Iedereen mag banners kopen jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:22 schreef AirwiN het volgende:
Goed man, die GeenStijl banner voor maar 25 euro!
Ja, van wie was dat nou?quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:49 schreef Litpho het volgende:
Gisteren kwam het welbekende "Hell is other people" nog voorbij.
Heel goed. Huis clos stond op mijn boekenlijstquote:
Smegquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heel goed. Huis clos stond op mijn boekenlijst. En die vraag hadden we dus ook goed. Incl. Existentialism.
Red Dwarf, in typisch britse stijl, relativeerde het wel met de zin: "Well, all his mates were French, weren't they?".
Adolf Hitler? Wasn't he the leader of the runners-up in the Second World War?quote:
Van mij mag jij je hier altijd wel melden, literatuurderigs of niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:26 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
![]()
Ik rook iets literatuurderigs, dus meld ik me hier maar weer even.
Dank je! Dat antwoord had ik gisterenavond even gemistquote:
Is de uitslag eigenlijk al bekend, dat jij weet?quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heel goed. Huis clos stond op mijn boekenlijst. En die vraag hadden we dus ook goed. Incl. Existentialism.
De TS, de smiecht!quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
Aaargh hoe meer makelaars ik aan de telefoon heb hoe meer ik het maar een onbeschoft volkje vind
Wie gaat er naar Istanbul?
Gaat z'n chickie ook mee?quote:
Even vragenquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:36 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Gaat z'n chickie ook mee?
Ja, ik doe een pogingquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:28 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Van mij mag jij je hier altijd wel melden, literatuurderigs of niet.
Hoe is het met je? Pheno zei laatst iets over dat je voor jezelf aan de slag gaat. Freelancen..
Wat? Ik heb hier twee Laura's in huisquote:
Vierde.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:34 schreef DaMart het volgende:
Is de uitslag eigenlijk al bekend, dat jij weet?
Je niet vervelen is goed.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:38 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, ik doe een poging![]()
Ik verveel me in ieder geval niet.
* _Arual_ kijkt naar stapel boeken die samengevat/gerecenseerd moeten worden.
tegen de tijd dat we gaan vraga ik wel wat tips. Ik moet de data nog doorgeven wanneer we zouden willen. Dan gaan zij de vlucht en hotel regelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |