abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57721580
Ik zat in Vak R vanmiddag, als een echte Utrecht supporter

Is het nu mijn SCHuld?

Maar jeetje, wat een belabberd spel zeg. Alleen Van Dijk en Van der Gun willen spelen, de rest is waardeloos. Die Kevin al helemaal
  zondag 30 maart 2008 @ 20:15:40 #252
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57721612
jammer dat jullie net verloren
  zondag 30 maart 2008 @ 20:43:12 #253
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57722276
quote:
Op zondag 30 maart 2008 20:15 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer dat jullie net verloren
idd jammer joh
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_57722476
Ja heel jammer vooral voor Feyenoord.....

ha ha ha ha!

Hoop dat Roda de beker wint!

Zo, dan staat het 1-1!!!
  zondag 30 maart 2008 @ 21:26:52 #255
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_57723233
quote:
Op zondag 30 maart 2008 20:14 schreef SCH het volgende:
Ik zat in Vak R vanmiddag, als een echte Utrecht supporter

Is het nu mijn SCHuld?

Maar jeetje, wat een belabberd spel zeg. Alleen Van Dijk en Van der Gun willen spelen, de rest is waardeloos. Die Kevin al helemaal
Ja het is jouw SCHuld, en Kevin heeft ook lekker veel goeie ballen gehad.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 30 maart 2008 @ 21:37:58 #256
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_57723541
Let niet op SCH zo doetie altijd
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_57724108
quote:
Op zondag 30 maart 2008 21:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja het is jouw SCHuld, en Kevin heeft ook lekker veel goeie ballen gehad.
Nee, zeker niet. Maar de 15 minuten die Rossini daar stond werd het enerverender. Ik ken die Van den Bergh verder niet maar hij straalt niet veel uit qua energie en beleving - dat verwacht je toch wel een beetje bij Utrecht. Lijkt me meer een technische voetballer die bij het soort voetbal van AZ ofzo hoort. Maar dat is allemaal op basis van vanmiddag.

Maar wat een kutpartij, en dan zegt die trainer van Twente nog dat deze wedstrijd 'alles in zich had'
pi_57724173
quote:
Op zondag 30 maart 2008 21:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Let niet op SCH zo doetie altijd
Ik was Utrecht supporter vanmiddag. Ik wilde nu eindelijk eens juichen voor Utrecht. Ik vond de rode kaart overdreven maar riep dat ie terecht was
pi_57726529
quote:
Op zondag 30 maart 2008 21:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik was Utrecht supporter vanmiddag. Ik wilde nu eindelijk eens juichen voor Utrecht. Ik vond de rode kaart overdreven maar riep dat ie terecht was
hehe waar ik stond was het anders. De meeste utregters vonden het ook niet terecht

Verder, wat jij zegt over VdB is onzin. Het hele elftal was een drama. Hij heeft echt niet 1 nuttige bal gehad. Ja 1tje, maar dan gaat Rossini ervoor staan
pi_57731044
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:14 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Verder, wat jij zegt over VdB is onzin. Het hele elftal was een drama. Hij heeft echt niet 1 nuttige bal gehad. Ja 1tje, maar dan gaat Rossini ervoor staan
Oh grappig, om mij heen werd er alleen maar op VdB gescholden.
pi_57731242
quote:
Op zondag 30 maart 2008 21:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, zeker niet. Maar de 15 minuten die Rossini daar stond werd het enerverender. Ik ken die Van den Bergh verder niet maar hij straalt niet veel uit qua energie en beleving - dat verwacht je toch wel een beetje bij Utrecht. Lijkt me meer een technische voetballer die bij het soort voetbal van AZ ofzo hoort. Maar dat is allemaal op basis van vanmiddag.

Maar wat een kutpartij, en dan zegt die trainer van Twente nog dat deze wedstrijd 'alles in zich had'
Als die fucking Rossini niet was ingevallen dan had Vandenbergh gescoord.

Of heb je dat toevallig weer gemist ?

En verder was het inderdaad een kutpartij...
pi_57731627
quote:
Op maandag 31 maart 2008 09:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als die fucking Rossini niet was ingevallen dan had Vandenbergh gescoord.

Of heb je dat toevallig weer gemist ?

