jammerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:11 schreef lynda het volgende:
Die opsomming komt niet in me rapport hoorZit er nog beetje mee te klooien hoe ik het ga plaatsen zonder dat ze het googlen en hier 83 topics terug vinden
*Slurp*quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet een bakje mangothee neer
Neem maar wat mee van Bakker Bartquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok ik snap je hint wel!
wat wil je eten dan ?
Ik was gewoon echt wat een het doen zeg maar!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
ga je vanavond nog cod4 doen droxz ?
Ik moet toch wat minder dingen gaan posten hier,quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werk als in DVDs kijken ?? lijkt me goed werk!
Nog een bakkie dan maar?quote:
Beter! Kan je gelijk je updates binnenhalen!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:46 schreef draculettetje het volgende:
ow over de wii gesproken ik zal hem vanavond eens op internet gooien heb eindelijk mn draadloze netwerk weer in orde
oh ik kijk wel ff.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik was gewoon echt wat een het doen zeg maar!![]()
Vanavond zal mijn Wii worden omgebouwd waar ik graag bij
wil zijn, dus zal (als ik al online kom) laat in de avond/nacht zijn.
je staat in lynda haar verslagquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet toch wat minder dingen gaan posten hier,
straks sta ik er nog om bekend dat ik niets doe
en films zit te kijken
Heb ik wat gemist ofzo?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je staat in lynda haar verslag
te laat!
haha
Ik ga lekker een uurtje eerder weg vandaag, lekker kort dagjequote:
ja ik zak echt bijna in mekaar op dit punt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga lekker een uurtje eerder weg vandaag, lekker kort dagje
83 grtdojw topics!!quote:
Ik ook, net gegeten en val hier echt bijna in slaapquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik zak echt bijna in mekaar op dit punt.
5 uur slaap is net iets te kort voor me
Zal wel in die tijd zijn gepost dat ik er niet was, ik ga snel even terug lezenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
83 grtdojw topics!!
zie hierboven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |