Voor ik verder ga met mijn pc opnieuw installeren etc, wil ik graag zsm antwoorden op deze vragen!
MIjn pc ging opeens raar doen, en het begon met een muis die ineens vastzat, ik hoorde een usb geluidje, klong kling en weg was mijn muis!
Nou goed dag later, begon de ellende, ineens hing mijn pc als ik naar mijn 4e harde schijf ging,
-opslag- want zodra ik een map wilde openen met foto's en of plaatjes, crash!
Helemaal vast, geen enkele beweging in te krijgen ook niet met ctrl alt del..
Dus gister systeem herstel gedaan, maar bijna aan het eind, blijft deze hangen.
Optie 2 was dan maar om een windows cd herstel te doen, gedaan.
Probleem blijft.
Dus vanmorgen ff snel windows geinstalleerd en duidelijk aangegeven dat C schoon moest, formatteren dus en een nieuwe install eroverheen.
Wat heb ik nu ineens, 2 windows op mijn pc en de ene is nog leeg en boring en de tweede is, waar ik nu mee online ben..
Maar ga ik nu weer naar schijf G, en open ik daar een plaatje of een foto map, hangt de pc alweer..
Heb alle kabels in de pc erin en eruit gehaald, zat allemaal wel goed vast, eh?
Wat nog meer?
Wat is het probleem?
Ik sla dit ff op dan ga ik maar weer eens kijken bij mijn logboeken of ik daar iets kan vinden.
Want als ik nu ga kijken kan het zijn dat hij weer vastzit.
Maar goed is dit een virus op de G schijf?
Is de G schijf kaduk?
Is mijn pc kaduk? Is mijn videokaart kaduk?
Ik weet het niet meer *harenuithoofdtrektnu*
Red mij dan toch!
Huillieeeeeeeee
Ik wacht nog ff op antwoorden als ze snel komen en anders pleur ik wederom die windows cd erin en dan maar weer opnieuw installeren en dan hopen dat hij deze *SNIK* windows er wel afgooit.
oh ja hij opent ook geen cd's meer automatisch als ik een cd erin zet die moet ik dan handmatig opstarten.
Red mij anders wordt ik arm
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!