En verder was het inderdaad een kutpartij...
Vandenbergh schoot toch zelf tegen Rossini aan?
pi_57732006
quote:
Op maandag 31 maart 2008 09:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Vandenbergh schoot toch zelf tegen Rossini aan?
Hij schoot op doel, Rossini blokkeerde het schot.
pi_57732431
Hebben jullie al genoeg geld bij elkaar gespaard?
pi_57732490
quote:
Op maandag 31 maart 2008 10:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Hebben jullie al genoeg geld bij elkaar gespaard?
In het AD stond afgelopen weekend :
quote:
De presentatie van Barry Maguire (18) - middenvelder van FC Den Bosch - als aanwinst voor volgend seizoen is nog even uitgesteld. Maar FC Utrecht verwacht als winnaar tevoorschijn te komen uit het spel van loven en bieden. De club is er in elk geval wel uit met jeugdinternational Maguire.
pi_57733158
quote:
Op maandag 31 maart 2008 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hij schoot op doel, Rossini blokkeerde het schot.
Whatever? Ik vroeg me gewoon af hoeveel krediet Vandenbergh heeft. Was verbaasd over de mensen om me heen gisteren die heel negatief over hem waren. En ik kon het wel begrijpen, hij loopt niet goed, houdt geen bal vast en ik vind hem geen Utrecht-speler maar op basis van deze ene wedstrijd valt er weinig over te zeggen.

Ik had in ieder geval voor het eerst een beetje een Utrecht-gevoel
pi_57733274
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Whatever? Ik vroeg me gewoon af hoeveel krediet Vandenbergh heeft. Was verbaasd over de mensen om me heen gisteren die heel negatief over hem waren. En ik kon het wel begrijpen, hij loopt niet goed, houdt geen bal vast en ik vind hem geen Utrecht-speler maar op basis van deze ene wedstrijd valt er weinig over te zeggen.

Ik was verbaasd over het feit dat men hem vrijwel alleen maar zocht met hoge ballen.

Heb ‘m amper tot geen bespeelbare ballen zien krijgen vanaf de flanken, en de keren dat ie wel een bal in de voeten kreeg aangespeeld deed ie er vrijwel altijd iets mee.

Verder zijn loopacties juist zijn sterke punt ?

Maar goed, iemand die Rossini beter vond spelen kan ik ook eigenlijk niet serieus nemen.
pi_57733588
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:

Maar goed, iemand die Rossini beter vond spelen kan ik ook eigenlijk niet serieus nemen.
Rossini viel toch best goed in gisteren, in ieder geval wat vechtlust.
pi_57733643
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Rossini viel toch best goed in gisteren, in ieder geval wat vechtlust.
Je kunt iedere boerenlul laten invallen en je hebt vechtlust.
pi_57735032
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je kunt iedere boerenlul laten invallen en je hebt vechtlust.
Bij Utrecht wel ja
pi_57735103
Wel grappig, die Wolters speelde mijn broertje vorig jaar nog tegen toen die nog bij UVS speelde. Jaar later staat ie ineens bij Utrecht in de basis.
pi_57743860
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik denk niet dat die mensen het recht hebben om negatief te zijn. Hoeveel kansen heeft vdb nu gehad, en in wat voor wedstrijden?

Zolang hij niet constant speelt kan helemaal niemand zeggen of hij goed of slecht is. Het enige wat je kanz eggen is dat hij wel kan scoren, dat bewijzen zijn statistieken wel.
pi_57765881
Hier mensen die wel eens de A1 van FC Utrecht zien spelen en keeper Jordy van de Corput kennen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 1 april 2008 @ 20:07:48 #275
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_57765987
quote:
Willem van Hanegem heeft een tijdje geleden gezegd dat hij film zou maken over scheidsrechters en hun slechte optredens in de eredivisie. Willem heeft daar nu alleen een beetje spijt van, hij wil namelijk niet samen in een rijtje staan met ''die gozert uit de tweede kamer met dat blond geverfde haar".

Maar bij Willem hebben zich inmiddels een hoop mensen gemeld die graag een film willen maken voor de voormalig voetballer."En belofte maakt schuld dus die film gaat er waarschijnlijk wel komen, en komt er misschien nog mooi uit te zien ook", aldus Van Hanegem in zijn column in het AD.

Willem ergert zich de afgelopen seizoenen kapot aan de scheidsrechters in ons land. Alleen over Braamhaar is hij wel tevreden. "De rest denkt allemaal dat ze Robbie Williams zijn, met dat microfoontje voor het gezicht, Popie Jopie-gedrag van een heel vervelende soort".
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')