Abe Lenstra Stadion is een mooi stadionquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:27 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Het gaat helemaal goed komen met AZ.
Echt een mooi stadion trouwens.
Beter dan van die in fasen opgebouwde stadions (zoals het Philips stadion vroeger, het Abe Lenstra stadion nu en en het Arke stadion als de verbouwing straks klaar is).
Dit is gewoon allemaal stilte voor de (AZ)storm. Van Gaal neemt iedereen bij de neus, en dan heb ik het niet over Amsterdam.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:16 schreef Catch22- het volgende:
jullie kunnen nog 42 punten halen, dus kop op!
nog 15 en jullie zitten gelijk met ajax en psv ( na komend weekend)!
Hopelijk maakt Moreno desondanks toch wat minuten.quote:Van Gaal: ‘Moreno start op de bank’
In de aanloop naar het competitieduel van vrijdagavond tegen Willem II sprak Louis Van Gaal donderdagmiddag met de pers. De oefenmeester van AZ ging in op de fitheid van zijn selectie en legde uit waarom nieuwkomer Héctor Moreno vrijdag nog geen basisplaats krijgt. “We betalen duidelijk de tol van het drukke programma.”
“Ik kan tegen Willem II beschikken over achttien fitte spelers, inclusief Héctor Moreno”, gaf Van Gaal een kijkje in de fysieke keuken van AZ. Simon Poulsen en Mounir El Hamdaoui zijn, net als afgelopen dinsdag tegen NAC Breda, niet inzetbaar. Demy de Zeeuw (lies) trainde donderdag apart van de groep. “We betalen duidelijk de tol van het drukke programma.”
‘Het zit goed’
Net als na het verloren duel tegen Heerenveen probeert Van Gaal zijn selectie na de thuisnederlaag tegen NAC zo snel mogelijk te laten richten op de eerstvolgende wedstrijd. “Ik moet zeggen dat het verlies tegen NAC een stuk erger was dan tegen Heerenveen. In Friesland zijn we namelijk overklast en tegen NAC had ik helemaal niet het gevoel dat het fout zou gaan. Maar ik denk dat het nu wel goed zit met de spelersgroep. Behalve in de uitwedstrijden tegen Heerenveen en Sparta staan ze er eigenlijk altijd wel.”
Moreno
Door de schorsing van Kew Jaliens zit Van Gaal niet ruim in zijn verdedigers. “Wat dat betreft is Moreno op tijd naar AZ gekomen. Maar hij speelt tegen Willem II niet in de basis. Alle nieuwkomers hebben een bepaalde achterstand en moeten zich aanpassen aan de nieuwe omstandigheden. Dat hebben we ook gezien met Poulsen. En dan is Moreno ook nog eens jonger. Hij moet hier rustig wennen en zit tegen Willem II dan ook op de bank.”
Aftrap
Willem II-AZ begint vrijdagavond om 20:30 uur. Ruud Bossen is door de KNVB aangewezen om het duel te fluiten.
http://www.az.nl/index.php?module=teams&memberID=532quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:44 schreef BigKahuna het volgende:
Wie is dat meisje op de eerste rij tussen die keeper (Romero?) en Cziommer?
Sssttttt....niet iedereen hoeft dit te weten!quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:20 schreef xFriendx het volgende:
Dit is gewoon allemaal stilte voor de (AZ)storm.
quote:Door de schorsing van Kew Jaliens zit Van Gaal niet ruim in zijn verdedigers.
Als je nog in de beker had gezeten, had je zonder die inhaalwedstrijd tegen De Graafschap net zoveel wedstrijden gespeeld. Het wordt eens tijd dat hij stopt met excuses zoeken en die lui een schop onder hun hol geeft.quote:We betalen duidelijk de tol van het drukke programma.
Het zal toch niet waar wezen...quote:Tweede arbitragezaak Alves verdaagd
24/01/2008 18:00
AZ en Afonso Alves staan in Zeist niet tegenover elkaar om hun zaak te bepleiten. De door de Braziliaanse spits aangespannen arbitragezaak gaat (voorlopig) niet door.
Op verzoek van de Braziliaanse spits is de arbitragezaak verdaagd. AZ wil geen verdere mededelingen doen over het hoe en waarom. Alves zou echter in gesprek zijn met de Alkmaarse club om alsnog uit te komen in Noord-Holland.
Alves had een arbitragezaak aangespannen tegen AZ, om duidelijkheid te krijgen over de rechtsgeldigheid van zijn vermeende contract met de Alkmaarse club. De Braziliaan bestrijdt dat er sprake is van een geldig contract, omdat zijn advocaat er niet in is gekend.
AZ verloor de eerste van twee arbitragezaken rond Afonso Alves. De arbitragecommissie van de KNVB stelde SC Heerenveen in het gelijk. De Friese club had geweigerd de overschrijvingspapieren te tekenen.
quote:De zaakwaarnemers van Afonso Alves zijn opnieuw in gesprek met AZ over een mogelijke transfer. De kans dat Alves het tweede gedeelte van de competitie in Alkmaar voetbalt is daarom weer toegenomen. De aribitragezaak die vanavond zou dienen is op verzoek van Alves uitgesteld tot maandag.
De laatste weken kwam Alves veelvuldig in het nieuws. De spits wilde vertrekken uit Heerenveen en leek in eerste instantie te verhuizen naar AZ. Mede door interesse uit Engeland kwam deze transfer niet tot stand. Het contract wat ondertekend zou zijn kwam eveneens te vervallen, omdat Alves er niet op tijd uit kwam met Heerenveen. Nu de contacten uit Engeland dankzij de vele strubbelingen vervaagd zijn, lijkt AZ opnieuw de beste papieren te hebben om de Braziliaan over te nemen.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
ook de Telegraaf meldt het:
[..]
Het ongelijk van Van Gaal misschien? Een scorende spits nooit weg doen voor je een nieuwe in huis hebtquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
als iemand een betere titel weet, be my guest
Hij gaat er echt niet spelen. En ik snap AZ niet. Ze kunnen beter hun energie ergens in stoppen wat toekomst heeft.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
ook de Telegraaf meldt het:
[..]
Je was er geeneens bij in de eerste divisiequote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:01 schreef Chriz2k het volgende:
Ik hoop dat we degraderen, back to the oldschool!
Dacht het even wel, vriendquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:03 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je was er geeneens bij in de eerste divisie
wie wel van het hudige dsb stadionquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:03 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je was er geeneens bij in de eerste divisie
Jaloers dat ik géén gloryhunter benquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:13 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Zal je veel van hebben meegekregen in de kleuterklas
Jaloers? Je was toen 7-8 op zijn hoogstquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jaloers dat ik géén gloryhunter ben!
omgquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:28 schreef xFriendx het volgende:
0-01-2008 Feyenoord-AZ 20:45
02-02-2008 AZ - PSV 20:00
10-02-2008 NEC - AZ 14:30
17-02-2008 FC Groningen - AZ 14:30
23-02-2008 AZ - FC Twente 20:00
01-03-2008 Roda JC - AZ 19:30
09-03-2008 AZ - Feyenoord 12:30
16-03-2008 FC Utrecht - AZ 14:30
8 wedstrijden, puntje of 4 maximaal.
Volgend jaar lekker winnen van Volendam in de Jupiler League
Ik moet zeggen dat ik als optimist ook vind dat de sjeu er een beetje uit is in de spelersgroep en dat Van Gaal opmerkelijke keuzes maakt bij de opstellingen. Ik zou De Zeeuw met de punt naar achter zetten en Mendes op het middenveld, maar blijkbaar ziet Van Gaal daar geen logica in en doet hij het zo.quote:
Ik ben nog steeds optimistisch over de spelersgroep. Over Pelle persoonlijk beduidend minder, maar goed. Echter is de chemie tussen Van Gaal en de groep helemaal weg.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik als optimist ook vind dat de sjeu er een beetje uit is in de spelersgroep en dat Van Gaal opmerkelijke keuzes maakt bij de opstellingen. Ik zou De Zeeuw met de punt naar achter zetten en Mendes op het middenveld, maar blijkbaar ziet Van Gaal daar geen logica in en doet hij het zo.
Cziommer is trouwens wel héél blessuregevoelig
Deze bus was al langs geweest. Ik wacht al op de volgende.quote:
Martin van Geel geeft niets uit omdat hij Van Gaal omgekocht heeft voor tig miljoenenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:31 schreef Norrage het volgende:
wtf....het begint een beetje zielig te wordenWat is er in godsnaam aan de hand???
AZ heeft een wederopstanding tegen Feyenoord.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:21 schreef jorienvdherik het volgende:
En dan komende 2 wedstrijden ook 0 punten
Ja mazzel!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:51 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
AZ heeft een wederopstanding tegen Feyenoord.
Het is echt een meisje ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
http://www.az.nl/index.php?module=teams&memberID=532
Loes Geurts dus, als ik het zo goed zie.
Ze zou een welkome aanvulling zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het is echt een meisje ?
Die mogen toch niet spelen in 't eerste team of wel?
Nee, eerst Feyenoord sterker in de top 5 helpen, daarna pas weer aan de bak! Dan hopen dat Feyenoord de beker wint zodat we de Intertoto kunnen halen. Dit seizoen is nog niet gespeeld!!!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:51 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
AZ heeft een wederopstanding tegen Feyenoord.
Als jij maar 1 meisje ziet, dan zou ik wat aan je ogen laten doen. Het damesteam zit er namelijk tussen...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het is echt een meisje ?
Die mogen toch niet spelen in 't eerste team of wel?
Maar nog wel minimaal 4 punten los van de nummer 2!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:11 schreef Pritt het volgende:
Pffff de vrouwen van AZ ook al verloren.
Whahahahahahaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:12 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Als jij maar 1 meisje ziet, dan zou ik wat aan je ogen laten doen. Het damesteam zit er namelijk tussen...
Zelfs Pelle lijkt dus op een vent?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:25 schreef patrickt37 het volgende:
Ik zie geen een vrouw op de foto.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:35 schreef xFriendx het volgende:
Weet iemand nog een lang touw en een hoge boom voor me?
Prima, anders werkt die steiger ook wel als vervanging van de boom.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:38 schreef SCH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Anne Frank Boom een optie?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:41 schreef dagizmo het volgende:
Ik mis Fuckbuddy wel eigenlijks een beetje hier.
Ik heb rond de 2,5 gehoord, maar 7 is er zeker niet neergelegd. Johan Derksen en z'n indianenverhalenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
Dat zeggen mensen, maar ik dacht toch echt dat het 2.3 miljoen was.
Jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:39 schreef zjroentje het volgende:
Hebben jullie trouwens echt 7 miljoen voor El Hamdaoui betaald?
quote:Van Loen baalt van werkwijze AZ
Zal AZ zich gaan mengen in een nieuwe transfersoap? De Alkmaarders hebben verregaande interesse in FC Utrecht-verdediger Tim Cornelisse, maar vooralsnog lijkt een transfer niet voor de hand te liggen. FC Utrecht baalt van de werkwijze van AZ. De Noord-Hollanders hebben zich immers niet bij FC Utrecht gemeld, maar bij de zaakwaarnemer van Cornelisse. "En dat is niet de juiste weg", zegt assistent-coach John van Loen in Sportweek. "Dit is niet netjes. We willen niemand kwijt nu, al snap ik dat je als speler gaat wankelen wanneer AZ zich meldt.”
Cornelisse, die in het DSB Stadion de opvolger moet worden van de naar Bolton Wanderers vertrokken Grétar Steinsson, verlengde onlangs zijn contract in de Domstad tot 2011. "En dat heeft hij met zijn volle verstand gedaan", zei Van Loen. Een transfer zal zodoende niet snel in kannen en kruiken zitten.
Dus al ik bij jouw wil komen werken neem ik eerst contact op met het hoofdkantoor of er daadwerkelijk een plekje vrij is?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:03 schreef BobRooney het volgende:
Hoezo, je kan toch gewoon vragen of een speler intresse heeft?
Ja, die weten dat vast wel of er plek isquote:Op maandag 28 januari 2008 16:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dus al ik bij jouw wil komen werken neem ik eerst contact op met het hoofdkantoor of er daadwerkelijk een plekje vrij is?
Rightquote:Op maandag 28 januari 2008 16:49 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ja, die weten dat vast wel of er plek is
Hoewel dit natuurlijk licht positief stemt, betekent het normaal gesproken bij Van Gaal dat je woensdag niet in de basis start. Opdam is geschorst, dus dan wordt het een krappe bedoening. Hopelijk verhuist Jaliens naar rechts ipv Koenders en speelt Poco op links.quote:Moreno speelt uur met winnend Jong AZ
ALKMAAR- Jong AZ heeft maandagmiddag het thuisduel tegen Jong RKC Waalwijk gewonnen. Op Sportcomplex ’t Lood werd het 1-0 dankzij een vroege treffer van Chevello de Rijp. Héctor Moreno kwam een uur in actie en maakte een goede indruk op trainer Marcel Bout. “Je ziet dat Moreno een goede uitstraling heeft. Die redt zich wel.”
Het debuut van Moreno in het shirt van AZ werd al na zes minuten bijna beloond met een treffer. De Mexicaanse verdediger zag zijn kopbal echter uit de kruising getikt door doelman Jurgen Wevers. Vier minuten later kwam de thuisploeg alsnog op voorsprong. Chevello de Rijp profiteerde van een fraaie kaats van Gregory Nelson: 1-0.
Het offensief spelende Jong AZ kreeg in het vervolg van de eerste helft genoeg mogelijkheden de score uit te breiden. De Rijp schoot de voorzet van Furdjel Narsingh na een half uur recht op Wevers. Ook Gregory Nelson was met twee schoten gevaarlijk. Na rust zagen Pepijn Kluin (schot) en De Rijp (kopbal) hun inzet net naast gaan.
Daar waar de ploeg uit Waalwijk in het eerste bedrijf niet gevaarlijk was, kwam RKC in de slotfase twee keer dicht bij de gelijkmaker. In beide gevallen stond Sergio Romero een tegendoelpunt met een goede redding in de weg.
Moreno
Na exact een uur werd Moreno gewisseld voor Joona Toivio. “Ik heb Moreno een aantal uitstekende duels uit zien vechten met de spitsen van RKC”, oordeelde Bout na afloop. “Hij nam steeds de goede positie in en was sterk in de kopduels en met zijn crosspass. Ik heb zomaar de indruk dat AZ aan deze speler veel plezier gaat beleven.”
Bout: “Ik heb hem nu zestig minuten zien spelen en heb hem één training meegemaakt. Maar je ziet dat Moreno een goede uitstraling heeft. En hij is bovendien al op zijn twintigste Mexicaans international. Die redt zich wel.”
Ik hoop dat AZ wint natuurlijk. Maar het wordt al een hele opgave om een gelijkspel af te dwingen ben ik bang.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Hebben jullie vertrouwen voor zondag ?
zondag moet az winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |