Onze mooie taal verloedert, net zoals ons mooie voetbal.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo, sinds wanneer mag je niet op dit soort tenenkrommende taalfouten gewezen worden?
Anders stel je je even aan.
Verkapt kijk mij eens intelligent doen maar eigenlijk stiekem toch die VMBO-er zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Je laat je wel kennen maestro dat je er niet tegen kan als je verbeterd word, dat je dan zo moet reageren![]()
Hoe oud ben jij eigenlijk (en wat voor opleiding heb je gehad)?
Ik zie net dat je 20 bent en rechten studeertKa-fuckin-nonnen! Ik bedoel als je een 14-jarige VMBO-er was had ik gedacht dat je simpeweg niet beter zou kunnen, maar als dit het niveau is van de hedendaagse 20-jarige student is het echt treurig gesteld - zowel qua grammmatica als reactie.
2012-2013quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:22 schreef Doc het volgende:
Wanneer kunnen we weer eens een seizoen van een mooi spelend Ajax genieten? Is er nog echt veelbelovende jeugd op komst?
Vooral doorgaan met ''kontelikken''.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Onze mooie taal verloedert, net zoals ons mooie voetbal.
Iemand noemt jou een VMBO-er dus wat doe jij? Als reactie juist de ander een VMBO-er noemen - dat soort jij-bakken gebruik je toch niet meer nadat je het basisonderwijs verlaten hebt?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij eens intelligent doen maar eigenlijk stiekem toch die VMBO-er zijn.
ik denk dat er wel belangrijkere dingen zijn om je druk om te maken.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Whatever, maat, whatever ... - als jij het normaal vindt als iemand het zo over je moeder heeft weet ik ook wat voor niveautje jij hebt
Dan al?quote:
Hoe dom ben jij wel eigenlijk niet? Als je het nog niet weet een cursus begrijpend lezen is vast ook wel ergens te vinden op het I-net.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:30 schreef Doc het volgende:
[..]
Iemand noemt jou een VMBO-er dus wat doe jij? Als reactie juist de ander een VMBO-er noemen - dat soort jij-bakken gebruik je toch niet meer nadat je het basisonderwijs verlaten hebt?
Maar he-le-maal goed hoor - ja ja ja - nou heb je me hoor - eigenlijk ben ik een VMBO-er, als daar heel gelukkig van word![]()
![]()
Als iemand op mij reageert met een "je moeder" -opmerkingen dan ga ik me afvragen hoe oud iemand is en of-ie eigenlijk wel in staat geacht moet worden om met betere opmerkingen te komen dan dergelijke geestelijke armoede (bedenk wel dat ik pas met die vraag naar leeftijd en opleiding kwam na die opmerking)quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:32 schreef w00h00 het volgende:
[..]
ik denk dat er wel belangrijkere dingen zijn om je druk om te maken.![]()
Ik vind je vraag over zijn opleiding en leeftijd een beetje kinderachtig, vandaar.
Laten we het maar (gezellig) ontopic houden!
Kampioenen!
Ja, jeetje, tot een discussie met gesprekspartners op ZO'N laag niveau wou ik nou net weer niet zakken .quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:42 schreef Rumille het volgende:
Jezus jongens, gedraag jullie eens. Dit is het Ajax-topic, bekvechten doe je maar met Feyenoorders.
Met 'dt', Doc.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Je laat je wel kennen maestro dat je er niet tegen kan als je verbeterd word, dat je dan zo moet reageren![]()
quote:
*Jij is in deze bijzin het onderwerp, wat dus wil zeggen dat 'wordt' eindigt op 'dt'. Kijk maar:quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Je laat je wel kennen maestro dat je er niet tegen kan als je verbeterd wordt*, dat je dan zo moet reageren![]()
Hoe oud ben jij eigenlijk (en wat voor opleiding heb je gehad)?
Ik zie net dat je 20 bent en rechten studeertKa-fuckin-nonnen! Ik bedoel als je een 14-jarige VMBO-er was had ik gedacht dat je simpeweg niet beter zou kunnen, maar als dit het niveau is van de hedendaagse 20-jarige student is het echt treurig gesteld - zowel qua grammatica als reactie.
Nederlandse taal.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei in een bericht hiervoor, een triest geval die andere probeert te corrigeren op de nederlandse taal, maar blijkelijk niet in staat is om het zelf te beheersen
Het is wordt en geen word, Doc.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:02 schreef Doc het volgende:
[..]
quote:
Jammer alleen voor jou dat jij het zelf niet zag, vind je niet?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei in een bericht hiervoor, een triest geval die andere probeert te corrigeren op de nederlandse taal, maar blijkelijk niet in staat is om het zelf te beheersen
Juist Doc goed dat je over zelfreflectie beschiktquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:30 schreef Doc het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik een VMBO-er, als daar heel gelukkig van word![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:57 schreef Mr-Sander het volgende:
Een, twee, drie, vijf, zes, zeven.
Ach, ik bezit tenminste over een beetje relativeringsvermogen en kan er wel tegen als ik terecht verbeterd wordquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Juist Doc goed dat je over zelfreflectie beschikt
drie posts onder en drie posts boven die post die ik nu van je quotequote:Op donderdag 24 januari 2008 21:57 schreef Mr-Sander het volgende:
Een, twee, drie, vier, vijf, zes, zeven, waar is die Doc nu gebleven?![]()
Ik zag het wel, maar hoef het niet nadrukkelijk aan te wijzen om iets kenbaars te laten maken. Hoe hard je ook je best doet, intelligentie is niet te koop en dat is overduidelijk te zien aan de simpele-woord-keuzesquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Jammer alleen voor jou dat jij het zelf niet zag, vind je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |