Neuh, maar goed kunnen spelen is een ander verhaalquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja dat was wel mijn voorstelling hiervan ja [afbeelding] Ga me nou niet vertellen dat jullie allemaal net begonnen zijn [afbeelding]
quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Nummer spelen en denken kut wat klinkt het vals samen [afbeelding]
stemmen
hmm staat toch goed
nog een keers pelen
weer gaar
oh
capo op verkeerde fret [afbeelding]
Plug In Babyquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:53 schreef Goover het volgende:
Weet iemand trouwens een nummertje van Muse wat simpel zou zijn om te spelen?
Nee, geen traanplaat zo te zien. Dat gedraaide effect is geen traanplaat. Dit is traanplaat:quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:32 schreef SNArky het volgende:
[..]
Dat metaaleffect noem je traanplaat, maar dat terzijde [afbeelding].
Om maar nog een keer de knuppel in het hoenderhok te gooien: op albums die op "moderne" wijze gemixt zijn hoor je de drums niet eens meer fatsoenlijk door die fijn Dynamic Compression [afbeelding].
Je hebt gelijk, volgende keer eerst inzoomen voordat ik ga blatenquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:17 schreef Deansensitized het volgende:Nee, geen traanplaat zo te zien. Dat gedraaide effect is geen traanplaat. Dit is traanplaat:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:26 schreef SNArky het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, volgende keer eerst inzoomen voordat ik ga blaten [afbeelding].
Zo ver is het nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Als jij je chauffeur ff langsstuurd [ afbeelding ]
Uhhm...hij moet geloof ik nog beginnen met barré...quote:
quote:
*Schrijft inquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:54 schreef EroSenninn het volgende:
morgen avond in honselersdijkmaximaal 5 man 2 krattjes en 1 taart
schrijf je nu in <3
Ik denk het nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:55 schreef LollerSjaak het volgende:
http://www.feedback.nl/?b=HB01&a=37
Is dit wat?De goedkoopste die ik kon vinden
Ik heb nog honingdropjesquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:54 schreef EroSenninn het volgende:
morgen avond in honselersdijkmaximaal 5 man 2 krattjes en 1 taart
schrijf je nu in <3
Nee ik wil een echte Hendrix Wah pedal dan klink ik precies als Hendrix!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:01 schreef Deansensitized het volgende:
Zoek liever een 2ehands VOX V847
http://www.groove-factory(...)6eac5fad66e2e58239fd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:04 schreef LollerSjaak het volgende:
[..]
Nee ik wil een echte Hendrix Wah pedal dan klink ik precies als Hendrix!
Deze is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En anders deze als je perse voor hendrix wil gaan
Maar ik vond die wat minder![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:04 schreef LollerSjaak het volgende:
[..]
Nee ik wil een echte Hendrix Wah pedal dan klink ik precies als Hendrix! [afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:07 schreef Dupje het volgende:
200!!! [afbeelding]
Sorrie beetje laat [afbeelding]
Je hebt al een Dean, dus goed op weg ben je alquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:08 schreef LollerSjaak het volgende:
[afbeelding] Het is heel leuk allemaal maar ik denk dat ik eerst maar is goed moet leren gitaar spelen [afbeelding]
(zelfde niveau als mij ^^)quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:08 schreef LollerSjaak het volgende:Het is heel leuk allemaal maar ik denk dat ik eerst maar is goed moet leren gitaar spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |