quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:55 schreef Kuukske het volgende:
Boe!
U wordt zo gemolkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:55 schreef Kuukske het volgende:
Boe!
Er komt weinig melk uit mij hoor.quote:
Dat zullen we nog weleens zienquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:01 schreef Kuukske het volgende:
Er komt weinig melk uit mij hoor.
er kunnen ook andere dingen gemolken worden hequote:Op donderdag 24 januari 2008 10:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er komt weinig melk uit mij hoor.
zo zonde dat we die niet meer uitzendenquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
er kunnen ook andere dingen gemolken worden he
t is wel zoquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo zonde dat we die niet meer uitzenden
[..]
Ander keertje, ik ben nog even met Kuuks bezigquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
t is wel zo
huisjesmelken bijvoorbeeld
Of duiven melken
Ben je Kuuks aan het melkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ander keertje, ik ben nog even met Kuuks bezig
Of jij te langzaamquote:
We proberen de KSC reeks voor te blijvenquote:
Good luckquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We proberen de KSC reeks voor te blijven
Bwehehequote:Op donderdag 24 januari 2008 10:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jullie gaan veel te snel [afbeelding]
Dat zou ook nog kunnenquote:
Te lui hequote:
Surequote:
Dit riekt naar een kloonquote:
Kloonquote:
Nou, bar weinig iddquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:46 schreef Kuukske het volgende:
Nou Fles, hoeveel melk geef ik af?
EN toen je daarmee postte zou je deze nooit meer gebruiken. Het is altijd wat met jouquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kloonalleen WSDokkum die ik niet meer gebruik
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, bar weinig iddMaar als je het niet probeert, dan weet je dat niet he
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:09 schreef Pheno het volgende:
I bet you say that to all the girls [afbeelding]
Nog net niet platquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:20 schreef Kuukske het volgende:
UIERS?!!! Dude.. Ik ben nog net niet plat.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, ik hap wel even. "Hoezo?"
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:20 schreef Kuukske het volgende:
UIERS?!!! Dude.. Ik ben nog net niet plat.
Hm,kee.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog net niet plat![]()
Nou, tussen dat en plat zit nog heel wat! (hee, dat rijmt)
Al haal je het natuurlijk niet bij nieke, verschil moet er zijn hmm
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog net niet plat![]()
Nou, tussen dat en plat zit nog heel wat! (hee, dat rijmt)
Al haal je het natuurlijk niet bij nieke, verschil moet er zijn hmm
*zucht* iddquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, een tietentopic. Het was alweer zo lang geleden
Klein detailquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Een topic zonder tieten is een topic zonder bestaansrecht.
Prima, naar omstandigheden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Jongens, ik ben aan het werk. Hoe'ist..
Toch nog wel?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Jongens, ik ben aan het werk. Hoe'ist. [afbeelding].
Ik doe niksquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Jij ook alquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Ja. Hoewel ik nu ga lunchen.quote:
Mooi, kan je leuk je treinfoto's uploadenquote:
Rechtsboven in rijtuig 11, 13 en 15quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:28 schreef Pheno het volgende:
Waar moet ik zijn in deze 16-treinstellenlange gevaarte om te plassen
[ afbeelding ]
Met japans en westers toilet, je mocht nog kiezenquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rechtsboven in rijtuig 11, 13 en 15
Crosspost ze anders ff in PTA
Hier dus: Treinentopic deeltje 99 - bijna een jubileumquote:
zat al te zoeken in je posthistory, maar fok is even weer in de middagbackup geloof ikquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier dus: Treinentopic deeltje 99 - bijna een jubileum
Die poortjesquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:59 schreef Pheno het volgende:
Efkes voor fles, de nozomi-lijn startende in tokyo:
[afbeelding]
Da's een smak geldquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
T was druk bij de friettent [afbeelding]
En ik heb een broodje bal, een broodje rookworst en een bereklauw met curry op. [afbeelding]
7,55 [afbeelding]
Jouw homebase staat anders ook barstensvol met poortjes. En zo om te lachen is het allemaal nietquote:
Ze stoppen er precies, zodat je zonder problemen kan instappen. Nou ja, wel op je hoofd passen, ze zijn niet berekend op lange mensen.:) En je hebt welgeteld 1 minuut om in te stappen, dat ding rijdt weg, al staan er nog mensen om in te stappenquote:
Ja, dat klopt. Alleen al daarom zou dat niks voor mij zijn. Ik neem aan dat ze niet iedere 2-3 minuten rijden met die Shinkansens tenminste.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:44 schreef Pheno het volgende:
En je hebt welgeteld 1 minuut om in te stappen, dat ding rijdt weg, al staan er nog mensen om in te stappen
Je hoeft niet al te lang wachten, dat scheelt. Er ging er zeker 1 om het half uur, maar dat kan ook 20 minuten zijn. En dan hebben we het alleen over de Shinkansen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Alleen al daarom zou dat niks voor mij zijn. Ik neem aan dat ze niet iedere 2-3 minuten rijden met die Shinkansens tenminste.
Ja nou, als er een deur voor mijn neus dichtklapt en ik moet een half fucking uur op de volgende trein gaan staan wachten omdat zij tot op de seconde op tijd rijden beschouwen als "klantvriendelijk" dan hoeft me zoiets maar 1 keer te gebeuren en ik heb voorgoed een klotehekel aan zoeen landquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:49 schreef Pheno het volgende:
Je hoeft niet al te lang wachten, dat scheelt. Er ging er zeker 1 om het half uur, maar dat kan ook 20 minuten zijn. En dan hebben we het alleen over de Shinkansen.
Je vergeet 1 ding, het is er niet druk op de tijden die jij als toerist zou hebben. We hebben af en toe met de groep moeten reizen, met de meeste van die knullige 150liter weekendreistassen. En nog is het ons altijd gelukt. Je hebt tijd zat. En je kan kosteloos je plaats reserveren, dus gegarandeerd zitten, er zijn maar 2 treinstellen in het gevalquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou, als er een deur voor mijn neus dichtklapt en ik moet een half fucking uur op de volgende trein gaan staan wachten omdat zij tot op de seconde op tijd rijden beschouwen als "klantvriendelijk" dan hoeft me zoiets maar 1 keer te gebeuren en ik heb voorgoed een klotehekel aan zoeen land
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nee, nog meer van die domme domheid, daar zit iemand op te wachtenquote:België komt sperma te kort
Uitgegeven: 24 januari 2008 13:35
BRUSSEL - Vruchtbaarheidscentra in België kampen met een tekort aan donorsperma. Meerdere centra hebben inmiddels een wachtlijst opgesteld voor vrouwen die een behandeling willen.
Het tekort aan sperma is ontstaan door nieuwe wetgeving. Die stelde dat een donor met zijn zaad nog maar hooguit zes vrouwen mag bevruchten.
De Belgische centra voor kunstmatige bevruchting willen nu sperma aankopen in het buitenland. Ze beginnen ook wervingscampagnes, meldde de Vlaamse omroep VRT donderdag.
WTF?quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:09 schreef Pheno het volgende:
Lol, ik kreeg een reischeque in de bus,. Ik heb blijkbaar een reis gewonnen op de vakantiebeurs![]()
![]()
![]()
![]()
Istanbul, 2 personasquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga je in Istanbul ook mooie treinenfoto's maken Ph?
Istanbul Sirkeci: http://www.railfaneurope.(...)anbul_Sirkeci_Bf.jpg
Instanbul Haydarpasa: http://www.railfaneurope.(...)anbul_Haydarpasa.jpg
Mooi daar joh
Alssie er tijd voor heeftquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga je in Istanbul ook mooie treinenfoto's maken Ph? [afbeelding]
Istanbul Sirkeci: http://www.railfaneurope.(...)anbul_Sirkeci_Bf.jpg
Instanbul Haydarpasa: http://www.railfaneurope.(...)anbul_Haydarpasa.jpg
Mooi daar joh [afbeelding]
Ik hoor het net op het nieuwsquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dit nu weer verdorie
[..]
Nee, nog meer van die domme domheid, daar zit iemand op te wachten![]()
misschienquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi, kan je leuk je treinfoto's uploaden
Ik wil ook wel wat testjes op je uitvoeren hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:49 schreef qu63 het volgende:
zo, aangemeld bij de sportschool en meteen een soort intake-afspraak gemaakt
Allemaal testjes doen enzo
zoals?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel wat testjes op je uitvoeren hoor
quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[afbeelding] oeps foutje [afbeelding]
5 miljard weg [afbeelding]
Een franse bank. Handelaar neemt, zonder het te melden, even wat risico en gokt op prijsstijgingen. En zie de beurs afgelopen weekquote:
ik vond al een zak geld net, zal ik em terugbrengen?quote:
"risico van het vak"quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een franse bank. Handelaar neemt, zonder het te melden, even wat risico en gokt op prijsstijgingen. En zie de beurs afgelopen week
Voor een biertje zeg ik nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik vond al een zak geld net, zal ik em terugbrengen?
Het zijn er nu nog maar 10 he. Ondanks dat even rotquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
"risico van het vak"
Maar das nog minder erg dan 24 mensen die aan de probiotica-zooi zaten
10 die overleden zijn door die probiotica?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zijn er nu nog maar 10 he. Ondanks dat even rot
luie hondquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:20 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb tot half 4 in bed TV liggen kijken.
TV-kaart kopen, iemand?
Heinekenquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:21 schreef qu63 het volgende:
of hou je niet van heineken?
Daarom is het ook pils.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heineken
Dat heeft echt niets met bier te maken
die 2 vrouwen ook niet, dus dat komt mooi uitquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heineken
Dat heeft echt niets met bier te maken
I'm lostquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
die 2 vrouwen ook niet, dus dat komt mooi uit
Ja, dan smijt je nog wat rijst in de pan, plettert een zooi borden op tafel, slingert de pan tussen de borden en vreten maarquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:44 schreef Pheno het volgende:
Je flikkert vlees in de pan, dondert er soja ec bij en klaar.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:44 schreef Pheno het volgende:
Je flikkert vlees in de pan, dondert er soja ec bij en klaar.
preciesquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dan smijt je nog wat rijst in de pan, plettert een zooi borden op tafel, slingert de pan tussen de borden en vreten maar
Laten we die bitsj gaan spenkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:52 schreef mcDavid het volgende:
Tering! 4 uur zonder eten kan zo'n beest zijn dood zijn!
Teppan Hamster!quote:
quote:
Alohaquote:
Hoest?quote:
het zijn er wel 100 he, dus veel snacksquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Teppan Hamster!
wordt wel meer een borrelsnack dan een maaltijd ben ik bang
Over maaltijd gesproken, ik ga eens een ontbijt scoren.
Holaquote:
Best lekkerquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoest?
Al bijna klaar voor het weekend?
Wordt gewoon zoeen schaal bitterballen dan hmm?quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:17 schreef qu63 het volgende:
het zijn er wel 100 he, dus veel snacks
paneren en bakken, dan heb je een soort kibbelingquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zo, weet je ook weer waar je staat. Bedankt.quote:
Veel is goed.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |