Neequote:Op donderdag 24 januari 2008 22:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Stoer op internet kanker en bier roepen is natuurlijk veel beter. Mag je al drinken?
Ja, komt door al die boeren die in dit kuttopic komen. Eigenlijk moet iedereen die niet uit Amsterdam komt opzouten. Gezeik altijd met die gasten allemaal. Zonder die pleurislui hadden we tenminste nog inquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:48 schreef dronkeykong het volgende:
Whooo wat een reltopic zeg...
![]()
tevens tvp
Dat moge duidelijk zijn. Of Leonardo of Suarez erin staat is mij eigenlijk om het even. Suarez wil af en toe net te graag mooie dingen laten zien, of drijft z'n actie te ver door.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:50 schreef dronkeykong het volgende:
Huntelaar vind ik belangrijker dan Suarez op dit moment.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:51 schreef Doc het volgende:
[..]
Ja, komt door al die boeren die in dit kuttopic komen. Eigenlijk moet iedereen die niet uit Amsterdam komt opzouten. Gezeik altijd met die gasten allemaal. Zonder die pleurislui hadden we tenminste nog inDe Meer
gezeten ...
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ben net trouwens nog in het Olympisch Stadion geweest, das pas nostalgie
Jammer dat Ajax er niet meer kan/mag spelen
Neeuh we waren in Amsterdam en hebben daar een happie gegeten bij Plein Zuid (?)quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:58 schreef Bullebak het volgende:
Was er wat bijzonders te doen? Ik heb de afgelopen dagen onder een steen geleefd, dus ik heb geen idee
Ga ik nu kijkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:13 schreef Loserkid het volgende:
Had iemand op de AJAX website de filmpjes gekeken met reactie na de wedstrijd, ik vind t zo mooi om Collin te zien lachen en te horen hoe blij hij is dat hij nu geaccepteert is door het publiek.
Mij moetie nog overtuigen maar ik gun het die jongen toch wel..
Ja, toch zonde.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:59 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik vond De Meer altijd mooier dan het Olympisch. Hoewel ik daar de mooiste wedstrijden van ajax gezien heb (8-2 en 5-2 bijvoorbeeld) heb ik altijd gevonden dat je daar te ver van het veld stond, terwijl in De Meer echt bijna (en bij een kampioensschap of het afscheid van Jesper Olsen en dergelijke dan ook daadwerkelijk) OP het veld stond. Dat magistrale gevoel van het zo dicht opzitten was geweldig. Daarnaast was het Olympisch op het eind eigenlijk gewoon een krot..
Het ziet er nu vele vele malen beter opgeknapt uit dan in de laatste jaren dat er gevoetbald werd ...quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja, toch zonde.
T ziet er nu best aardig uit, alleen moeten ze nog wat opknappen geloof ik.
Moet zijn Vak Zuid.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Neeuh we waren in Amsterdam en hebben daar een happie gegeten bij Plein Zuid (?)
Er waren een stel hangjongeren aan het atletieken
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gisteren op het vak:
"FCU speelde gisteren af en toe met twaalf man, bij de dode spelsituaties kwam DiTo mee."
Beetje makkelijk, een speler op 1 wedstrijd beoordelen. Als je gisteren voor het eerst dit seizoen naar Ajax had gekeken had je ook gedacht dat Colin en Furby onzettend goede spelers warenquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:21 schreef F1Bas het volgende:
Engelaar was totaal niet opvallend vandaag, hebben we zeker niet nodig.
Tuurlijk, maar met Suarez ook nog in de basis creëer je net dat extra dreiging waardoor je meer kunt forceren. Hij is verschrikkelijk beweeglijk en speelt de laatste wedstrijden toch wel met meer overzicht.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:50 schreef dronkeykong het volgende:
Huntelaar vind ik belangrijker dan Suarez op dit moment.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gisteren op het vak:
"FCU speelde gisteren af en toe met twaalf man, bij de dode spelsituaties kwam DiTo mee."
Ajax beoordeel je niet op spelers, maar als team. Wij zijn de beste.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:23 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Beetje makkelijk, een speler op 1 wedstrijd beoordelen. Als je gisteren voor het eerst dit seizoen naar Ajax had gekeken had je ook gedacht dat Colin en Furby onzettend goede spelers waren.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ajax beoordeel je niet op spelers, maar als team. Wij zijn de beste.
Dat vind ik ook raar, maar ik denk dat ie bang was om bij Ajax op de bank te belanden en z'n plek bij oranje kwijt te raken. Bij Feyenoord zal ie sowieso direct in de basis staan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:32 schreef Wooldoor het volgende:
Landzaat dus naar Feyenoord, ben benieuwd hoezo hij opeens wel naar Feyenoord wil en niet naar Ajax.
het moet zijn sowiesoquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kap es met die onzin man. Ik wordt hier doodmoe van.
On topic: Wij worden zowiezo kampioen.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:39 schreef Nashje het volgende:
Landzaat is toch ooit uitgeweest in een Ajax-shirt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |