abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 januari 2008 @ 09:38:12 #26
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_56269052
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:34 schreef Revolution-NL het volgende:
Wilders is de dader!!!!
Wilders de haatzaaier / racisst moet aangepakt word!!!!!!

Volgens mij moeten we de focus leggen op de figuren van El Tahwed

Maar nee... links Nederland bestrijd liever het gevolg (Wilders) niet de oorzaak (Moslims)
Ik denk dat de oorzaak meer gezocht moet worden bij het CDA en de Christenunie. Die godsdienstvrijheid belangrijker vinden dat het bestrijden van moslim extremisten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_56269121
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:35 schreef Megumi het volgende:

[..]

Klopt. En men zou er wat aan moeten doen. Maar godsdienstvrijheid is nou een maal een grondrecht. Maar zal er een moslim staat komen in Nederland ik weet zeker van niet.

Uiteraard komt die er niet, maar je zult altijd mensen houden die graag een vijandsbeeld creëeren....dat hebben we in de historie gezien met Christenen, Molukkers, communisten, Surinamers en nu zijn de Islamieten aan de beurt.
  donderdag 24 januari 2008 @ 09:44:59 #28
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_56269152
ik word een beetje moslimoe ipv moslima (ondanks dat ik een man ben)
pi_56269188
Dat wist ik al in 1985 dat ze daarop uit zijn.. ik wens ze veel succes.. want het gebeurt gewoonweg niet.
Signature
pi_56269197
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:24 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Altijd links gestemd, maar dat wordt nu noodgedwongen toch echt Wilders.
Wilders is natuurlijk ook gewoon linksconservatief, net als Hitler.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_56269256
Ach weet je, als er vanuit de Nederlandse samenleving kritiek komt op Moslims is het allemaal fout en moeten we niet alle Moslims over 1 kam scheren, blablabla.

Maar een geestelijk leider die ff oproept tot de vernietiging van de Nederlandse democratie is natuurlijk weer geen enkel probleem hoor!

Als Wilders het koningshuis uit de politiek wil halen is het belachelijk. Natuurlijk zou Bea wel gewoon mogen blijven zitten hoor als het hier een Moslimstaat is! .

Natuurlijk gebeurt het niet zo snel, maar pot-ketel verhaal is wel weer heel duidelijk hier.

En wie profiteert hier weer van? Juist, Wilders. Slimme acties hoor Moslimmetjes! .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56269410
Goh.. wie is meneer Moskee .. Gebouwen kunnen ook al praten tegenwoordig .
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_56269657
Ik gooi het wel even op de FP
Love is a difficult thing, but you can not without it!
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:14:42 #34
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_56269700
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:29 schreef Ippon het volgende:

[..]

Dus jij haalt je schouders op als geestelijke leiders vergif in de breinen van duizenden gelovigen spuiten?
Ik haal mijn schouders op wanneer enkele moslims streven naar een moslimstraat, en wanneer ze dat verkondigen aan andere moslims.

Vergif, als in uitlatingen die de wet overschrijden, moet juridisch worden aangepakt.
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:22:03 #35
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_56269827
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 08:30 schreef santax het volgende:
Behalve dat deze uitspraak van 2004 is vind ik hem nogal gematigd. Denk je dat het ideaal van CDA en CU bijvoorbeeld anders is?
Wat een lulkoek. CDA en CU zouden ook onze maatschappij willen veranderen maar binnen het kader van de grondwet. Dat is heel wat anders dan het ideaalbeeld van die baardapen die de wereld het liefst weer terug zouden willen brengen naar de middeleeuwen.
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:38 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik denk dat de oorzaak meer gezocht moet worden bij het CDA en de Christenunie. Die godsdienstvrijheid belangrijker vinden dat het bestrijden van moslim extremisten.
Helemaal eens. Niet alleen de zachte heelmeesters en de kopjes-thee-drinkers van links werken aanpak van fundamentalisme tegen, ook engerds als Donner.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_56270056
De FP barst weer zowat uit zijn voegen in dat nieuwsbericht Ik heb trouwens even naar dit topic gelinkt, beste NWS-modjes
Love is a difficult thing, but you can not without it!
pi_56270104
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
Godsdienstvrijheid houdt op waar de vrijheid van anderen in het geding komt.
Mooi uitgedrukt!
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:40:00 #38
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_56270185
Ja het is een gezellige bende hoor. Wel ''grappig'': Christenen is opgedragen een goede boodschap uit te dragen naar iedereen maar met argumenten en zonder dwang. De Islam gaat gewoon maar uit van een wereldwijde totalitaire staat die er met geweld moet komen...zoek de verschillen.

Als het de wil van Allah is dat het er komt, kan Hij dat zelf niet dan? Waarom moeten zijn menselijke volgelingen dat doen? Lekker krom allemaal.
Nee, ik kan er niet vrolijk van worden.

Tuurlijk is het een uitspraak van een radicaal, maar er zijn alleen HEEL VEEL radicalen en zelden hoor je protesten van ''overige'' moslims. Maw: zwijgen lijkt toestemmen?
-|-|- Peace Through Power -|-|-
pi_56270243
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:30 schreef DroogDok het volgende:

Trouwens, de kans dat ik de staatloterij win is groter is groter dan de kans dat het hele nederlandse sociale en politieke model op de kop gaat.
Nu overschat je de winkans in de staatsloterij, of je neemt een prijs van 50 euro ook mee als "staatsloterij winnen"...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_56270264
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wilders is natuurlijk ook gewoon linksconservatief, net als Hitler.
Ha, de eerste WOII-vergelijking is weer binnen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_56270348
europa is een westers bolwerk met democratisch waarden, zeer vrij moderne samenleving.

iran/SA/marokko zijn landen waarin de islam/koran centraal staat.

als het hier zo kut is en ze streven naar een moslimstaat waarom gaan ze dan niet naar een van die landen?

zijn ze in een keer klaar met het gezeik en leven ze in het voor hun ogen walhalla.

nou, als er een land was met vrouwen met donker lang krulhaar, bruine ogen en waar de man verafgod werd en niet hoefde te werken en met zijn maten elke dag bier mocht drinken, gamen, neuken, etc dan was ik al vertrokken voordat ik op "invoeren" kon drukken.
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:48:24 #42
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56270385
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:40 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ja het is een gezellige bende hoor. Wel ''grappig'': Christenen is opgedragen een goede boodschap uit te dragen naar iedereen maar met argumenten en zonder dwang. De Islam gaat gewoon maar uit van een wereldwijde totalitaire staat die er met geweld moet komen...zoek de verschillen.
Wat een gelul. Ben je de kruistochten vergeten? Een religie word vredig als ie de overhand heeft en waarschijnlijk minder succesvol zou zijn met geweld. Een religie word gewelddadig als ie in de verdrukking zit en in de minderheid is. Dat heeft alles te maken met de omstandigheden en niets met het "type" religie.
quote:
Als het de wil van Allah is dat het er komt, kan Hij dat zelf niet dan? Waarom moeten zijn menselijke volgelingen dat doen? Lekker krom allemaal.
Ik heb God ook nog nooit gezien. CDA en CU afschaffen!
quote:
Nee, ik kan er niet vrolijk van worden.
Kut-religies, het christendom voorop.
quote:
Tuurlijk is het een uitspraak van een radicaal, maar er zijn alleen HEEL VEEL radicalen en zelden hoor je protesten van ''overige'' moslims. Maw: zwijgen lijkt toestemmen?
Laten we de radicale christenen niet vergeten die o.a. in Amerika de dienst uitmaken. Doe daar eerst eens iets aan. Daar hebben we veel meer last van.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56270408
Hoogtijd dat Job weer eens langs gaat voor een kopje rooibos-thee.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_56270441
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
Hoogtijd dat Job weer eens langs gaat voor een kopje rooibos-thee.
Doodsverwensing! Ban! .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56270455
Ze moeten nu echt kappen met moslim hier, moslim daar. Als ze een staat willen gaan ze terug waar ze vandaan kwamen, en gaan ze daar een staat maken. En als dat niet lukt, jammer dan!
pi_56270475
Die verderfelijke Westerse vrijheid van meningsuiting vinden ze toch wel handig. Hoe hypocriet.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_56270551
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
Die verderfelijke Westerse vrijheid van meningsuiting vinden ze toch wel handig. Hoe hypocriet.
je zou ze idd op dezelfde manier moeten aanpakken als hoe christenen/homo's/vrouwen in islamtische landen worden behandeld
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:59:16 #48
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_56270623
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat een gelul. Ben je de kruistochten vergeten? Een religie word vredig als ie de overhand heeft en waarschijnlijk minder succesvol zou zijn met geweld. Een religie word gewelddadig als ie in de verdrukking zit en in de minderheid is. Dat heeft alles te maken met de omstandigheden en niets met het "type" religie.
Oh ja? Ik ken anders Christelijke groepen die compleet pacifistisch zijn hoor. Daarbij was DAT ook Jezus' bedoeling. Zag je hem al moordend door de straten trekken?
Die kruistochten sloegen ook nergens op, maar die lui waren ook geen Christenen. Ze noemden zich wel zo, maar aangezien ze niets deden wat Jezus hen had opgedragen en plunderend en moordend door het leven gingen kun je ze moeilijk Christelijk noemen.
quote:
Ik heb God ook nog nooit gezien. CDA en CU afschaffen!
Religie en politiek zouden inderdaad niet gemengd moeten zijn.
quote:
Kut-religies, het christendom voorop.
Dat veel mensen er een teringzooi van maken wil niet zeggen dat elke vorm van religie inherent slecht is.
Dat is namelijk niet zo.
quote:
Laten we de radicale christenen niet vergeten die o.a. in Amerika de dienst uitmaken. Doe daar eerst eens iets aan. Daar hebben we veel meer last van.
1) Moet ik daar wat aan gaan doen?

2) Oh ja?, hebben we daar meer last van? Volgens mij is het moslimvraagstuk de laatse jaren met stip HET aandachtspunt van Nederland geworden hoor. De doodsverwensingen naar aanleiding van Wilders zijn film vliegen ons Nederlanders al om de oren. Dat vind jij allemaal prima?

3) Wederom, in Amerika zijn ze inderdaad ook niet goed snik, sowieso al niet, maar die politiek-''christelijk''-radicale lobby's hebben inderdaad ook weinig met Jezus te maken.

Dus ja, de meeste religie is inderdaad slecht, vooral om de MENSEN waar die groepen uit bestaan NIET doen wat ze was voorgeschreven.

Het probleem is echter dat de moslims wel doen wat ze is voorgeschreven..
-|-|- Peace Through Power -|-|-
pi_56270639
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
(Godsdienst)vrijheid houdt op waar de vrijheid van anderen in het geding komt.
Eens, maar hoe komt de vrijheid van jou en mij (anderen) in gevaar door de wensen van deze baardmans in een jurk?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_56270643
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:05 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Je verheugt je erop?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')