haha , das blijdorp man. nou als je dat al erg vindquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, heer bokelweg
vanaf de snelweg (afrit voor dierentuin)
en dan net voor je onder spoor doorgaat.
Heb je ook die scholen enzo.
Maar ik ga rotterdam verlaten :d
werk als in DVDs kijken ?? lijkt me goed werk!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:49 schreef Arjan007 het volgende:
droxz is druk aan het werk volgens mij
ok ik snap je hint wel!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:02 schreef Sgele het volgende:
Mja, ze sturen hier ook net iemand weg naar de markt... fijn dat ze mij ook vragen wat ik wil eten
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:05 schreef lynda het volgende:
160 * met de trein
160 * met de tram
83 grtdojw topics!!
80 * een wekker om 6 uur
43 pagina's rapport
20 weken stage
8 hoofdstukken
4 * per week reizen in de spits
1 * rapport
1 * zwart rijden
1 * boete
Alleen nog layout fucken nu en het rapport is definitief.. dacht dat het NOOIT zover zou komen en ik maar voor de herkansing ging na het 4e jaar..
Nu nog een passend voorwoord vinden
jammerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:11 schreef lynda het volgende:
Die opsomming komt niet in me rapport hoorZit er nog beetje mee te klooien hoe ik het ga plaatsen zonder dat ze het googlen en hier 83 topics terug vinden
*Slurp*quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet een bakje mangothee neer
Neem maar wat mee van Bakker Bartquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok ik snap je hint wel!
wat wil je eten dan ?
Ik was gewoon echt wat een het doen zeg maar!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
ga je vanavond nog cod4 doen droxz ?
Ik moet toch wat minder dingen gaan posten hier,quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werk als in DVDs kijken ?? lijkt me goed werk!
Nog een bakkie dan maar?quote:
Beter! Kan je gelijk je updates binnenhalen!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:46 schreef draculettetje het volgende:
ow over de wii gesproken ik zal hem vanavond eens op internet gooien heb eindelijk mn draadloze netwerk weer in orde
oh ik kijk wel ff.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik was gewoon echt wat een het doen zeg maar!![]()
Vanavond zal mijn Wii worden omgebouwd waar ik graag bij
wil zijn, dus zal (als ik al online kom) laat in de avond/nacht zijn.
je staat in lynda haar verslagquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet toch wat minder dingen gaan posten hier,
straks sta ik er nog om bekend dat ik niets doe
en films zit te kijken
Heb ik wat gemist ofzo?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je staat in lynda haar verslag
te laat!
haha
Ik ga lekker een uurtje eerder weg vandaag, lekker kort dagjequote:
ja ik zak echt bijna in mekaar op dit punt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga lekker een uurtje eerder weg vandaag, lekker kort dagje
83 grtdojw topics!!quote:
Ik ook, net gegeten en val hier echt bijna in slaapquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik zak echt bijna in mekaar op dit punt.
5 uur slaap is net iets te kort voor me
Zal wel in die tijd zijn gepost dat ik er niet was, ik ga snel even terug lezenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
83 grtdojw topics!!
zie hierboven
huh?!? wat ?!? waar ?!? verdomme tis weer maandag!quote:
dat kan je geen weekend meer noemen, eerder vakantiequote:
doe maar theequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |