abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57706949
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 23:22 schreef AminBen het volgende:
elke Europese subtobber die een spits moet eens naar hem kijken..
Ajax.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 23:27:42 #152
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57706952
Feyenoord moet verbeek + sudemani halen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 29 maart 2008 @ 23:29:10 #153
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57706985
wow, toppertje in de dop. Dat hij maar snel naar Eindhoven mag komen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 29 maart 2008 @ 23:30:15 #154
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57707002
mooi rij van posts, de hele top3 wil hem hebben
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 29 maart 2008 @ 23:31:07 #155
139407 jorienvdherik
pi_57707024
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 23:29 schreef rubbereend het volgende:
wow, toppertje in de dop. Dat hij maar snel naar Eindhoven mag komen
dikke kans, was al bij psv-ajax he
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 29 maart 2008 @ 23:34:06 #156
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57707069
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

dikke kans, was al bij psv-ajax he
en daar zag hij al dat we hem wel kunnen gebruiken , zou PSV een jonge talentvolle en beweeglijke aanval geven
DeLuna vindt me dik ;(
pi_57707070
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 23:30 schreef rubbereend het volgende:
mooi rij van posts, de hele top3 wil hem hebben
Alleen Feyenoord heet geen geld, dat zei Verbeek ook en die is denk ik ook in gesprek met Feyenoord
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 29 maart 2008 @ 23:35:32 #158
139407 jorienvdherik
pi_57707089
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 23:34 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Alleen Feyenoord heet geen geld, dat zei Verbeek ook en die is denk ik ook in gesprek met Feyenoord
feyenoord heeft meer dan genoeg geld
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 29 maart 2008 @ 23:35:35 #159
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57707090
bovendien is hij te jonge voor Feyenoord, over 13 jaar zal Feyenoord wel een poging wagen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_57707153
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 23:35 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

feyenoord heeft meer dan genoeg geld
Toch echt geen 10 miljoen wat Heerenveen zeker gaat vragen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 29 maart 2008 @ 23:41:34 #161
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57707198
ik zeg 3 miljoen + Koevermans, lijkt me een mooie deal voor Heerenveen. Of Koevermans + Vayrynnen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_57707558
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 23:41 schreef rubbereend het volgende:
ik zeg 3 miljoen + Koevermans Luque, lijkt me een mooie deal voor Heerenveen. Of Koevermans + Vayrynnen Luque, Delorge, Colin, Urzaiz en Kennedy
  zondag 30 maart 2008 @ 00:09:26 #163
139407 jorienvdherik
pi_57707568
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 23:39 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Toch echt geen 10 miljoen wat Heerenveen zeker gaat vragen.
denk het wel

geld drenthe
aandelen
talentpools
  zondag 30 maart 2008 @ 00:12:52 #164
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_57707618
Miki jongen, wat had je jezelf vanavond onsterfelijk kunnen maken... Maar tjemig, hij is inderdaad ook nog maar 19 jaar.. Wat een kansen Wel weer een goal en een assist Lekker contract verlengen, nog 2-3 seizoenen hier in Heerenveen doorgroeien en dan op je 21e/22e naar de Europese top (de potentie is er zeker)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zondag 30 maart 2008 @ 00:15:44 #165
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_57707670
quote:
Op zondag 30 maart 2008 00:09 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

denk het wel

geld drenthe
aandelen
talentpools
- transferkosten + salaris Makaay
- transferkosten + salaris De Cler
- transferkosten + salaris Hofland
- transferkosten + salaris Landzaat
- transferkosten + salaris Gio
- aflossing + rente eerdere leningen
- etc., etc.

Nee, serieus.. Feyenoord mag best ambities hebben, ze gaan echt geen 10 miljoen neerleggen voor een 19-jarig (top)talent..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 30 maart 2008 @ 00:17:28 #166
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57707697
quote:
Op zondag 30 maart 2008 00:09 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

denk het wel

geld drenthe
aandelen
talentpools
een groot deel van dat geld is al uitgegeven en als Feyenoord geen CL haalt moet de begroting nog dichtgebreid worden
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 30 maart 2008 @ 00:18:17 #167
139407 jorienvdherik
pi_57707710
quote:
Op zondag 30 maart 2008 00:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

- transferkosten + salaris Makaay
- transferkosten + salaris De Cler
- transferkosten + salaris Hofland
- transferkosten + salaris Landzaat
- transferkosten + salaris Gio
- aflossing + rente eerdere leningen
- etc., etc.

Nee, serieus.. Feyenoord mag best ambities hebben, ze gaan echt geen 10 miljoen neerleggen voor een 19-jarig (top)talent..
die transfer kosten zijn daar al vanaf hoor,
maar goed we zullen zien

persoonlijk zie ik graag koevermans komen
pi_57708069
Kan een wereldspeler worden hoor, zo ongrijpbaar is die gast zeg tering.
pi_57738085
quote:
Sulejmani in beeld bij Ajax
’Shevchenko speelt ook altijd op rubbertjes,’’ zei Miralem Sulejmani zaterdag tegen Gertjan Verbeek. De coach van Heerenveen was niet onder de indruk. Hij verplichtte hem in de rust tegen Ajax andere schoenen aan te trekken.

,,Daarom droeg Mickey na de pauze ineens oranje schoenen met pinnen,’’ verduidelijkte Verbeek. In 45 weergaloze minuten zag hij het 19-jarige talent scoren, twee keer op de paal mikken en daarnaast nog drie kansen missen. Ondanks de 4-2 nederlaag genoot Verbeek van zijn ploeg en van Sulejmani in het bijzonder.

,,Deze jongen creëert een groot aantal kansen in een rechtstreeks duel met Heitinga, een international die vijf jaar ouder is dan hij. Jammer dat het rendement vandaag nog te laag lag, maar dat is onderdeel van het leerproces. Mickey mag nog gewoon in de A-junioren spelen, hè.’’ En na een korte stilte: ,,Als ik Ajax was, dan wist ik het wel.’’

Ook in Amsterdam is de spectaculaire entree van de 19-jarige Serviër in de eredivisie onderwerp van gesprek. Wat een jongleur met zijn handen kan, speelt Miralem Sulejmani klaar met zijn voeten en het is niet verwonderlijk dat ze bij Ajax graag zouden willen dat dit ventje na de zomer een aanvalslinie vormt met Klaas Jan Huntelaar en Luis Suárez. Dan bundel je – op papier – de kwaliteiten van een stoïcijnse afmaker aan die van een rommelaar met een straatvechtermentaliteit (Suárez) en een straatvoetballer met oog voor het teambelang (Sulejmani).

Hoe reëel die wens is, moet de komende periode blijken. Het Ajax van Marco van Basten (zaterdag toeschouwer in Friesland) is bepaald niet de enige club die de haalbaarheid van Sulejmani aan het onderzoeken is. Er gaan geruchten dat Chelsea het talent en zijn stoet van zaakwaarnemers achter de schermen al heeft bewerkt en wil proberen hem volgend jaar te stallen bij PSV.

Na Heerenveen – Ajax kwam ter sprake dat de vaderlandse topclubs kennelijk hebben verzuimd zo’n exceptioneel talent zelf al eerder binnen te halen. Gertjan Verbeek zei dat hij ‘in één opslag had gezien dat Sulejmani heel goed was.’ ,,Het was hetzelfde verhaal als met Jon Dahl Tomasson. Die trainde voor het eerst mee op proef en na een halfuur vroeg Riemer van der Velde: Wat vind je ervan? ,,Die kan zo in het eerste,’’ zei ik. ,,Dat hadden we met Sulejmani ook.’’

Het is echter te gemakkelijk om te stellen dat andere Nederlandse clubs hebben zitten slapen. AZ was in de herfst van 2006 de eerste die de Serviër op proef had. Omdat er toen al een guerillagevecht dreigde om zijn transferrechten, liet de Alkmaarse directie de speler lopen.

Ajax tastte aansluitend eveneens de mogelijkheden af, maar deinsde terug voor het perspectief van slepende procedures bij UEFA en FIFA. Als het beursgenoteerde Ajax een moddergevecht was begonnen om een net 17-jarige jeugdspeler, was er zonder twijfel een tsunami van kritiek op de club neergedaald.

Dat provincieclub Heerenveen maandenlang ruziede met Partizan Belgrado en de FIFA Sulejmani zelfs een half jaar schorste wegens vermeende contractbreuk, was in de publiciteit een bericht van een paar regels.

,,Achteraf durf ik te stellen dat het voor Mickey voordelig is geweest dat hij het eerste halfjaar niet heeft gevoetbald,’’ aldus Gertjan Verbeek. ,,Wij hebben hem in alle rust kunnen voorbereiden op het voetballen in Nederland. We praten nu samen wel eens over zijn toekomst. Hij is er klaar voor als een club hem na dit seizoen weghaalt. En als hij blijft, is nog één jaar Heerenveen lang zat. Daarna kan Heerenveen geen voorwaarden meer scheppen om zo’n speler beter te maken. Zijn medespelers zijn daar dan simpelweg niet goed genoeg voor.’’

Zo ging het eerder met Huntelaar ook, weet Verbeek. ,,Maar in Nederland kunnen alleen Ajax en PSV hem betalen. Daarom ga ik ervan uit dat Heerenveen zijn huiswerk heeft gedaan en een nieuwe trainer heeft gezocht die het ziet zitten om Mickey eventueel hier verder te ontwikkelen. Als hij nu al tien miljoen waard is, dan is dat over niet al te lange tijd 25 miljoen. Dat kan niet missen.’’
Argh, zo jammer die constructie als hij via Chelsea naar PSV gaat. Daarna wordt hij toch niet voor de volle 100% gebruikt. Alex speelt meer niet dan wel en Alcides zie ik ook geen basisplek in Londen veroveren, hetzelfde voor Rajkovic.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 31 maart 2008 @ 15:28:44 #170
139407 jorienvdherik
pi_57738114
Op zich goed toch, deze speler heeft ook meer kwaliteiten dan een alcides
natuurlijk hele andere posities
pi_57738158
het ziet er wel naar uit dat hij via psv zo bij chelsea zal gaan komen. ik denk dat het zijn carriere zou doden. ik denk beter naar ajax en daarvandaan naar een spaanse topper dan wel engelse topper later. zeker niet via chelsea.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 31 maart 2008 @ 15:57:39 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57738663
quote:
Op maandag 31 maart 2008 15:30 schreef TheClown1 het volgende:
het ziet er wel naar uit dat hij via psv zo bij chelsea zal gaan komen. ik denk dat het zijn carriere zou doden. ik denk beter naar ajax en daarvandaan naar een spaanse topper dan wel engelse topper later. zeker niet via chelsea.
via Ajax of PSV heb je evenveel kans op naar een topploeg te gaan hoor

Ik heb liever dat hij direct naar PSV komt. Alleen heeft Ajax veel meer geld beschikbaar. Tenzij ze weer zo pinnig gaan doen als bij Suarez
DeLuna vindt me dik ;(
pi_57738740
quote:
Op maandag 31 maart 2008 15:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]

via Ajax of PSV heb je evenveel kans op naar een topploeg te gaan hoor

Ik heb liever dat hij direct naar PSV komt. Alleen heeft Ajax veel meer geld beschikbaar. Tenzij ze weer zo pinnig gaan doen als bij Suarez
ik bedoel in de zin dat hij door chelsea gekocht wordt om vervolgens verhuurd te worden aan psv. dan moet hij na de ervaring op te hebben gedaan bij psv bij chelsea komen zoals bij alex is gebeurd. daarom wordt zijn carriere dan minder. je komt dan bij chelsea terecht waar de selectie gigantisch is en je meestal vergeten wordt.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  maandag 31 maart 2008 @ 16:22:08 #174
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_57739163
Wat een gezeik zeg. Ajax heeft voldoende spitsen/aanvallers (Huntelaar, Suarez, Perez, Luque, Bakircioglu, Leonardo, Mitea, Manucharyan, Rommedahl, Urzaiz en ook in de eigen jeugd loopt er vast nog van alles..), PSV mag ook zeker niet klagen (Lazovic, Koevermans,Farfan, Zeefuik, Reis en een heel scala aan aanvallende middenvelders met Afellay, Aissati, Bakkal, Dzsudzsák, Culina, Mendez en Väyrynen. Daarnaast komt volgend jaar ook Amrabat al).
Dus tenzij bij beide 'topclubs' een hele sloot van vertrekt kan Miki gewoon beter nog een jaar bij SC Heerenveen blijven 'groeien' en dan de stap naar de echte (Europese) top maken. Dat gedoe rondom de 'onze' top3 altijd, "Hé, bij .... loopt ook een leuke voetballer... Laten we hem kopen". Waarom?? Omdat 'ie ook goed kan voetballen net als die 5 andere spitsen die je zelf rond hebt lopen? Zorg er nou eerst gewoon eens voor dat je die spelers die je zelf hebt aan het voetballen krijgt, dan heb je waarschijnlijk een Sulejmani niet eens nodig! De enige club uit de top3 die aanvallers nodig heeft is Feyenoord, maar die kunnen normaal gesproken geen 10 miljoen neerleggen..

BAH!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57739212
Goede constructie met Chelsea! Al kan ie ook meteen naar Londen, Kalou speelt ie zo uit de basis.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')