idd jammer johquote:Op zondag 30 maart 2008 20:15 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer dat jullie net verloren
Ja het is jouw SCHuld, en Kevin heeft ook lekker veel goeie ballen gehad.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:14 schreef SCH het volgende:
Ik zat in Vak R vanmiddag, als een echte Utrecht supporter
Is het nu mijn SCHuld?
Maar jeetje, wat een belabberd spel zeg. Alleen Van Dijk en Van der Gun willen spelen, de rest is waardeloos. Die Kevin al helemaal
Nee, zeker niet. Maar de 15 minuten die Rossini daar stond werd het enerverender. Ik ken die Van den Bergh verder niet maar hij straalt niet veel uit qua energie en beleving - dat verwacht je toch wel een beetje bij Utrecht. Lijkt me meer een technische voetballer die bij het soort voetbal van AZ ofzo hoort. Maar dat is allemaal op basis van vanmiddag.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja het is jouw SCHuld, en Kevin heeft ook lekker veel goeie ballen gehad.
quote:
hehe waar ik stond was het anders. De meeste utregters vonden het ook niet terechtquote:Op zondag 30 maart 2008 21:57 schreef SCH het volgende:
[..]Ik was Utrecht supporter vanmiddag. Ik wilde nu eindelijk eens juichen voor Utrecht. Ik vond de rode kaart overdreven maar riep dat ie terecht was
Oh grappig, om mij heen werd er alleen maar op VdB gescholden.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:14 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Verder, wat jij zegt over VdB is onzin. Het hele elftal was een drama. Hij heeft echt niet 1 nuttige bal gehad. Ja 1tje, maar dan gaat Rossini ervoor staan
Als die fucking Rossini niet was ingevallen dan had Vandenbergh gescoord.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Maar de 15 minuten die Rossini daar stond werd het enerverender. Ik ken die Van den Bergh verder niet maar hij straalt niet veel uit qua energie en beleving - dat verwacht je toch wel een beetje bij Utrecht. Lijkt me meer een technische voetballer die bij het soort voetbal van AZ ofzo hoort. Maar dat is allemaal op basis van vanmiddag.
Maar wat een kutpartij, en dan zegt die trainer van Twente nog dat deze wedstrijd 'alles in zich had'
Vandenbergh schoot toch zelf tegen Rossini aan?quote:Op maandag 31 maart 2008 09:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als die fucking Rossini niet was ingevallen dan had Vandenbergh gescoord.
Of heb je dat toevallig weer gemist ?
En verder was het inderdaad een kutpartij...
Hij schoot op doel, Rossini blokkeerde het schot.quote:Op maandag 31 maart 2008 09:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Vandenbergh schoot toch zelf tegen Rossini aan?
In het AD stond afgelopen weekend :quote:Op maandag 31 maart 2008 10:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Hebben jullie al genoeg geld bij elkaar gespaard?
quote:De presentatie van Barry Maguire (18) - middenvelder van FC Den Bosch - als aanwinst voor volgend seizoen is nog even uitgesteld. Maar FC Utrecht verwacht als winnaar tevoorschijn te komen uit het spel van loven en bieden. De club is er in elk geval wel uit met jeugdinternational Maguire.
Whatever? Ik vroeg me gewoon af hoeveel krediet Vandenbergh heeft. Was verbaasd over de mensen om me heen gisteren die heel negatief over hem waren. En ik kon het wel begrijpen, hij loopt niet goed, houdt geen bal vast en ik vind hem geen Utrecht-speler maar op basis van deze ene wedstrijd valt er weinig over te zeggen.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij schoot op doel, Rossini blokkeerde het schot.
Ik was verbaasd over het feit dat men hem vrijwel alleen maar zocht met hoge ballen.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Whatever? Ik vroeg me gewoon af hoeveel krediet Vandenbergh heeft. Was verbaasd over de mensen om me heen gisteren die heel negatief over hem waren. En ik kon het wel begrijpen, hij loopt niet goed, houdt geen bal vast en ik vind hem geen Utrecht-speler maar op basis van deze ene wedstrijd valt er weinig over te zeggen.
Ik had in ieder geval voor het eerst een beetje een Utrecht-gevoel
Rossini viel toch best goed in gisteren, in ieder geval wat vechtlust.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar goed, iemand die Rossini beter vond spelen kan ik ook eigenlijk niet serieus nemen.
Je kunt iedere boerenlul laten invallen en je hebt vechtlust.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Rossini viel toch best goed in gisteren, in ieder geval wat vechtlust.
Bij Utrecht wel jaquote:Op maandag 31 maart 2008 11:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt iedere boerenlul laten invallen en je hebt vechtlust.
Ik denk niet dat die mensen het recht hebben om negatief te zijn. Hoeveel kansen heeft vdb nu gehad, en in wat voor wedstrijden?quote:Op maandag 31 maart 2008 11:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Whatever? Ik vroeg me gewoon af hoeveel krediet Vandenbergh heeft. Was verbaasd over de mensen om me heen gisteren die heel negatief over hem waren. En ik kon het wel begrijpen, hij loopt niet goed, houdt geen bal vast en ik vind hem geen Utrecht-speler maar op basis van deze ene wedstrijd valt er weinig over te zeggen.
Ik had in ieder geval voor het eerst een beetje een Utrecht-gevoel
quote:Willem van Hanegem heeft een tijdje geleden gezegd dat hij film zou maken over scheidsrechters en hun slechte optredens in de eredivisie. Willem heeft daar nu alleen een beetje spijt van, hij wil namelijk niet samen in een rijtje staan met ''die gozert uit de tweede kamer met dat blond geverfde haar".
Maar bij Willem hebben zich inmiddels een hoop mensen gemeld die graag een film willen maken voor de voormalig voetballer."En belofte maakt schuld dus die film gaat er waarschijnlijk wel komen, en komt er misschien nog mooi uit te zien ook", aldus Van Hanegem in zijn column in het AD.
Willem ergert zich de afgelopen seizoenen kapot aan de scheidsrechters in ons land. Alleen over Braamhaar is hij wel tevreden. "De rest denkt allemaal dat ze Robbie Williams zijn, met dat microfoontje voor het gezicht, Popie Jopie-gedrag van een heel vervelende soort".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |