quote:Op maandag 28 januari 2008 21:51 schreef Subzero_X het volgende:
@jpg97: Zou je misschien een aan-de-voetpic kunnen maken?
Ja ik zag ze ook in de outlet in Roermond.... maat 44 en 45quote:Op maandag 28 januari 2008 22:40 schreef SHOOOTO het volgende:
die Militaries IV's lagen nog in outlets hier. Nu waarschijnlijk niet meer.
niet dat ik weet.. maar voor Paypal heb je tegenwoordig geen CC meer nodig. Kan ook gewoon van je bankrekening worden afgeschreven.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:26 schreef Beach het volgende:
Zijn er ook winkels uit de usa waar je zonder cc/paypal kan kopen?
dit zijn toch echt de snelste methodenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:26 schreef Beach het volgende:
Zijn er ook winkels uit de usa waar je zonder cc/paypal kan kopen?
Dope, waar heb je ze vandaan?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:49 schreef NITR0 het volgende:
mijn laatste aanwinsten:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
+
een paar am 90's infrared onderweg naar me
nee, ze werken niet. Volgens mij kan je niet hotlinken vanaf urban.blogo.nl..quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:30 schreef jpg97 het volgende:
Deze zijn ook wel fijn:
Jordan I X Levi's 501:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk de upcoming Air Jordan X Air Force I:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Here are the first visual pics of the upcomingJordan x Levi sneaker that will release along side the matching pair of jeans. Featuring red leather, cement print denim, and the Levi’s signature red tab tag on the side panel of the sneaker. No set release date at this time.
Echt iets voor je moeder dusquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:50 schreef ireallylovejazz het volgende:
mijn god. die zijn echt beroerd lelijk.
Goeiequote:
vind jij echt alleen de jordans lelijk die uitkomen? misschien word ik oud, maar was vroeger die hele sneakerscene niet gewoon beter?quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:08 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Goeie.
Vind ze echt fucked up lelijk, jammer van al die wacke Jordans die er tegenwoordig uitkomen.
Nou ik ben niet van mening dat alles vroeger beter was, maar het nadeel van "klassieke modellen" (jordan 1 bvb) is dat er telkens weer nieuwe dingen mee uitgehaald worden en dat vind ik jammer. Afgezien van dat ik ze practisch allemaal vreselijk lelijk vindquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:30 schreef ireallylovejazz het volgende:
[..]
vind jij echt alleen de jordans lelijk die uitkomen? misschien word ik oud, maar was vroeger die hele sneakerscene niet gewoon beter?
Zo'n beetje elke sneaker zaak in Nederland?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:16 schreef Sakray het volgende:
Weet iemand een winkel in NL die deze verkoopt?
[ afbeelding ]
Ik weet niet welke adidas je zoekt maar 99% is gewoon fake. Pas daar voor op. Vooral de adicolor/superstar zijn veel gefaked. Check daarom eerst ff www.superstardb.com en zoek de desbetreffende seller daarop. Of maak een account en introduce je en vraag of ze legit zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:33 schreef Tarik het volgende:
ik ga idd maar eens op e-bay kijken!
thanks allemaal!!
greetzzzz
Bij welke Frontrunner was dat??quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:27 schreef Teije het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke sneaker zaak in Nederland?
(zag ze eergisteren nog in zo'n uitverkoop bak bij de frontrunner)
Ik heb er nog wel een paar voor je liggen, maat 45, keer of 4 gedragenquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:16 schreef Sakray het volgende:
Weet iemand een winkel in NL die deze verkoopt?
[ afbeelding ]
Nope zijn daar uitevrkocht heb ik al gekeken! Ik baar er wel van............................quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:35 schreef morgane het volgende:
http://www.pickyourshoes.com heeft ze nog.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:00 schreef Principessa het volgende:
Ik heb sinds gister deze!![]()
[ afbeelding ]
Elmer shoes:
[ afbeelding ]
Ja leuk he, als ik er nu langs loop maakt mijn hart een sprongetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |