Toch wel ja.quote:
Ben benieuwd... Luque is naar Ajax gekomen om te spelen. Die gaat over een maandje echt wel flippen, hij valt niets eens meer in.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nope.
Maar hij lijkt zijn krediet te hebben verloren na het incident met Suarez heb ik het idee.
Moet je voor de gein eens z'n salaris delen door het aantal minuten dat 'ie dit seizoen gespeeld heeft.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou loopt ie vrolijk zijn best verdiende salaris op te strijken. Hoe bedoel je snel je zakken vullen
We zullen zien ja. Sowieso worden we kampioen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:06 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ben benieuwd... Luque is naar Ajax gekomen om te spelen. Die gaat over een maandje echt wel flippen, hij valt niets eens meer in.
Ach, als de gebruikelijke Ajax-blessuregolf straks overslaat naar de voorhoede dan mag je blij zijn dat je zulke spitsen 'achter de hand' hebt..
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens z'n salaris delen door het aantal minuten dat 'ie dit seizoen gespeeld heeft.
Krijg je een leuk bedrag.
We zullen zien ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
We zullen zien ja. Sowieso worden we kampioen.
Jullie hebben nog 4,3 miljoen over. Moet lukken dusquote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:12 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
We zullen zien ja..
In deze gestoorde kut-competitie zie ik Bosz of Valckx nog wel een keer aankloppen bij Luque.
Maken jullie er nog 2,3 miljoen winst op ookquote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jullie hebben nog 4,3 miljoen over. Moet lukken dus![]()
Spelers als Luque zijn alleen besteed aan de grote clubs in Nederland.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jullie hebben nog 4,3 miljoen over. Moet lukken dus![]()
3 miljoen zou mooi wezen ja. Hebben we de transfer van SIlva weer grotendeels terugverdiendquote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:22 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Maken jullie er nog 2,3 miljoen winst op ook.
Mooi hequote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Zondag tegen Vitesse:
[..]
Wat een heerlijk elftal
We hebben zat goede opstellingen gehad, alleen is dat geen garantie voor succesquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Zondag tegen Vitesse:
[..]
Wat een heerlijk elftal
Klopt alleen het is nou eenmaal des Ajax om vooral tegen de kleintjes vreselijke miskleunen te maken. Dat doen we overigens al zo lang als ik me kan herinnerenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:15 schreef Robar het volgende:
Bergkamp in de OP.
Verder vindt ik het opstelling zoals in de post van Cyberia er inderdaad goed uitzien.
Die team zou toch eigelijk van iedereen moeten kunnen winnen.
Jazeker, de laatste wedstrijd van het seizoen bij SVV (dat onderaan stond) met 1-0 verliezen, waardoor de titel aan PSV werd verspeeld. Een gelijkspel was al voldoende voor de titel, maar Ajax verspeelde het tegen fuckin’ SVV.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Klopt alleen het is nou eenmaal des Ajax om vooral tegen de kleintjes vreselijke miskleunen te maken. Dat doen we overigens al zo lang als ik me kan herinneren(kan iemand zich SVV-Ajax nog herinneren)
Het was de een-na-laatste maar verder klopt het. De week daarna moesten wij thuis tegen Vitesse, PSV tegen Volendam. We wonnen allebei met 3-0 en PSV pakte op doelsaldo de titel. God wat heb ik toen hard gescholdenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jazeker, de laatste wedstrijd van het seizoen bij SVV (dat onderaan stond) met 1-0 verliezen, waardoor de titel aan PSV werd verspeeld. Een gelijkspel was al voldoende voor de titel, maar Ajax verspeelde het tegen fuckin’ SVV.
Mijn geheugen laat me helaas in de steek.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Klopt alleen het is nou eenmaal des Ajax om vooral tegen de kleintjes vreselijke miskleunen te maken. Dat doen we overigens al zo lang als ik me kan herinneren(kan iemand zich SVV-Ajax nog herinneren)
Dat is een nachtmerrie! Geen droom!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Fuck, nu ik het me weer herinner, ik heb vannacht gedroomd dat PSV dit seizoen voor de 4e keer achtereen kampioen werd...Wat een hel.
Liever een spannend slot, dan geen kampioen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:45 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb liever dat Ajax met 20 punten voorsprong kampioen wordt, dan een spannend slot.
quote:'Van Basten wil naar Ajax, interne weerstand'
Voetbal International meldt deze week dat Marco van Basten er veel voor voelt om bij een Nederlandse club aan de slag te gaan. De bondscoach van Oranje staat in de belangstelling van Bayern München en Hamburger SV, maar wordt ook geregeld aan Ajax gelinkt. Volgens het weekblad gaat de voorkeur van Van Basten uit naar een langer verblijf in Nederland en daarbij denkt de voormalige topspits met name aan Ajax.
Oud-Ajacied Ruud Krol, momenteel trainer bij Al Zamalek in Egypte, verwacht dat Van Basten volgend seizoen aantreedt als hoofdcoach in Amsterdam. "In de zomer zal Marco van Basten daar wel trainer worden, toch?", aldus Krol in VI. "Lijkt me een prima keuze. Hij is een echte Ajax-man, die zonder overdreven goed voetbal resultaat heeft geboekt met Oranje."
Johan Derksen, doorgaans goed ingevoerd, schrijft in zijn column echter dat er intern veel weerstand bestaat tegen de komst van de oud-international. Volgens Derksen zou Ajax meer voelen voor het aantrekken van Frank Rijkaard, die nu nog de scepter zwaait bij Barcelona. Ook Co Adriaanse zou een optie zijn, omdat Ajax-adviseur Johan Cruijff inmiddels 'heel genuanceerd' over de Amsterdammer oordeelt. Derksen schrijft dat de goede ervaringen van Jordi Cruijff bij Metallurg Donetsk hun uitwerking op de legendarische Nummer 14 niet hebben gemist. Bron: AOL / VI
Oprotten, Marco. Je gaat maar ergens anders heen!quote:
Sjonnie verdient een droomtransfer na dit seizoen imo.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.ajaxinternettv.nl/index.php?item=cat&type=new&vid=2419
Sjonnie bij de goal van Huntelaar![]()
Aai over de bol
Eens. Ik vind het heerlijk om een spannende competitie te hebben maar dan wel om de plaatsen 2 tot en met 18quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:45 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb liever dat Ajax met 20 punten voorsprong kampioen wordt, dan een spannend slot.
Co mag wel komenquote:
Dat was juist John Jaakke, Martin van Geel ziet hem graag komen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:11 schreef Robar het volgende:
[..]
Co mag wel komen
Maar volgens mij heeft van Geel al eens uitgesloten, dat het Adriaanse wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |