maar dit is gewoon een mening die ik heb. Als dat niet meer mag sluit dan dit forum. Ik ben er een voorstander van om je 1e elftal zo sterk mogelijk te maken, maak mij niet uit waar vandaan maar haal jonge gasten. Een beetje raar hoe je reageer elftalleider. Nogmaals zo denk ik erover.
Tuurlijk wordt er naar jonge spelers gekeken maar door het stoppen van Theo en Patrick Peelen valt er ook veel ervaring weg en wij willen dat compenseren om dat ook weer terug te halen en dat wordt echt niet voor de hoofdprijs gedaan want dat kunnen wij met onze begroting niet aan dat weet jij zelf ook, en tuurlijk mag je je mening geven maar heb je hierover niet op de club gehoord of ik moet het even gemist hebben
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_57038498

[ Bericht 99% gewijzigd door Elftalleider op 28-02-2008 16:41:33 ]
pi_57048663
Het woord "zakkenvuller" had ik niet moeten zeggen, maar bedoelde dit niet met geld. Ik hoop echt dat jullie de juiste keuzes zullen maken. Ik heb er wel vertrouwen in alleen zouden het niet mijn keuzes zijn.
Dit zijn volgens mij geen spelers die een Nivo hart zullen krijgen. Hoop dat ik het mis heb maar ben bang dat je naar een jaar weer nieuwe moet halen. Ik vind ook dat Nivo met Bjorn, John, Davey, Cevat, Roberto en Niels wel ervaren spelers heeft. Ervaring is niet altijd leeftijd. Dit is het laatste wat ik erover kwijt wil. Succes en ik ben ervan overtuigd dat er volgend jaar weer een goed team zal staan.
pi_57048859
Ik zie hier allemaal namen van ouwe knarren voorbijkomen. Waar is de jeugd bij NIVO? Zit er in de B1 geen talent?
pi_57063985
Morgen een leuke lichtwedstrijd voor Nivo in elk geval. Om 18.00 de aftrap op de Zwaaier tegen Kozakken Boys. Beetje vertrouwen in, Nivo-mannen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57064508
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:59 schreef Beschouw het volgende:
Ik zie hier allemaal namen van ouwe knarren voorbijkomen. Waar is de jeugd bij NIVO? Zit er in de B1 geen talent?
De A1 speelt in de 2e klasse, tegen onder andere grootmachten als Emplina, FC Engelen, Essche Boys en Beerse Boys A2. Denk dus niet dat daar enig hoofdklasse-talent in rond loopt .
pi_57068998
Er lopen voldoende goede jeugdspelers bij NIVO die met de juiste begeleiding, misschien niet gelijk maar naar 1 of 2 jaar senioren het 1e kunnen halen. En dit is geen grapje. De aankomende 2 á 3 jaar zal moeten blijken of ze deze jongens naar het gewenste nivaeu kunnen brengen. Ze lopen er in ieder geval wel rond.
pi_57073538
Als dat zo is, dan heb ik een paar jaar geleden blijkbaar nog tegen hoofdklasse-materiaal gespeeld .
pi_57119903
1-0 verloren afgelopen Zaterdag en deze nederlaag was wel zo ongelofelijk onterecht, even niet opletten in de 3e minuut en we stonden met 1-0 achter daarna de hele wedstrijd gedomineerd en wel 8 100% kansen gecreeerd maar de jongens krijgen hem niet tegen het netje aan echt we hadden zaterdag liever met 5-0 verloren dan op deze manier.....misschien een klein pluspuntje Ondertussen is er ook een akkoord bereikt met Robert Clerx. De in Breda woonachtige middenvelder komt over van DOTO uit Pernis, spelen in de Zaterdag Hoofdklasse A. De 20-jarige Clerx is bezig aan zijn eerste seizoen bij DOTO. Clerx doorliep de jeugdopleiding van NAC Breda met een klein uitstapje naar Willem II. Clerx komt sowieso naar Nivo Sparta ongeacht er nu Hoofdklasse dan wel Eerste Klasse in Zaltbommel wordt gespeeld.
pi_57128642
Goed nieuws wat betreft die Clerx, en ja het was zeker onterecht, maar dit moet de spelers wel moed geven voor de andere wedstrijden.
pi_57129201
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:58 schreef steegje het volgende:
Goed nieuws wat betreft die Clerx, en ja het was zeker onterecht, maar dit moet de spelers wel moed geven voor de andere wedstrijden.
Ja hoop dat iedereen gewoon blijft beseffen dat het goed mogelijk is
pi_57155126
Klerkx speelt bij DOTO overigens nooit. Was wel een persoonlijke favoriet van Waslander en kwam daarom mee van NAC Breda. Hopelijk kan hij het bij Nivo wel. Andere omgeving.

Patrick Bijl wellicht terug naar Lekkerland?
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 maart 2008 @ 20:54:01 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_57157970
2 weken geen PC gehad. Vraag me wel af wie Steegje is.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 maart 2008 @ 20:54:50 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_57157993
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 11:08 schreef Beschouw het volgende:
Worden hier dorpse intriges uitgevochten? Graag meer bijzonderheden elftalleider.
We hebben stadsrechten

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:06:38 #66
127004 maril
Smeetsfan
pi_57158224
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 20:54 schreef tong80 het volgende:
2 weken geen PC gehad. Vraag me wel af wie Steegje is.

Tong
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 maart 2008 @ 21:16:03 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_57158500

dinsdag 4 maart 2008 @ 22:27:46 #68
11721 scheur
maar toch.....................
pi_57160791
Ha Tong. Steegje ken ik goed;jij minder, maar ik informeer je nog wel.
pi_57161085
Ha Tong. Ik ben een liefhebber met een Nivo hart.
pi_57161851
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:35 schreef steegje het volgende:
Dat zijn alle posters in dit topic toch?
pi_57176156
De grote vraag is wel of Nivo het nog gaat trekken. Lastig programma weer de komende weken...
www.thuisuiteten.nl
pi_57176159
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:06 schreef methodmich het volgende:
Klerkx speelt bij DOTO overigens nooit. Was wel een persoonlijke favoriet van Waslander en kwam daarom mee van NAC Breda. Hopelijk kan hij het bij Nivo wel. Andere omgeving.

Patrick Bijl wellicht terug naar Lekkerland?
Nou ik weet niet goed wat er met Patrick bijl gaat gebeuren hij is bijn ons al weken niet gesingaleerd heeft last van zijn lies en rug en er gaan zelfs geruchten dat ie gaat stoppen met voetballen, bij ons speelt ie denk niet meer volgend seizoen, erg jammer geschikte jongen en goede voetballer.
pi_57176173
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:08 schreef methodmich het volgende:
De grote vraag is wel of Nivo het nog gaat trekken. Lastig programma weer de komende weken...
tuurlijk trekken wij het nog en als het dan niet gaat lukken wel met opgeheven hoofd
  Trouwste user 2022 woensdag 5 maart 2008 @ 20:09:13 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_57181013
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:35 schreef steegje het volgende:
Heb nog eens nagedacht en weet al wie je bent. Je staat altijd bij Kees en Scheur

pi_57206067
Ha die Tong, jij bent echt een slimme jongen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')