quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:55 schreef Kuukske het volgende:
Boe!
U wordt zo gemolkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:55 schreef Kuukske het volgende:
Boe!
Er komt weinig melk uit mij hoor.quote:
Dat zullen we nog weleens zienquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:01 schreef Kuukske het volgende:
Er komt weinig melk uit mij hoor.
er kunnen ook andere dingen gemolken worden hequote:Op donderdag 24 januari 2008 10:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er komt weinig melk uit mij hoor.
zo zonde dat we die niet meer uitzendenquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
er kunnen ook andere dingen gemolken worden he
t is wel zoquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo zonde dat we die niet meer uitzenden
[..]
Ander keertje, ik ben nog even met Kuuks bezigquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
t is wel zo
huisjesmelken bijvoorbeeld
Of duiven melken
Ben je Kuuks aan het melkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ander keertje, ik ben nog even met Kuuks bezig
Of jij te langzaamquote:
We proberen de KSC reeks voor te blijvenquote:
Good luckquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We proberen de KSC reeks voor te blijven
Bwehehequote:Op donderdag 24 januari 2008 10:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jullie gaan veel te snel [afbeelding]
Dat zou ook nog kunnenquote:
Te lui hequote:
Surequote:
Dit riekt naar een kloonquote:
Kloonquote:
Nou, bar weinig iddquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:46 schreef Kuukske het volgende:
Nou Fles, hoeveel melk geef ik af?
EN toen je daarmee postte zou je deze nooit meer gebruiken. Het is altijd wat met jouquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kloonalleen WSDokkum die ik niet meer gebruik
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, bar weinig iddMaar als je het niet probeert, dan weet je dat niet he
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:09 schreef Pheno het volgende:
I bet you say that to all the girls [afbeelding]
Nog net niet platquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:20 schreef Kuukske het volgende:
UIERS?!!! Dude.. Ik ben nog net niet plat.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, ik hap wel even. "Hoezo?"
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:20 schreef Kuukske het volgende:
UIERS?!!! Dude.. Ik ben nog net niet plat.
Hm,kee.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog net niet plat![]()
Nou, tussen dat en plat zit nog heel wat! (hee, dat rijmt)
Al haal je het natuurlijk niet bij nieke, verschil moet er zijn hmm
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog net niet plat![]()
Nou, tussen dat en plat zit nog heel wat! (hee, dat rijmt)
Al haal je het natuurlijk niet bij nieke, verschil moet er zijn hmm
*zucht* iddquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, een tietentopic. Het was alweer zo lang geleden
Klein detailquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Een topic zonder tieten is een topic zonder bestaansrecht.
Prima, naar omstandigheden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Jongens, ik ben aan het werk. Hoe'ist..
Toch nog wel?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Jongens, ik ben aan het werk. Hoe'ist. [afbeelding].
Ik doe niksquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Jij ook alquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Ja. Hoewel ik nu ga lunchen.quote:
Mooi, kan je leuk je treinfoto's uploadenquote:
Rechtsboven in rijtuig 11, 13 en 15quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:28 schreef Pheno het volgende:
Waar moet ik zijn in deze 16-treinstellenlange gevaarte om te plassen
[ afbeelding ]
Met japans en westers toilet, je mocht nog kiezenquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rechtsboven in rijtuig 11, 13 en 15
Crosspost ze anders ff in PTA
Hier dus: Treinentopic deeltje 99 - bijna een jubileumquote:
zat al te zoeken in je posthistory, maar fok is even weer in de middagbackup geloof ikquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier dus: Treinentopic deeltje 99 - bijna een jubileum
Die poortjesquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:59 schreef Pheno het volgende:
Efkes voor fles, de nozomi-lijn startende in tokyo:
[afbeelding]
Da's een smak geldquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
T was druk bij de friettent [afbeelding]
En ik heb een broodje bal, een broodje rookworst en een bereklauw met curry op. [afbeelding]
7,55 [afbeelding]
Jouw homebase staat anders ook barstensvol met poortjes. En zo om te lachen is het allemaal nietquote:
Ze stoppen er precies, zodat je zonder problemen kan instappen. Nou ja, wel op je hoofd passen, ze zijn niet berekend op lange mensen.:) En je hebt welgeteld 1 minuut om in te stappen, dat ding rijdt weg, al staan er nog mensen om in te stappenquote:
Ja, dat klopt. Alleen al daarom zou dat niks voor mij zijn. Ik neem aan dat ze niet iedere 2-3 minuten rijden met die Shinkansens tenminste.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:44 schreef Pheno het volgende:
En je hebt welgeteld 1 minuut om in te stappen, dat ding rijdt weg, al staan er nog mensen om in te stappen
Je hoeft niet al te lang wachten, dat scheelt. Er ging er zeker 1 om het half uur, maar dat kan ook 20 minuten zijn. En dan hebben we het alleen over de Shinkansen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Alleen al daarom zou dat niks voor mij zijn. Ik neem aan dat ze niet iedere 2-3 minuten rijden met die Shinkansens tenminste.
Ja nou, als er een deur voor mijn neus dichtklapt en ik moet een half fucking uur op de volgende trein gaan staan wachten omdat zij tot op de seconde op tijd rijden beschouwen als "klantvriendelijk" dan hoeft me zoiets maar 1 keer te gebeuren en ik heb voorgoed een klotehekel aan zoeen landquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:49 schreef Pheno het volgende:
Je hoeft niet al te lang wachten, dat scheelt. Er ging er zeker 1 om het half uur, maar dat kan ook 20 minuten zijn. En dan hebben we het alleen over de Shinkansen.
Je vergeet 1 ding, het is er niet druk op de tijden die jij als toerist zou hebben. We hebben af en toe met de groep moeten reizen, met de meeste van die knullige 150liter weekendreistassen. En nog is het ons altijd gelukt. Je hebt tijd zat. En je kan kosteloos je plaats reserveren, dus gegarandeerd zitten, er zijn maar 2 treinstellen in het gevalquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou, als er een deur voor mijn neus dichtklapt en ik moet een half fucking uur op de volgende trein gaan staan wachten omdat zij tot op de seconde op tijd rijden beschouwen als "klantvriendelijk" dan hoeft me zoiets maar 1 keer te gebeuren en ik heb voorgoed een klotehekel aan zoeen land
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nee, nog meer van die domme domheid, daar zit iemand op te wachtenquote:België komt sperma te kort
Uitgegeven: 24 januari 2008 13:35
BRUSSEL - Vruchtbaarheidscentra in België kampen met een tekort aan donorsperma. Meerdere centra hebben inmiddels een wachtlijst opgesteld voor vrouwen die een behandeling willen.
Het tekort aan sperma is ontstaan door nieuwe wetgeving. Die stelde dat een donor met zijn zaad nog maar hooguit zes vrouwen mag bevruchten.
De Belgische centra voor kunstmatige bevruchting willen nu sperma aankopen in het buitenland. Ze beginnen ook wervingscampagnes, meldde de Vlaamse omroep VRT donderdag.
WTF?quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:09 schreef Pheno het volgende:
Lol, ik kreeg een reischeque in de bus,. Ik heb blijkbaar een reis gewonnen op de vakantiebeurs![]()
![]()
![]()
![]()
Istanbul, 2 personasquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga je in Istanbul ook mooie treinenfoto's maken Ph?
Istanbul Sirkeci: http://www.railfaneurope.(...)anbul_Sirkeci_Bf.jpg
Instanbul Haydarpasa: http://www.railfaneurope.(...)anbul_Haydarpasa.jpg
Mooi daar joh
Alssie er tijd voor heeftquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga je in Istanbul ook mooie treinenfoto's maken Ph? [afbeelding]
Istanbul Sirkeci: http://www.railfaneurope.(...)anbul_Sirkeci_Bf.jpg
Instanbul Haydarpasa: http://www.railfaneurope.(...)anbul_Haydarpasa.jpg
Mooi daar joh [afbeelding]
Ik hoor het net op het nieuwsquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dit nu weer verdorie
[..]
Nee, nog meer van die domme domheid, daar zit iemand op te wachten![]()
misschienquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi, kan je leuk je treinfoto's uploaden
Ik wil ook wel wat testjes op je uitvoeren hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:49 schreef qu63 het volgende:
zo, aangemeld bij de sportschool en meteen een soort intake-afspraak gemaakt
Allemaal testjes doen enzo
zoals?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel wat testjes op je uitvoeren hoor
quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[afbeelding] oeps foutje [afbeelding]
5 miljard weg [afbeelding]
Een franse bank. Handelaar neemt, zonder het te melden, even wat risico en gokt op prijsstijgingen. En zie de beurs afgelopen weekquote:
ik vond al een zak geld net, zal ik em terugbrengen?quote:
"risico van het vak"quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een franse bank. Handelaar neemt, zonder het te melden, even wat risico en gokt op prijsstijgingen. En zie de beurs afgelopen week
Voor een biertje zeg ik nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik vond al een zak geld net, zal ik em terugbrengen?
Het zijn er nu nog maar 10 he. Ondanks dat even rotquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
"risico van het vak"
Maar das nog minder erg dan 24 mensen die aan de probiotica-zooi zaten
10 die overleden zijn door die probiotica?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zijn er nu nog maar 10 he. Ondanks dat even rot
luie hondquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:20 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb tot half 4 in bed TV liggen kijken.
TV-kaart kopen, iemand?
Heinekenquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:21 schreef qu63 het volgende:
of hou je niet van heineken?
Daarom is het ook pils.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heineken
Dat heeft echt niets met bier te maken
die 2 vrouwen ook niet, dus dat komt mooi uitquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heineken
Dat heeft echt niets met bier te maken
I'm lostquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
die 2 vrouwen ook niet, dus dat komt mooi uit
Ja, dan smijt je nog wat rijst in de pan, plettert een zooi borden op tafel, slingert de pan tussen de borden en vreten maarquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:44 schreef Pheno het volgende:
Je flikkert vlees in de pan, dondert er soja ec bij en klaar.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:44 schreef Pheno het volgende:
Je flikkert vlees in de pan, dondert er soja ec bij en klaar.
preciesquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dan smijt je nog wat rijst in de pan, plettert een zooi borden op tafel, slingert de pan tussen de borden en vreten maar
Laten we die bitsj gaan spenkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:52 schreef mcDavid het volgende:
Tering! 4 uur zonder eten kan zo'n beest zijn dood zijn!
Teppan Hamster!quote:
quote:
Alohaquote:
Hoest?quote:
het zijn er wel 100 he, dus veel snacksquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Teppan Hamster!
wordt wel meer een borrelsnack dan een maaltijd ben ik bang
Over maaltijd gesproken, ik ga eens een ontbijt scoren.
Holaquote:
Best lekkerquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoest?
Al bijna klaar voor het weekend?
Wordt gewoon zoeen schaal bitterballen dan hmm?quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:17 schreef qu63 het volgende:
het zijn er wel 100 he, dus veel snacks
paneren en bakken, dan heb je een soort kibbelingquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zo, weet je ook weer waar je staat. Bedankt.quote:
Veel is goed.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zeevruchten is een kutwoordquote:
Wannouquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo, weet je ook weer waar je staat. Bedankt.
Nee dat zijn mosselsquote:
Sinds wanneer praat jij met mosselsquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat zijn mossels
Tenminste, dat vertellen ze mij altijd
Fok! GCSC. Achterhaald... De lounge dusquote:
Wat gaat er niet lekker dan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Fok! GCSC. Achterhaald... De lounge dus.
Als het niet meer over oesters of mosselen gaat welquote:
Het gaat over vies voer en onderdelen van de vrouwelijke anatomie... Heb liever niet dat die gecombineerd wordenquote:
Hoe komt het dat je dat zo goed weet?quote:
Ah zo, kan gebeuren hequote:Op donderdag 24 januari 2008 20:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Het gaat over vies voer en onderdelen van de vrouwelijke anatomie... Heb liever niet dat die gecombineerd worden.
Tietuhquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Als het niet meer over oesters of mosselen gaat wel.
Dat hadden we ook al gehad tochquote:
Kennelijkquote:
zaadtekortland jaquote:
ik mag Nieke graag even melken af en toe hoorquote:
Zit je weer aan de drank of zijn dit ontwenningsverschijnselenquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed, als jij een nieuwe tactische doorbraak in de Voldendamse Aanval ontdekt hebt dan hoor ik dat ook graag. Eredivisie Ganzeborden gaat het dan om, voor de meeschrijvers thuis.
Jezus Fles, de term 'melken' maak je geen vriendjes meequote:Op donderdag 24 januari 2008 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik mag Nieke graag even melken af en toe hoor
Maar goed, als jij een nieuwe tactische doorbraak in de Voldendamse Aanval ontdekt hebt dan hoor ik dat ook graag. Eredivisie Ganzeborden gaat het dan om, voor de meeschrijvers thuis.
Niet? Ohquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:49 schreef es70 het volgende:
Jezus Fles, de term 'melken' maak je geen vriendjes mee.
Toch jammer voor die Belgen dat Pat net woensdag op non-actief is gegaan qua zaadquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Eigen zaad eerst! [ afbeelding ]
Een of andere oetlul uit de regering heeft gelekt over waar kernwapens zijn ofzo... Belgenquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat hebben ze nou weer gedaan?
Coolquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Een of andere oetlul uit de regering heeft gelekt over waar kernwapens zijn ofzo... Belgen.
Maar verder is hij hartstikke betrouwbaar met vertrouwelijke info hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Cool![]()
Alleen is het voor niemand verrassend en kan ik dat zelf gokken zonder dat ik weet wat die oetlul gezegd heeft
Dat jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Een of andere oetlul uit de regering heeft gelekt over waar kernwapens zijn ofzo... Belgen.
Ja. Bovendien moeten die belgen niet zeuren, want in het houthulst-bos in West-Vlaanderen liggen meer dan genoeg bijna-doorgeroeste gifgasgranaten uit WO1, door te roesten, om heel belgié internationaal irrelevant te maken.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:04 schreef mcDavid het volgende:
Het grappigste zijn van die mensen die helemaal panisch worden als ze horen dat er in hún land kernwapens liggen opgeslagen. WTF in nederland liggen er ook 11, op volkel dacht ik.
Dat zou wel klote zijn als we ze nog in willen lijven.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Bovendien moeten die belgen niet zeuren, want in het houthulst-bos in West-Vlaanderen liggen meer dan genoeg bijna-doorgeroeste gifgasgranaten uit WO1, door te roesten, om heel belgié internationaal irrelevant te maken.
Daar is het ook politicus voor hequote:Op donderdag 24 januari 2008 20:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar verder is hij hartstikke betrouwbaar met vertrouwelijke info hoor.
nee, doe maar niet. Dat is helemaal niet het grootste probleem van Belgie namelijkquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:08 schreef leonieke het volgende:
Ik ga niet zeuren over kernwapens. Goed?
Ik ben tegenquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:08 schreef leonieke het volgende:
Ik ga niet zeuren over kernwapens. Goed?
Laten ontploffen, dan doen ze het lekker niet meerquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:14 schreef leonieke het volgende:
Ik trek me er eigenlijk weinig van aantis niet dat we er iets kunnen aan doen ofzo
ja, durf maar eensquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:19 schreef leonieke het volgende:
Oeh, ik heb wel een paar onderwerpen waarover ik...
En niksquote:
Go leonieke goquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oeh, ik heb wel een paar onderwerpen waarover ik...
jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:31 schreef leonieke het volgende:
Nee, joh, ik heb niets nieuws. Jullie kennen mijn zorgen
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja
Regering?
Kernwapens?
Huis bouwen, en nu rap wat
Kindje maken, en nu rap wat
Eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja
Regering?
Kernwapens?
Huis bouwen, en nu rap wat
Kindje maken, en nu rap wat
Ach, als je de regering en kernwapens in goede samenwerking gebruikt ben je van beide af hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja
Aan die laatste twee dingen kunnen we zelf hopelijk nog iets doen
Hint: regel dat wallonie EERSTquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, als je de regering en kernwapens in goede samenwerking gebruikt ben je van beide af hoor
Meteen een reden om een tijdje op vakantie te gaanquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:47 schreef leonieke het volgende:
Maar ga ik die andere twee dingen dan nog hebben?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meteen een reden om een tijdje op vakantie te gaan
Veel beterschap Sjowquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:48 schreef Sjowhan het volgende:
Ik duik het bed in, ben megabrak, koppijn dus hoop dat 't niet morgen doorzet
Trustequote:Op donderdag 24 januari 2008 21:50 schreef leonieke het volgende:
Ik ga ook eens afsluiten en mijn bed gaan opzoeken. Kwestie van morgen toch een beetje fris te zijn.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:48 schreef Sjowhan het volgende:
Ik duik het bed in, ben megabrak, koppijn dus hoop dat 't niet morgen doorzet
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:50 schreef leonieke het volgende:
Ik ga ook eens afsluiten en mijn bed gaan opzoeken. Kwestie van morgen toch een beetje fris te zijn.
quote:
Ik ben er nog welquote:
Ik ookquote:
en ga je ook nog wat tegen hen zeggen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:12 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook zo. Morgen eens naar het werk voor mijn evaluatiegesprek van afgelopen jaar. "Het waren 8 leuke maanden, daarna was je nogal afwezig".
Ja, zoietsquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
en ga je ook nog wat tegen hen zeggen?
zoiets van, bedankt voor de leuke kaartjes tijdens mijn ziekte/afwezighied?
Bierrrrrrrrrrquote:
Proost!quote:
I set the timer to 30 minutes but it went off in 4 secondsquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:14 schreef qu63 het volgende:
Stuntelende zelfmoordterrorist ontploft te vroeg
Achmed!
Ik heb op het moment nergens een vork voor nodig, evengoed bedanktquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Proost!
Alleen wat je met die vork doet moet je zelf weten
Herkenbaar?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
I set the timer to 30 minutes but it went off in 4 seconds
You know what that's like, right?? Mr. Hurricane??
Dat is waarschijnlijk verstandigquote:
Ja, begin hoofdpijn te krijgen. Ben echt toe aan weekendquote:
Ik heb er nog wel een voor jequote:Op donderdag 24 januari 2008 22:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb op het moment nergens een vork voor nodig, evengoed bedankt.
Weekendquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, begin hoofdpijn te krijgen. Ben echt toe aan weekend
Hou je vorken bij jequote:
Oh, ik had die grap net ergens anders nodigquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Hou je vorken bij je, als ik er een nodig heb vraag ik er wel om
.
Als je er een vork bij nodig hebt heb je een probleemquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je er een vork bij nodig hebt heb je een probleem.
\quote:
Hamsterguyquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
\
geldt dat voor 24 of 25 januari hamster guy?
wie heeft er onregelmatige diensten danquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Hamsterguy.
Mensen met onregelmatige diensten.
24.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
\
geldt dat voor 24 of 25 januari hamster guy?
Iemand die ik graag zie... Maar het is dus lastig afsprekenquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
wie heeft er onregelmatige diensten dan
met mensen die ver weg wonen is het ook lastigquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Iemand die ik graag zie... Maar het is dus lastig afspreken.
Ik heb op deze link geklikt:quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:09 schreef Sandertje21 het volgende:
Willen jullie lief doen?
En eens op deze link klikken! weg
Krijg ik er 1 inwoner bij.
Bij voorbaat dank!
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb op deze link geklikt: [ afbeelding ]
doe ik dezequote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb op deze link geklikt: [ afbeelding ]
goedzoquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:16 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik hou al op, boodschap is duidelijk.
Dan heb je nog evenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 06:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
6uur wekker. Over 45minuten zit ik weer in de auto naar DH
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 06:49 schreef Ynske het volgende:
Goddomme, ik ben nu helemaal gebroken
@ marc, vanaaf gaat dus niet door?
Zoogdierquote:Op vrijdag 25 januari 2008 07:14 schreef Kuukske het volgende:
Haai.
k*tnacht achter de rugquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Ik twijfel zeer, het zou eventueel wel kunnen
En dan is het weekendquote:Op vrijdag 25 januari 2008 07:48 schreef leonieke het volgende:
hmz.. bijna heel de nacht wakker gelegen vannacht![]()
Ik ga blij zijn als de dag om is
Da's wel fijnquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:09 schreef Ynske het volgende:
HIer maar 1 dag weekend
maar volgende week lekker vrijdag tm maandag vrijCarnaval
volgend weekend, althans in Limburgquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Da's wel fijn![]()
Maar is het binnen twee weken al carnaval? Dan ben ik ook vier dagen thuis(maandag en dinsdag)
Rond 5 uur klaar dus ookquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
InderdaadEn vooral: een lui weekend
![]()
Nog 9 uur trouwens
Ook lastig idd, zeker als je afhankelijk bent van OV.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
met mensen die ver weg wonen is het ook lastig
Heb je toch 3 uur wat kunnen doenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:38 schreef Ynske het volgende:
moggeh
damn om 9 uur hield t systeem er weer mee op
Vroeg zat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |