Dat speel doe ik hier zeer regelmatig ahhahaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:50 schreef Arjan007 het volgende:
ik speel de laatste tijd veel trackmania nations. Dat is een gratis racepspel dat je online kan playe. Heel verslavend omdat je per race een tijd moet zetten en daar putnen voor krijgt.
Dat zijn aardige stukjes rijden, maar ik zou nooit lang in Rotterdam willen zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:52 schreef Crazy-M het volgende:
bijna klaar in rotterdam, dan nog naar den bosch en hilversum en dan vrij
rotterdam isquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zijn aardige stukjes rijden, maar ik zou nooit lang in Rotterdam willen zijn
Sja, ik heb nooit wat aan Quake gevonden, vond het niet te spelen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat vinden jullie ja, ik ben meer een quake speler ... quake 2 owned UT'99 is mijn mening [afbeelding]
Mja, daar ben ik het niet mee eens. Halflife was natuurlijk best vernieuwend, maar een impact als die van die eerste UT heeft ie niet gehaald. UT'99 heeft na ruim 8 jaar nog een enorme community.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja als je het over DE FPS hebt is het natuurlijk Halflife
geen enkele game heeft zoveel tewegen gebracht.
TrackMania Nations zeer lekker simpel verslavend spel, vooral als je geen reet te doen hebt op je werkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
nee halflife heeft geen community ?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Sja, ik heb nooit wat aan Quake gevonden, vond het niet te spelen.
[..]
Mja, daar ben ik het niet mee eens. Halflife was natuurlijk best vernieuwend, maar een impact als die van die eerste UT heeft ie niet gehaald. UT'99 heeft na ruim 8 jaar nog een enorme community.
tja ik ook niet, maar domme pc wil nu nog niet met draadloos communicerenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zijn aardige stukjes rijden, maar ik zou nooit lang in Rotterdam willen zijn
Persoonlijk vind ik het gewoon geen relaxte stad, alles in te nieuw enzo..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
rotterdam is![]()
(geen vooroordelen heh)
Daar was ik 2 jaar geleden helemaal verslaafd aanquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:50 schreef Arjan007 het volgende:
ik speel de laatste tijd veel trackmania nations. Dat is een gratis racepspel dat je online kan playe. Heel verslavend omdat je per race een tijd moet zetten en daar putnen voor krijgt.
* WhiteLightning mompelt iets met bommen enzo.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het gewoon geen relaxte stad, alles in te nieuw enzo..
Je hebt daar niet het idee dat er historie is enzo, en dat gevoel heb ik in amsterdam wel
Ik kan me voorstellen dat je niets aan quake vond, dat vonden de mensen die quate speelde meestal van UTquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Sja, ik heb nooit wat aan Quake gevonden, vond het niet te spelen.
[..]
Mja, daar ben ik het niet mee eens. Halflife was natuurlijk best vernieuwend, maar een impact als die van die eerste UT heeft ie niet gehaald. UT'99 heeft na ruim 8 jaar nog een enorme community.
nu ja,quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het gewoon geen relaxte stad, alles in te nieuw enzo..
Je hebt daar niet het idee dat er historie is enzo, en dat gevoel heb ik in amsterdam wel
true,quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning mompelt iets met bommen enzo.
moet je maar s op xfire stats kijken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je niets aan quake vond, dat vonden de mensen die quate speelde meestal van UTHet is of/of.. mensen vinden UT meestal leuk, en Quake niets of andersom.
Denk dat de gehele community van half-life groter is dan die van UT hoor
waar zit je dan ? crooswijk ?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
true,
juist daarom vind ik Rotterdam dan weer wel een historisch punt.
maar ja, de wijk he
Dat snap ik ook wel, maar dat zorgt er bij mij wel voor dat ik het gewoon ongezellig vindquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning mompelt iets met bommen enzo.
ben je ooit wel eens in den haag geweest ?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar dat zorgt er bij mij wel voor dat ik het gewoon ongezellig vind
ehm, heer bokelwegquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waar zit je dan ? crooswijk ?
haha , das blijdorp man. nou als je dat al erg vindquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, heer bokelweg
vanaf de snelweg (afrit voor dierentuin)
en dan net voor je onder spoor doorgaat.
Heb je ook die scholen enzo.
Maar ik ga rotterdam verlaten :d
werk als in DVDs kijken ?? lijkt me goed werk!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:49 schreef Arjan007 het volgende:
droxz is druk aan het werk volgens mij
ok ik snap je hint wel!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:02 schreef Sgele het volgende:
Mja, ze sturen hier ook net iemand weg naar de markt... fijn dat ze mij ook vragen wat ik wil eten
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:05 schreef lynda het volgende:
160 * met de trein
160 * met de tram
83 grtdojw topics!!
80 * een wekker om 6 uur
43 pagina's rapport
20 weken stage
8 hoofdstukken
4 * per week reizen in de spits
1 * rapport
1 * zwart rijden
1 * boete
Alleen nog layout fucken nu en het rapport is definitief.. dacht dat het NOOIT zover zou komen en ik maar voor de herkansing ging na het 4e jaar..
Nu nog een passend voorwoord vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |