Ik heb de wedstrijd niet kunnen zien, en alleen de volgende samenvatting van namen en rugnummers (regionaal programma), maar ik vond er behoorlijk stevige overtredingen tussen zitten:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan heb ik een andere mening dan Mario. Sowieso belachelijk dat hij Heracles en eigenlijk vooral Boakye wil neerzetten als ordinaire schopper, dan ziet hij sowieso weinig wedstrijden van Heracles. Boakye is iemand die er wel stevig invliegt, maar het is alles behalve een smerige schopper. Die actie van vrijdag was ook bepaald geen doodschop, hij was gewoon te laat. Hij ging niet met gestrekt been het duel aan en ook gingen de benen niet omhoog richting de knieën.
Ik ontken ook niet dat het geen stevige overtredingen zijn, maar dat zijn dan ook gelijk de enige echt stevige overtredingen. Het is niet zo dat ze er invliegen om iemand even een jaar geblesseerd te schoppen. Als je tegen degradatie vecht dan lijkt het me niet meer dan logisch dat je er stevig ingaat. Bovendien blijft voetbal een mannensport.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:13 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet kunnen zien, en alleen de volgende samenvatting van namen en rugnummers (regionaal programma), maar ik vond er behoorlijk stevige overtredingen tussen zitten:
http://www.rtvutrecht.nl/content/uitzendinggemist -> 10 maart -> namen en rugnummers vanaf 1:10
Wat een kutzooiquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:43 schreef paultjuhhh het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=gineG9IMyK0
Nieuwe clip
quote:vrijdag, 14 maart 2008
Leroy George tot 2011 bij FC Utrecht
FC Utrecht heeft met Leroy George een nieuw contract gesloten voor de komende drie seizoenen. George speelt nu tot 2011 bij FC Utrecht.
Vleugelspeler George kwam vorig seizoen vanuit Jong FC Utrecht bij de selectie van het eerste team. Hij maakte zijn competitiedebuut in de hoofdmacht op 13 april 2007 tijdens het uitduel bij Sparta waarin hij ook scoorde.
Vanaf het begin van het huidige seizoen veroverde hij een basisplaats als rechterspits. George kwam dit seizoen al tot 28 competitiewedstrijden en scoorde zes keer.
Inmiddels wordt de twintigjarige George ook regelmatig opgeroepen voor Jong Oranje. Zo heeft bondscoach Foppe de Haan hem opgenomen in de voorlopige selectie voor het EK-kwalificatieduel met Estland. Ook Erik Pieters en Wesley de Ruiter van FC Utrecht maken deel uit van deze voorlopige selectie van 34 spelers.
nee joh, gaat goed komen. van psv gewonnen, waarom niet dan van az ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Zondag spelen we ongetwijfeld weer voor Sinterklaas.
al zou ik het heerlijk vinden als we AZ helemaal van de mat spelen
Omdat wij traditiegetrouw altijd punten weggeven aan clubs in nood.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee joh, gaat goed komen. van psv gewonnen, waarom niet dan van az ?
de normale versiequote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:29 schreef thaduck het volgende:
Ik verwacht hem dit weekend te horen vanaf de punnkside
Ben ik ook bang voor ja. Al zou het natuurlijk een ideaal scenario zijn als wij gewoon winnen, Vitesse bij Twente verliest en Roda van PSV verliest. Volgende week winnen bij Excelsior, Vitesse laat thuis punten liggen tegen NAC en Roda verliest bij Heerenveen. Durf te dromenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omdat wij traditiegetrouw altijd punten weggeven aan clubs in nood.
Ik kies ook deze variant!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:22 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor ja. Al zou het natuurlijk een ideaal scenario zijn als wij gewoon winnen, Vitesse bij Twente verliest en Roda van PSV verliest. Volgende week winnen bij Excelsior, Vitesse laat thuis punten liggen tegen NAC en Roda verliest bij Heerenveen. Durf te dromen
heb ik filmpje van , ik upload nou de filmpjes op youtubequote:Op zondag 16 maart 2008 18:07 schreef thaduck het volgende:
Vond het terugzwaaien van luis van gaal wel grappig
Had het niet eens gezien op dat moment, wel grappig van van Gaal jaquote:Op zondag 16 maart 2008 21:29 schreef SCH het volgende:
Briljant dat Van Gaal terugzwaaide. Had ie het publiek goed tuk mee
Molsiequote:Op zondag 16 maart 2008 21:37 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer dat jullie niet wonnen
hadden wel een penal mogen hebben
quote:[b]Op vrijdag 14 maart 2008 23:22 schreef Stampie22 wij gewoon winnen, Vitesse bij Twente verliest en Roda van PSV verliest.
quote:Schut: blessure bij het klussen
Door HANS WESTERVOORDE
UTRECHT - Alje Schut haakte bij FC Utrecht - AZ in de rust geblesseerd af. Schut ondervond te veel pijn aan zijn hand. De centrale verdediger van FC Utrecht was zaterdag bij het in elkaar zetten van een kast geblesseerd geraakt.
afbeelding vergroten Alje Schut. FOTO ANP
,,Toen ik klaar dacht te zijn, bleken de twee zijpanelen andersom te zitten. Ik heb toen met mijn hand een tik op de kast gegeven, uit boosheid. Niet eens hard, maar het was genoeg.’’
Want Schut (,,nee, die kast was niet van Ikea’’) bleek een scheur in zijn middenhandsbeentje te hebben opgelopen. Om Schut toch speelklaar te krijgen werd snel een manchet vervaardigd. Dat manchet zorgde voor steun aan de gekwetste hand.
,,Ik wilde per se spelen, maar het was lastig. Vooral toen ik erop viel en ook een speler van AZ er nog op ging staan. Toen verging ik van de pijn,’’ aldus Schut, die na 45 minuten werd vervangen door Francis Dickoh.
Nee het nummer is niet gedraaidquote:Op zondag 16 maart 2008 22:35 schreef Stampie22 het volgende:
Haha, mooi Paultjuhhh
Ik kon er niet bij zijn vandaag, is dat nummer van de Bass Bouncers nog in het stadion gedraaid?
En als wedstrijden 89 ipv 90 minuten zouden duren, was m'n toto goed geweest
[..]
Je weet zelfquote:Op maandag 17 maart 2008 11:21 schreef venomsnake het volgende:
Je filmpje staat ook al op de site van de Telegraaf, paultjuh..![]()
http://www.telesport.nl/v(...)aar_Van_Gaal___.html
idd jammer johquote:Op zondag 30 maart 2008 20:15 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer dat jullie net verloren
Ja het is jouw SCHuld, en Kevin heeft ook lekker veel goeie ballen gehad.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:14 schreef SCH het volgende:
Ik zat in Vak R vanmiddag, als een echte Utrecht supporter
Is het nu mijn SCHuld?
Maar jeetje, wat een belabberd spel zeg. Alleen Van Dijk en Van der Gun willen spelen, de rest is waardeloos. Die Kevin al helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |