abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 februari 2008 @ 23:20:19 #51
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_56762177
Tegen Roda, met 11 jonkies! Dat waren nog is tijden

Thx PB

[ Bericht 39% gewijzigd door thaduck op 15-02-2008 23:53:37 ]
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_56762497
Dat was tegen Roda volgens mij.

edit : nog even opgezocht

http://www.ad.nl/archive/?service=archive&articleID=1897860

[ Bericht 81% gewijzigd door PBateman1978 op 15-02-2008 23:37:43 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_56787649
Ik hou het op 4-1 (2x Nelisse) .
pi_56794539
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:37 schreef Wopper1 het volgende:
Ik hou het op 4-1 (2x Nelisse) .
  zondag 17 februari 2008 @ 17:10:04 #55
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_56794568
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Beetje lullig van Nelisse om inderdaad niet twee keer in eigen doel te schieten
pi_56795093
Domme overtreding van Cornelisse.
pi_56795560
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Domme overtreding van Cornelisse.
Maar het was absoluut geen rode kaart.

Begin behoorlijk ziek te worden van al die scheidsrechters .
  zondag 17 februari 2008 @ 18:56:41 #58
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_56796853
Hoewel de SCHIJTs bepalend was denk ik niet dat het heel erg veel uitmaakte. Utreg werd overlopen, het was niet eens geflatteerd en ook nog eens volkomen terecht.

Maar ik ben benieuwd naar de beelden zo!
pi_56799405
Het is volgens de letter van de wet wel rood maar het had ook wel geel mogen zijn.

Ik hoop dat VVV en Heracles in de eredivisie blijven dus we hebben goede zaken gedaan.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 17 februari 2008 @ 20:41:56 #60
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_56799656
Ja sch
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_56799702
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja sch
Wat is er lieverd? Kopje thee?

Jezus, dat Utregt kind in de samenvatting
  zondag 17 februari 2008 @ 20:49:02 #62
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_56799887
Het was een hoop, maar geen rood! Penalty wil ik nog wel over discussiėren, maar die rode kaart was onterecht! Zeker als je ziet dat in de 2e helft die strontjes eenzelfde soort overtreding maakt en geen enkele kaart krijgt. Was voor deel bepalend voor deze pot die rode kaart.

Het is eigenlijk te belachelijk voor woorden wat voor een dwazen er elke week weer een fluit in hun handen krijgen. De meeste zijn niet eens goed genoeg om het gras te kammen....
pi_56800804
Penalty over discussieren? Over de penalty gisteren bij Affelay kon je discussieren maar hierover niet.

Het is een beetje onzinnig wat je zegt thaduck want het is volgens de regels maar die worden niet altijd op die manier gehandhaafd. Een speler die 'doorgebroken' is en de laatste voor de goal de scoringskans ontnemen door hem onderuit te halen, dat is volgens de regels rood.

Op die regel wordt natuurlijk wel weer gevarieerd en zeker als de spelers zo dicht bij de goal staan maar het is niet onterecht om er rood voor te geven en ook niet tegen de regels. Misschien wel wat overdreven.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 17 februari 2008 @ 21:29:27 #64
80791 crew  Paul
pi_56801017
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Schatje he

Maar ik vond het ook penal hoor
Maar het mocht ook wel geel zijn
pi_56801876
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:43 schreef SCH het volgende:

[..]

de toekomst
pi_56802289
Ach, Utrecht had in Venlo ook nooit mogen winnen
pi_56802319
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:09 schreef TornadoDK het volgende:
  zondag 17 februari 2008 @ 22:38:36 #68
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_56803239
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:09 schreef TornadoDK het volgende:
Ja, dat heeft ook lekker veel met de wedstrijd van vanmiddag te maken

Scheids/grensrechters waren inderdaad dramatisch. Met name die grens bij de dugout maakte er een potje van. En als je zo consequent de regels wil toepassen, dan moet die scheids de keeper van VVV gewoon geel geven voor die 'overtreding' bij die Utrecht-pingel. Cornelisse een rode kaart geven en die goalie helemaal niets is gewoon inconsequent
  zondag 17 februari 2008 @ 22:51:13 #69
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_56803645
quote:
Op zondag 17 februari 2008 21:23 schreef SCH het volgende:
Penalty over discussieren? Over de penalty gisteren bij Affelay kon je discussieren maar hierover niet.
Ik ben na het zien van de TV beelden totaal niet overtuigd van een penalty. Volgens mij raakte hij Cornelisse die gast namelijk niet. Dus dan is de penalty niet terecht, en rood al helemaal niet. Maar dat is mijn interpretatie.
pi_56803730
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:38 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Ja, dat heeft ook lekker veel met de wedstrijd van vanmiddag te maken
Nee maar het voelt wel als gerechtigheid
Plus dat de overwinning voor VVV op een uitstekend moment komt.
pi_56806027
Njah, die penalty is kut... of cornelisse die gast nu wel raakte of niet was zelfs met herhalingen amper te bepalen dus die penalty kan ik me voorstellen en is dan wel terecht. Rood... njah, als je een doorgebroken speler neerhaalt is het rood, dus als je een overtreding maakt op een speler die op de doellijn staat is rood ook niet heel gek.

Wat me meer verontrust is dat Utrecht wat te vaak niet helemaal wakker lijkt te zijn aan het begin van een wedstrijd. Hoewle dit keer het aantal afwezigen natuurlijk ook niet mis was...
pi_56808500
Ik vond rood veel te streng. Met geel en een penalty straf je de speler en de club goedgenoeg. Met deze rode kaart strafte de scheidsrechter ook nog eens 20.000 supporters. Als een club al zo gehavend is en de som van de rugnummers boven de 250 komt, een half jeugdelftal staat, en er komt een rode kaart, dan kunnen die jonge jochies dat toch nooit goed verwerken?

Die Bacham (ofzoiets) was lekker enthousiast aan het voetballen, zag er wel geinig uit, maar er moet gewoon op een heel andere manier gevoetbalt worden als er nog maar tien man staan. Dat kun je niet verwachten van een jeugdelftal. En die jonge kerel kan niet leuk debuteren.

En ik had ook sterk het idee dat er met twee maten werd gemeten wat betreft kaarten geven. Nelisse werd alleen maar vastgehouden, maar daar is geen een keer voor gefloten.

Ach volgende week staan in ieder geval Pieters en van Dijk er weer, en wellicht Cornelisse ook gewoon...
pi_56809617
Dat wordt gewoon samen met Vitesse en AZ vechten om plek 9 dit seizoen…

Verder kun je ook concluderen dat spelers als Kruys, Somers, en Van Buuren niet goed genoeg zijn voor deze speelstijl, jammer wel, aangezien Kruys en Somers vorig jaar nog nieuwe contracten hebben getekend onder Booy…

Ook zal Vandenbergh wel weg gaan deze zomer, dat is iig te hopen aangezien ie toch nooit een aantal wedstrijden achter elkaar de kans zal krijgen als spits, weggegooid geld geweest die jongen.

Als plan Phanos niet doorgaat deze zomer, dan kan het weleens heel moeilijk gaan worden de komende jaren met deze smalle selectie.

Maar misschien ben ik te negatief.
  maandag 18 februari 2008 @ 12:08:04 #74
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_56811767
Somers is een goede voetballer, maar past op deze manier niet in het systeem. Gister speelde hij beroerd, maar ik hoop dat dat een incident was. Kruys is gewoon kut, maar andere optie was er niet. van Buuren, mwoah, komt nog wel goed denk ik.

Ik had als ik de Kromme was gister na de rode kaart Somers naar linksachter gehaald. van Buuren op rechtsachter en Dickoh centraal. En vervolgens vd Kooy wisselen voor bijvoorbeeld vandenBergh. Dan had je achterin wat meer ervaring/zekerheid gehad met Somers. Middenveld was te zwak om iets te doen, die kan je dan beter weghalen en op de lange bal (wat ze toch al deden) gaan.

Maar ik ben de trainer niet, en zit te ver weg om met hem te praten
pi_56812418
Het was inderdaad zelfmoord om 3-3-3 te spelen na de rode kaart, had er dan een aanvaller uitgehaald en een verdediger erbij gezet, zodat je niet continu 1 op 1 achterin speelde.

Elke bal naar voren van VVV was gevaarlijk…

Ach ja, gauw vergeten dit, hopen dat er 1 of 2 spelers terug zijn van hun blessures a.s. vrijdag tegen Sparta.
pi_56815470
quote:
‘Van Hanegem overweegt te stoppen’

Willem van Hanegem overweegt te stoppen als trainer van FC Utrecht, zo meldt RTV Utrecht. Volgens de regionale omroep zal hij dit maandagavond in het sportprogramma Namen & Rugnummers wereldkundig maken.

Naar verluidt ontnemen de scheidsrechters hem het plezier in het werken als trainer en heeft hij zelfs de indruk dat de club uit de Domstad vanwege zijn aanwezigheid structureel wordt benadeeld. Van objectieve leiding is geen sprake meer, zo oordeelt de coach van de Domstedelingen.

Van Hanegem was eerder werkzaam als assistent-bondscoach van het Nederlands elftal. Na het EK in 2004 werd zijn contract niet verlengd. Verder was De Kromme onder meer hoofdtrainer bij Feyenoord, AZ en Sparta Rotterdam
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56815526
Dat zou echt triest zijn.
pi_56815628
Dat zou echt jammer zijn inderdaad, maar ik kan me voorstellen dat van Hanegem dat idee heeft.

Aan de andere kant heb ik zulk leuk voetbal al jaren niet meer gezien, dus ik zou het erg jammer vinden als hij zou stoppen...
pi_56816003
Pfff, wat een klote nieuws .
pi_56816019
Vanavond maar even N&R kijken iig.
pi_56816200
Hehe Nelisse, volgens mij is dat een van de chillste gozers ooit
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56821012
Viel me zwaar tegen. Zaterdag stond Robin Nelisse op de Lage Weide voor de aftrap vlak achter me en die zei tegen zijn vrienden dat ze wel zouden gaan winnen. Vrij makkelijk zelfs, dacht ie.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_56826605
Hij faalt als trainer en dan met zo'n kutsmoes stoppen Wat een zwaktebod.

Alsof scheidsrechters hem belangrijk genoeg vinden om ddaar rekening mee te houden
pi_56826861
quote:
Op maandag 18 februari 2008 22:48 schreef SCH het volgende:

Alsof scheidsrechters hem belangrijk genoeg vinden om ddaar rekening mee te houden
hoezo faalt? Utrecht speelt 20x beter dan de voorgaande seizoen. Jij let alleen maar op de uitslagen, dat is je goed recht. Maar voor een utrechtsupporter telt meer dan alleen maar winnen
pi_56828349
quote:
’Want dat is Willem, een gevoelsmens’
De uitlatingen van een gevoelsmens.
,,Want dat is Willem, een gevoelsmens,’’ zegt voorzitter Jan Willem van Dop over zijn trainer Van Hanegem, die gisteren bij Namen Rugnummers van RTV Utrecht zinspeelde op een vertrek bij FC Utrecht. Van Hanegem vindt dat het scheidsrechterskorps FC Utrecht dupeert. Hij denkt zelf dat de arbiters hem te grazen willen nemen: ,,Als ze mij willen krenken, kan ik dat nog billijken. Maar niet mijn elftal.’’

,,Misschien dat ik de voorzitter maar vraag of het beter is dat ik er aan het einde van het seizoen mee stop. Want dit gaat ten koste van het elftal. Eigenlijk zou ik gewoon moeten stoppen,’’ aldus Van Hanegem. ,,En dat is geen grap.’’

Van Dop: ,,Ik ben het op dit punt met hem eens. FC Utrecht wordt soms anders beoordeeld dan andere clubs. Maar ik hoop wel dat Willem zijn contract van twee jaar uitdient en wat mij betreft – als de resultaten en het spel zo blijven – mag daar nog een derde jaar bij komen.’’

Technisch directer Piet Buter van FC Utrecht toonde zich gisteren verbaasd over de uitspraken en het dreigement van Van Hanegem. ,,Gek, we hebben net nog zitten praten over het beleid voor volgend seizoen. En hij zei niet zoiets van: ‘waar bemoei je je mee?’’’
ad.nl
  dinsdag 19 februari 2008 @ 09:58:48 #86
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_56831632
quote:
Op maandag 18 februari 2008 22:48 schreef SCH het volgende:

Ga jij eerst maar is zorgen voor een nieuwe trainer. Na Gertjan 'Caviakapsel' Verbeek
pi_56832244
Willem , misschien maar beter dat je stopt. Neemt holmaat van Loen(s) het wel over.
pi_56832359
quote:
Op maandag 18 februari 2008 22:57 schreef Kos_met_de_snor het volgende:

[..]

hoezo faalt? Utrecht speelt 20x beter dan de voorgaande seizoen. Jij let alleen maar op de uitslagen, dat is je goed recht. Maar voor een utrechtsupporter telt meer dan alleen maar winnen
Ja ontroerend, dan doet ie het hartstikke goed ook prima.

Maar het is zielig en lachwekkend om te zeggen en te denken dat de scheidsen het speciaal op jou voorzien hebben
pi_56855380
quote:
Utrechter Rossini sprak met Anderlecht
Anderlecht heeft met Giuseppe Rossini gepraat over een contract voor volgend seizoen. Volgens Gazet van Antwerpen werd er echter nog geen financieel akkoord bereikt.

Brusselse scouts bekeken de 21-jarige spits van FC Utrecht meermaals tijdens wedstrijden van de eredivisionist en de Belgische nationale beloften. De aanvaller kreeg een positief rapport mee.

Volgens Gazet van Antwerpen deed Herman Van Holsbeeck Rossini, die in juni einde contract is bij Utrecht, een aanbieding, maar de speler ging daar nog niet mee akkoord. Mogelijk wordt de komende maanden opnieuw gepraat.

Utrecht zelf wil de Belgische aanvaller ook langer vastleggen. De Domstedelingen zijn van plan snel rond de tafel te gaan met de jeugdinternational, maar volgens GvA gaat hij zijn contract niet verlengen omdat hij naar Belgiė wil terugkeren.
Leuk voor Pino.
pi_56855811
En nu maar hopen dat we volgend seizoen nog wel een spits hebben .
pi_56855938
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:56 schreef Wopper1 het volgende:
En nu maar hopen dat we volgend seizoen nog wel een spits hebben .
pi_56856054
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 11:02 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die gast speelt ook nooit, geblesseerd of gepasseerd? Dat was toch de duurste aankoop in de laatste paar jaar ofzo?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56856214
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 11:08 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Die gast speelt ook nooit, geblesseerd of gepasseerd? Dat was toch de duurste aankoop in de laatste paar jaar ofzo?
Gepasseerd, heeft nog geen eerlijke kans gehad naar mijn mening.

En ja, 1 miljoen euro gekost, en 425.000 euro per jaar aan salaris.
pi_56856347
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 11:16 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Gepasseerd, heeft nog geen eerlijke kans gehad naar mijn mening.
Waarom krijgt ie die kans niet?
pi_56856383
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 11:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Omdat Nelisse nou eenmaal goed presteert dit seizoen, en er maar ruimte is voor 1 spits in ons huidige systeem.

Zelfs Rossini krijgt de voorkeur van Willem, dat snap ik absoluut niet, maar goed...

verder schijnt ie slecht te trainen, en mag Willem hem zgn. niet...
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 20 februari 2008 @ 11:26:26 #96
80791 crew  Paul
pi_56856388
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 11:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Willem vindem stom
pi_56857504
Vind ie hem een lulhannes?
pi_56857565
Vandaag in de VI weer een stuk over Buter, het schijnt dat nu ook Willem hem zat is vanwege dat gezeik met zijn makelaarskantoor.

Het artikel :
quote:
'KNVB duikt in dubbelrol van Buter' 20 februari 2008

Technisch manager Piet Buter van FC Utrecht wordt nog steeds gelieerd aan makelaarsbureau Grandstand BV en verdacht van een dubbele agenda. FC Utrecht houdt Buter vooralsnog de hand boven het hoofd, maar hoe lang nog? Trainer Willem van Hanegem wil weg, Henk Kesler eist opheldering namens de KNVB.

De KNVB maakt eindelijk werk van een zaak die al lange tijd bevreemding wekt in de vaderlandse voetbalcompetitie. In maart vorig jaar onthulde Voetbal International het dubieuze dubbelspel van Piet Buter, technisch manager en makelaar. Elf maanden na dato is nog maar weinig veranderd. Piet Buter is sinds januari 2006 technisch manager van FC Utrecht. Daarvoor was hij spelersmakelaar, van onder andere Dirk Kuijt. Buter moest bij zijn komst naar FC Utrecht afstand doen van zijn licentie als FIFA-makelaar; want de reglementen van de wereldvoetbalbond staan niet toe dat een technisch manager bij een club als makelaar in spelers handelt. Dat is belangenverstrengeling. VI ontdekte vorig jaar niettemin dat het bedrijf Grandstand nog steeds op zijn naam stond. Pikant genoeg begeleidde Grandstand op dat moment al een fiks aantal spelers van Utrecht. Zij worden tegenwoordig namens Grandstand bijgestaan door Hakim Slimani, die niet over een FIFA-licentie beschikt. Buter kreeg veel kritiek en de KNVB zei dat zo'n discutabele constructie niet mogelijk zou moeten zijn. De technisch manager bedacht daarop een handigheidje. Grandstand ging per 1 juli 2007 over naar de 32-jarige Branco Buter. Inderdaad, de zoon van. Daarmee is de schijn natuurlijk allerminst verdwenen.

Een jaar na de publicatie in VI, waarover de KNVB dus zijn verbazing uitsprak, wekt de officiele website van Grandstand nog steeds de suggestie dat er sprake is van een twee eenheid:" Begin 2006 heeft Hakim Grandstand Football overgenomen bij het vertrek van Piet Buter als technisch manager naar FC Utrecht. Piet Buter blijft wel betrokken bij Grandstand Football als (belangrijk) adviseur". Technisch manager Buter als voornaam adviseur van een spelersmakelaarskantoor, het blijft merkwaardig. Dat vindt de KNVB nu ook. De bond gaat bekijken of de praktijken van Piet Buter wel in de haak zijn.

KNVB-directeur Henk Kesler kent de zaak. "Ik weet niet of een onderzoek de juiste term is. Dit speelde natuurlijk een jaar geleden ook al. Toen hebben we daar al iets over gezegd. Wij kunnen als KNVB geen te grote broek aantrekken als we geen been hebben om op te staan. We zijn geen Hoffmann Recherchebureau. Dat is onze primaire taak niet. Maar als bond heb je wel je verantwoordelijkheden. Als wij linkes en rechts horen over - laat ik het voorzichtig zeggen - een situatie waarin veel mensen vragen hebben, dan willen wij daar wel verder naar kijken. We hebben een jaar geleden al de opmerking gemaakt dat zoiets niet kan. Mocht er nu met Grandstand inderdaad een schijnconstructie bestaan, dan hebben wij als KNVB de plicht daar wat mee te doen. Daarom gaat onze juridische afdeling daar dus mee bezig. Het probleem is alleen dat de bronnen nooit iets zwart op wit willen zetten. Daarom willen wij eens met FC Utrecht gaan praten zodat ze ons daar misschien kunnen uitleggen waar al die onduidelijkheden vandaan komen. Als blijkt dat de verhalen die wij horen kloppen en de constructie bij Utrecht niet klopt, dan kunnen wij de zaak bij de aanklager van de KNVB neerleggen. Die moet dan verder maar kijken wat hij ermee doet. De belangstelling van de KNVB komt niet uit de lucht vallen. De rol van makelaars en belangenverstrengeling in het voetbal is een zaak waar ook de FIFA heel erg mee bezig is. We hebben als KNVB net een bijeenkomst gehad met mensen uit de voetballerij, daar bleek weer dat mensen behoefte hebben aan helderheid. De KNVB wil primair met ProAgent optrekken, omdat dat een club is waarin wij vertrouwen hebben". ProAgent is de belangenorganisatie voor spelersmakelaars, die hard bezig is het imago van de vakgroep te verbeteren.

Vorig jaar beschermde algemeen directeur Jan Willem van Dop zijn technisch manager nog opzichtig, maar nu is de tijp rijp dat ook FC Utrecht zelf de curieuze band tussen de technisch manager en Grandstand eens onder de loep neemt. Anders zou de club binnen afzienbare tijd haar charismatische trainer kwijt kunnen zijn. Want niet alleen de KNVB heeft problemen met Buter. Willem van Hanegem heeft ook al zijn buik vol van diens praktijken. Van Hanegem vertelde maandag op RTV Utrecht dat hij vanwege het gedrag van scheidsrechters zijn positie heroverweegt, maar hij stoort zich nog veel meer aan de werkwijze van Buter. In De Galgenwaard roept een reeks incidenten grote vraagtekens op. Een handvol spelers, onder wie Lucian Sanmartean, Erik Pieters, Sander Keller, Kees van Buuren en diverse jeugdspelers, laat zich begeleiden door Grandstand. Er gaan schimmige verhalen over Loic Loval. Die stapte over van Grandstand naar een Franse makelaar en daar was Grandstand uiteraard niet gelukkig mee. Buter nam naar verluidt de telefoon niet op als de nieuwe begeleiding vanuit Zuid-Europa contact probeerde te krijgen. Sanmartean heeft in zijn contract staan dat hij na een vast aantal wedstrijden in de basis een bonus verdient. Uiteraard heeft Grandstand er belang bij dat hij zoveel mogelijk speelt.

Zo zijn er vele voorbeelden waarbij Buter, die niet voor commentaar bereikbaar was, in een spagaat kan belanden. Van Hanegem heeft geen zin op deze manier met een technisch manager samen te werken. Bij alles wat er speelt vraagt De Galgenwaard zich af: hoe kan de grote technische baas een onafhankelijke rol spelen, wanneer Buters zoon c.q. eigenaar van Grandstand een belang heeft? Daar wil de KNVB nu ook weleens antwoord op.

[ Bericht 95% gewijzigd door PBateman1978 op 20-02-2008 14:58:40 ]
  woensdag 20 februari 2008 @ 17:54:52 #99
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_56865134
vandenBergh

Wat een kut op pootjes is dat. Zonde van het geld. Ik noem hem vanaf nu Roiha2!
pi_56869207
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 17:54 schreef thaduck het volgende:
vandenBergh

Wat een kut op pootjes is dat. Zonde van het geld. Ik noem hem vanaf nu Roiha2!
waar baseer je deze mening op? Op de 3 invalbeurten die hij heeft gekregen in kansloze wedstrijden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')