Mijn neefje is in 1983 op 14 jarige leeftijd omgekomen bij een verkeersongeluk (ik was toen 12).quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:19 schreef phluphy het volgende:
Dat is iets waarvan ik me vaak afvraag of dat zo blijft. Zou het altijd zo blijven, dat je nooit meer 100% blij kunt zijn? Of zou dit ook nog slijten?
Het verdriet 'slaat naar binnen' zou mijn moeder zeggen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:29 schreef Tan het volgende:
Nee, ben al nooit echt een huiler geweest, maar ik kan het wel hoor, alleen niet om Ayden, net alsof ik dan dichtsla of zo.
Het linkje mag wel hoor.quote:Op maandag 25 februari 2008 07:49 schreef Tan het volgende:
@Stout, ik denk niet dat ik een link mag plaatsen, maar het heet 'herinneringsalbum'. Als je het zo niet kunt vinden stuur ik je wel een PM.
Nee, gekregen van hele goede vrienden en wel zelf ingevuldquote:Op maandag 25 februari 2008 14:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik wist niet dat het te bestellen was, dacht dat je het zelf gemaakt had Tan
misschien heb ik er overheen gelezen, wil je ook niet pijn doen ofzo, maar hoe heette jouw meisje?quote:Op zondag 24 februari 2008 18:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb 2 foto's waar ze in haar kistje ligt... door mijn vader gemaakt... kijk er heel af en toe naar.
En je bent niet lomp, ik typ gewoon wat ik voel
Nee nog geen foto van, maar kan ik de volgende keer als ik er weer kom wel een foto van maken, want ben er nog steeds niet overuit dat ik zoiets wel wil...quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:04 schreef Tan het volgende:
@Bar, Zo'n speciaal kastje is wel heel bijzonder, heb je daar ook een foto van?
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, ik vermoed dat ik ook niet vaak naar het album grijp in de toekomst.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:45 schreef moussy het volgende:
nooitmaar ik wil er ook niet in kijken, ik kijk nog niet eens naar de website die ik in mn woede ooit eens in elkaar geflanst heb en naar die 'film' kijk ik al helemaal niet.
Cas is nu ook met 'zn broer' bezig. Hij kwam de fok-beer tegen die in mijn kast staat op de slaapkamer en vroeg of ie er mee mocht spelen aan René, toen hoorde ik René van Mink vertellen, heel pittig vertelde ze er over. En pakte ze haar eigen fok-beer waar wel mee gespeeld mag worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |