Ik zie geen bannersquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:22 schreef AirwiN het volgende:
Goed man, die GeenStijl banner voor maar 25 euro!
Byzantium dan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:23 schreef G.Fawkes het volgende:
Constantinopel?
There is no such thing!
Dat bestaat alleen in de christelijke geschiedenisboekjes. Het is allemaal een leugen!quote:
quote:
Kan maar net zo goed mijn mond houden, want ik weet helemaal niet wat er op me af gaat komen en hoe ik daar straks mee omga. Weet alleen dat ik het eng vind.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:14 schreef AirwiN het volgende:
Het is vooral een kwestie van er niet bij voorbaat aan toegeven. Eén of twee keer op bezoek / wat drinken / uit eten moet best kunnen. Niks zo lekker als brak op je werk zitten met de napret van een leuke avond de dag daarvoor!
Het is voor ieder mens weer anders. Dat mag je allemaal zelf gaan ervaren.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:37 schreef MNR het volgende:
Kan maar net zo goed mijn mond houden, want ik weet helemaal niet wat er op me af gaat komen en hoe ik daar straks mee omga. Weet alleen dat ik het eng vind.
als je citeert, moet je er ook bij vertellen van wie de citaat komt!quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is voor ieder mens weer anders. Dat mag je allemaal zelf gaan ervaren.
Omdat je zo'n liefhebber van spreuken en one-liners bent:
Men lijdt het meest door het lijden dat men vreest, maar nimmer op komt dagen.
Ahhh *knuffel* Tis gewoon onbekend ff.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Kan maar net zo goed mijn mond houden, want ik weet helemaal niet wat er op me af gaat komen en hoe ik daar straks mee omga. Weet alleen dat ik het eng vind.
Ik 'moet' niks...quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:43 schreef G.Fawkes het volgende:
als je citeert, moet je er ook bij vertellen van wie de citaat komt!
Fawkes, deze is in ieder geval 100% AirwiN. Voor je bronvermeldingquote:
Wel waar!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |