abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57029290
Haal gewoon een paar toppers zoals wij bij de Vogels ook altijd doen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_57035185
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 09:40 schreef steegje het volgende:
Je moet aan de lange termijn denken en er wordt in mijn ogen alleen maar gekeken naar het heden.
Zoek jonge spelers en geen spelers waar je misschien over een jaar alweer afscheid van moet nemen dan blijft je een te groot verloop houden binnen de vereniging. Ik weet niet waar je het over heb wat het natrappen betreft maar dit is gewoon een mening die ik heb. Als dat niet meer mag sluit dan dit forum. Ik ben er een voorstander van om je 1e elftal zo sterk mogelijk te maken, maak mij niet uit waar vandaan maar haal jonge gasten. Een beetje raar hoe je reageer elftalleider. Nogmaals zo denk ik erover.
Tuurlijk wordt er naar jonge spelers gekeken maar door het stoppen van Theo en Patrick Peelen valt er ook veel ervaring weg en wij willen dat compenseren om dat ook weer terug te halen en dat wordt echt niet voor de hoofdprijs gedaan want dat kunnen wij met onze begroting niet aan dat weet jij zelf ook, en tuurlijk mag je je mening geven maar heb je hierover niet op de club gehoord of ik moet het even gemist hebben
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_57038498

[ Bericht 99% gewijzigd door Elftalleider op 28-02-2008 16:41:33 ]
pi_57048663
Het woord "zakkenvuller" had ik niet moeten zeggen, maar bedoelde dit niet met geld. Ik hoop echt dat jullie de juiste keuzes zullen maken. Ik heb er wel vertrouwen in alleen zouden het niet mijn keuzes zijn.
Dit zijn volgens mij geen spelers die een Nivo hart zullen krijgen. Hoop dat ik het mis heb maar ben bang dat je naar een jaar weer nieuwe moet halen. Ik vind ook dat Nivo met Bjorn, John, Davey, Cevat, Roberto en Niels wel ervaren spelers heeft. Ervaring is niet altijd leeftijd. Dit is het laatste wat ik erover kwijt wil. Succes en ik ben ervan overtuigd dat er volgend jaar weer een goed team zal staan.
pi_57048859
Ik zie hier allemaal namen van ouwe knarren voorbijkomen. Waar is de jeugd bij NIVO? Zit er in de B1 geen talent?
pi_57063985
Morgen een leuke lichtwedstrijd voor Nivo in elk geval. Om 18.00 de aftrap op de Zwaaier tegen Kozakken Boys. Beetje vertrouwen in, Nivo-mannen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57064508
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:59 schreef Beschouw het volgende:
Ik zie hier allemaal namen van ouwe knarren voorbijkomen. Waar is de jeugd bij NIVO? Zit er in de B1 geen talent?
De A1 speelt in de 2e klasse, tegen onder andere grootmachten als Emplina, FC Engelen, Essche Boys en Beerse Boys A2. Denk dus niet dat daar enig hoofdklasse-talent in rond loopt .
pi_57068998
Er lopen voldoende goede jeugdspelers bij NIVO die met de juiste begeleiding, misschien niet gelijk maar naar 1 of 2 jaar senioren het 1e kunnen halen. En dit is geen grapje. De aankomende 2 á 3 jaar zal moeten blijken of ze deze jongens naar het gewenste nivaeu kunnen brengen. Ze lopen er in ieder geval wel rond.
pi_57073538
Als dat zo is, dan heb ik een paar jaar geleden blijkbaar nog tegen hoofdklasse-materiaal gespeeld .
pi_57119903
1-0 verloren afgelopen Zaterdag en deze nederlaag was wel zo ongelofelijk onterecht, even niet opletten in de 3e minuut en we stonden met 1-0 achter daarna de hele wedstrijd gedomineerd en wel 8 100% kansen gecreeerd maar de jongens krijgen hem niet tegen het netje aan echt we hadden zaterdag liever met 5-0 verloren dan op deze manier.....misschien een klein pluspuntje Ondertussen is er ook een akkoord bereikt met Robert Clerx. De in Breda woonachtige middenvelder komt over van DOTO uit Pernis, spelen in de Zaterdag Hoofdklasse A. De 20-jarige Clerx is bezig aan zijn eerste seizoen bij DOTO. Clerx doorliep de jeugdopleiding van NAC Breda met een klein uitstapje naar Willem II. Clerx komt sowieso naar Nivo Sparta ongeacht er nu Hoofdklasse dan wel Eerste Klasse in Zaltbommel wordt gespeeld.
pi_57128642
Goed nieuws wat betreft die Clerx, en ja het was zeker onterecht, maar dit moet de spelers wel moed geven voor de andere wedstrijden.
pi_57129201
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:58 schreef steegje het volgende:
Goed nieuws wat betreft die Clerx, en ja het was zeker onterecht, maar dit moet de spelers wel moed geven voor de andere wedstrijden.
Ja hoop dat iedereen gewoon blijft beseffen dat het goed mogelijk is
pi_57155126
Klerkx speelt bij DOTO overigens nooit. Was wel een persoonlijke favoriet van Waslander en kwam daarom mee van NAC Breda. Hopelijk kan hij het bij Nivo wel. Andere omgeving.

Patrick Bijl wellicht terug naar Lekkerland?
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 maart 2008 @ 20:54:01 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_57157970
2 weken geen PC gehad. Vraag me wel af wie Steegje is.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 maart 2008 @ 20:54:50 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_57157993
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 11:08 schreef Beschouw het volgende:
Worden hier dorpse intriges uitgevochten? Graag meer bijzonderheden elftalleider.
We hebben stadsrechten

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:06:38 #66
127004 maril
Smeetsfan
pi_57158224
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 20:54 schreef tong80 het volgende:
2 weken geen PC gehad. Vraag me wel af wie Steegje is.

Tong
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 maart 2008 @ 21:16:03 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_57158500

dinsdag 4 maart 2008 @ 22:27:46 #68
11721 scheur
maar toch.....................
pi_57160791
Ha Tong. Steegje ken ik goed;jij minder, maar ik informeer je nog wel.
pi_57161085
Ha Tong. Ik ben een liefhebber met een Nivo hart.
pi_57161851
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:35 schreef steegje het volgende:
Dat zijn alle posters in dit topic toch?
pi_57176156
De grote vraag is wel of Nivo het nog gaat trekken. Lastig programma weer de komende weken...
www.thuisuiteten.nl
pi_57176159
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:06 schreef methodmich het volgende:
Klerkx speelt bij DOTO overigens nooit. Was wel een persoonlijke favoriet van Waslander en kwam daarom mee van NAC Breda. Hopelijk kan hij het bij Nivo wel. Andere omgeving.

Patrick Bijl wellicht terug naar Lekkerland?
Nou ik weet niet goed wat er met Patrick bijl gaat gebeuren hij is bijn ons al weken niet gesingaleerd heeft last van zijn lies en rug en er gaan zelfs geruchten dat ie gaat stoppen met voetballen, bij ons speelt ie denk niet meer volgend seizoen, erg jammer geschikte jongen en goede voetballer.
pi_57176173
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:08 schreef methodmich het volgende:
De grote vraag is wel of Nivo het nog gaat trekken. Lastig programma weer de komende weken...
tuurlijk trekken wij het nog en als het dan niet gaat lukken wel met opgeheven hoofd
  Trouwste user 2022 woensdag 5 maart 2008 @ 20:09:13 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_57181013
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:35 schreef steegje het volgende:
Heb nog eens nagedacht en weet al wie je bent. Je staat altijd bij Kees en Scheur

pi_57206067
Ha die Tong, jij bent echt een slimme jongen.
  Trouwste user 2022 donderdag 6 maart 2008 @ 20:58:23 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_57206166
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:54 schreef steegje het volgende:
Ha die Tong, jij bent echt een slimme jongen.
12 jaar in het eerste gespeeld. Dan krijg je dat

pi_57210668
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:09 schreef tong80 het volgende:

[..]

Heb nog eens nagedacht en weet al wie je bent. Je staat altijd bij Kees en Scheur

Staat-ie dan Bennekom te roepen?
  Trouwste user 2022 donderdag 6 maart 2008 @ 23:47:16 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_57211134
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:29 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Staat-ie dan Bennekom te roepen?
Nee 'Ben Steegje'

pi_57215941
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:58 schreef tong80 het volgende:

[..]

12 jaar in het eerste gespeeld. Dan krijg je dat

12 jaar maar !!
pi_57222519
12 jaar in het 1e gespeeld is inderdaad uitzonderlijk. Ze zoeken nog mensen bij het jeugdafdeling van NIVO, met zoveel ervaring kun je van meerwaarde zijn. Succes.
pi_57227058
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 09:47 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

12 jaar maar !!
Zeker als je bedenkt dat hij debuteerde toen hij nog niet eens op een brommer mocht scheuren. Veel te kort.
www.thuisuiteten.nl
pi_57236370
FF stunten vandaag jongens, kom op!
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 maart 2008 @ 02:17:11 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_57236885
We gaan ervoor

pi_57240150
Martijn van Galen is definitief rond voor volgend seizoen volgens VoZ. Leuke vervanger voor Van Geffen!
www.thuisuiteten.nl
pi_57246410
Jammer dat het in de laatste minuut nog 3-3 werd, voor de rest super gedaan jongens!
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 maart 2008 @ 17:51:39 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_57246784
3-1 voorsprong en ze scoren verdomme in de 93ste minuut de 3-3. Ik kon wel janken.

pi_57248991
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 15:23 schreef steegje het volgende:
12 jaar in het 1e gespeeld is inderdaad uitzonderlijk. Ze zoeken nog mensen bij het jeugdafdeling van NIVO, met zoveel ervaring kun je van meerwaarde zijn. Succes.
Moi.....17 jaar !! ach ja die zijn uitstervend maar tong die kan dat niet meer hoor breekt ie af vanaf zij kleine teen erg klote vandaag maar trots op de jongens hoor volgende week kloetinge pakken en dan doen we goede zaken
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 maart 2008 @ 19:43:50 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_57249059
Mike die kans van Theo in de laatste minuut

pi_57250981
Echt niet normaal dit scoreverloop. Voor de wedstrijd teken je ervoor maar na afloop!!!!!!
Is klote maar ze moeten verder, op naar kloetinge. En ja die laatste van Theo had er wel ingemogen.
pi_57253674
Waarom was ik vandaag niet in Bommel? Jammer van die late tegengoal, maar uitslag is een compliment aan Nivo waard.
pi_57278119
Spectaculair gelijkspel tegen Spakenburg

Vooraf had iedereen bij Nivo-Sparta getekend voor een puntje tegen Spakenburg. Als je de wedstrijd zaterdag echter gezien hebt dan kun je stellen dat Nivo-Sparta met het 3-3 gelijkspel eigenlijk twee punten heeft verloren. Twee keer was er een verschil van twee doelpunten in Bommels voordeel maar na de volle negentig minuten bleek dit helaas niet voldoende voor drie punten. Ruben Wilson gooide in de extra tijd roet in het eten door van dichtbij met een kopbal de gelijkmaker aan te tekenen.

Nivo-Sparta kwam zaterdag messcherp uit de startblokken en stond binnen een kwartier spelen op een riante 2-0 voorsprong. Emiel van der Sanden en Roberto Verhagen waren de gevierde mannen bij de Bommelse treffers maar ook Bas van den Berk verdiende de nodige credits. Hij had het zoals de laatste weken weer behoorlijk op zijn heupen en speelde tegen de nummer twee een uitstekende wedstrijd. Bij de 2-0 van Verhagen kwam het voorwerk van Van den Berk. Hij draaide op een kinderlijk eenvoudige manier weg bij verdediger Robert Verschraagen waarna hij met zijn lage schot de verste paal teisterde. In de rebound schoot de attente Verhagen de bal via de onderkant van de lat binnen en leek er een gigantische verrassing in de lucht te hangen. De thuisploeg speelde geconcentreerd en fel en elk duel viel uit in Bommels voordeel. Het duurde ruim een half uur voordat doelman John van der Ley zijn eerste redding moest verrichten. Invaller Donovan Mijnals testte de doelman met een fraai afstandsschot dat net over de lat getikt kon worden.

Nivo had op dat moment zelfs nog een levensgrote kans op 3-0 laten liggen. Van achteruit werd Van der Sanden op schitterende wijze vrij voor het doel gezet maar de scheidende spits bleek niet koelbloedig genoeg waardoor zijn tweede treffer uitbleef. Schoten van Björn Cevat en Rik van de Pas gingen over terwijl de Spakenburgse dreiging toenam. Verschraagen en Sven Baas waren voor rust met het hoofd dichtbij de aansluitingstreffer maar Van der Ley stond werelds te keepen en als hij al gepasseerd leek dan stond Niels Blom nog altijd op de doellijn om zijn keeper te helpen.

Na de thee werd duidelijk dat het nog een benauwde en hectische tweede helft zou worden. De Spakenburgse formatie van trainer Erik Assink herbergt natuurlijk veel meer individuele klasse dan Nivo-Sparta en bovendien is de selectie vele malen breder. Toch was de eerste kans meteen weer voor de thuisploeg. Van den Berk stoomde over links op en bracht de bal bij Wesley Paijmans die op zijn beurt Cevat een 100% kans bood. De rossige aanvaller wachtte echter te lang.

Daarna was het de beurt aan de gasten. De zeer matig spelende Thijs Houwing kopte op de lat terwijl Karim Elkaddouri zijn inzet op sublieme wijze gestopt zag door Van der Ley. Niet veel later werd de druk echter te groot en tekende Wilson voor de 1-2. Duncan van Moll raakte de lat waarna Wilson de bal van dichtbij kon binnen koppen.

Er volgden vele corners voor de gasten en met Van Moll achter de bal bleven deze corners levensgevaarlijk. Bovendien kwam de kopsterke verdediger Baas vaak mee naar voren voor nog meer dreiging in het Bommelse doelgebied.

Verhagen, die zijn slechte beurt bij Kozakken Boys meer dan goed maakte, liet het Eurosportpark uiteindelijk voor de derde keer ontploffen. Dit keer was Van de Berk weer eens op rechts weg en liet hij aanvoerder Seger Oudshoorn de hielen zien. Even leek hij zijn actie te ver door te voeren maar binnen het strafschopgebied bleef de jongeling kalm en bediende hij Verhagen die de bal laag achter doelman Sven Taberima krulde. De Spakenburgse bank was furieus aangezien Van den Berk in hun ogen een overtreding zou hebben gemaakt. Dat er niemand roomser is dan de paus bleek later in de wedstrijd toen aanvoerder Oudshoorn Van den Berk op een elleboog trakteerde.

Na de treffer van Verhagen kwamen er een aantal verse krachten in het veld. Stephan Netten en Patrick Peelen vervingen Blom en Cevat terwijl er bij Spakenburg met Maurice van der Wilt nog een aanvaller bij kwam.
Een individuele actie van aanvoerder Oudshoorn stond aan de basis van de tweede tegentreffer. De actie van Oudshoorn dreigde te mislukken maar met het nodige geluk kwam de bal toch voor de voeten van Wilson die met een lob de 3-2 maakte.

De thuisploeg wankelde en de nog te spelen minuten leken wel uren. Spakenburg kreeg twee vrije trappen maar de invallers Van der Wilt en Van Diermen wisten deze buitenkansjes niet te verzilveren. Ver in de extra speeltijd volgde dan toch de gelijkmaker en viel de Bommelse stunt gedeeltelijk in het water. Een puntje tegen Spakenburg is immers ook al een prestatie van formaat. Een hoge bal leek in eerste instantie een prooi voor Van der Ley maar toen deze het leer toch los liet was daar de dekselse Wilson die, wederom met het hoofd, een streep zette door een Bommelse overwinning.

Ondanks de domper van de gelijkmaker toonde Nivo veerkracht en pakte het door toedoen van invaller Theo van Geffen nog bijna de volle winst. Van Geffen vond doelman Taberima op zijn pad en in de rebound stopte de Spakenburgse doelman ook de inzet van Verhagen.
Na het laatste fluitsignaal kwam het besef dat Nivo Spakenburg vandaag nog meer pijn had kunnen doen. Een ieder was het er over eens dat het een geweldige wedstrijd was geweest met alles er op en er aan. Concurrent Kloetinge won zaterdag ook terwijl Nunspeet weer verloor. Volgende week wacht de degradatietopper tegen Kloetinge.

Opstelling Nivo-Sparta: Van der Ley, Van de Pas, Jongste, Blom (71.Netten), Van Heijnsbergen, Brothwell, Cevat (73. Peelen), Verhagen, Van der Sanden, Paijmans, Van den Berk (85. Van Geffen)
Scoreverloop: 2. Van der Sanden 1-0; 12. Verhagen 2-0; 57. Wilson 2-1; 68. Verhagen 3-1; 80. Wilson 3-2; 90+. Wilson 3-3
pi_57278138
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:43 schreef tong80 het volgende:
Mike die kans van Theo in de laatste minuut

Moet zeggen dat de keeper die laatse twee ballen wel super stopt hoor ja was een zeer leuke pot voor iedere toeschouwer, maar wat een achterlijk publiek van Spakenburg zeg dat slaat werkelijk alles wat die gasten roepen ook tegen hun eigen spelers
  Trouwste user 2022 maandag 10 maart 2008 @ 13:45:51 #93
7889 tong80
Spleenheup
pi_57283291
1500 toeschouwers trouwens.

pi_57292382
Ik hoorde 240 betalende toeschouwers, dus 1500 lijk me wel heel veel.
  Trouwste user 2022 maandag 10 maart 2008 @ 21:46:18 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_57292766
Stond op VOZ. 240 lijkt me erg weinig gezien de problemen in de rust. Ik ben in een spelerskleedkamer gaan pissen.

Trouwste user 2022 zaterdag 15 maart 2008 @ 17:29:17 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_57397700
Kloetinge - NIVO Sparta 1-1 Nader bericht volgt.

pi_57470609
Selectie van Nivo-sparta begint rond te komen voor aankomend seizoen, nadat de bommelse jongens Bjorn Jongste, Niels Blom, Davey Brothwell, John vd Leij en evenals Wesley Paijmans toegezegd hadden om bij nivo te blijven zijn hier nog bij gekomen: Roberto verhagen, Stephan Netten, Rik vd Pas, Koen v Kessel en Randy v Heijnsbergen, verder komen volgend jaar nivo versterken Martijn v Galen, Robert Clerx en Niels Den Haan er zijn al enkele gesprekken geweest met Doelverdedigers dus dat gaat ook goed komen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Elftalleider op 19-03-2008 16:46:56 ]
pi_57478488
Met keepers of een speler Keepers?

Den Haan wel leuk, lekker met zijn pa mee.
www.thuisuiteten.nl
pi_57478650
Doelmannen
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 16:20 schreef methodmich het volgende:
Met keepers of een speler Keepers?

Den Haan wel leuk, lekker met zijn pa mee.
pi_57478803
Af en toe puntje zetten aub Elftalleider.

En bedankt voor de verduidelijking steegje .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')