abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 12 april 2008 @ 12:36:20 #251
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58000769
Feyenoord is idd echt een zinkend schip voor een talent...
pi_58001070
Zou wel een puike transfer zijn voor Feyenoord. Zo'n type hebben ze nog nodig.
pi_58001132
Vorige week zat ie met Danko en Stan Valckxxx te lunchen, so what?
pi_58001150
Ik heb van de week met Van Gaal en Van Geel gelunched maar ik ga echt niet op hun voorstel in hoor.
pi_58001432
Best wel zielig hoe sommige supporters het falen van hun eigen club compenseren met ontzettend verlekkerd kijken naar spelers die nooit en te nimmer bij hun club gaan spelen
pi_58001678
Ik zou als Sulejmani eerst eens afwachten welke clubs Europa ingaan.
pi_58001734
Wellicht Heerenveen zelfs ...
pi_58004296
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou als Sulejmani eerst eens afwachten welke clubs Europa ingaan.
Ajax heeft de laatste jaren bewezen dat dat geen garantie is.
pi_58004374
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ajax heeft de laatste jaren bewezen dat dat geen garantie is.
Welk jaar zijn ze dan niet Europees voetbal ingegaan?
pi_58004424
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 15:45 schreef sjimz het volgende:
Welk jaar zijn ze dan niet Europees voetbal ingegaan?
Als je je best doet snap je best wat ik bedoel
pi_58004454
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Vooruit dan maar
pi_58004457
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Europees voetbal is Europees voetbal. Ik zou eerder bij Heerenveen blijven met Europees voetbal dan naar Feyenoord gaan zonder Europees voetbal.
pi_58005273
Wat is Montanas bron?
pi_58005376
quote:
Op maandag 7 april 2008 09:10 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

jij hebt toch Drenthe ondekt?

Owjah, maar dat is echt zo.
pi_58079290
quote:
Sulejmani: 'Het voelt alsof ik nu moet gaan'

Miralem Sulejmani is dé grootste revelatie van het huidige Eredivisie-seizoen. Onlangs demonstreerde de aanvaller van SC Heerenveen hoe gevaarlijk hij is, toen hij tegen Ajax John Heitinga een moeilijke avond bezorgde. Weet Sulejmani ook: 'Heitinga is een erg goede voetballer, maar hij had geluk dat ik die avond niet vijf of zes keer scoorde.'

Coach Gertjan Verbeek vertelde na afloop van dat duel dat Sulejmani hooguit nog één seizoen bij Heerenveen zou blijven. Maar de negentienjarige Mickey denkt daar anders over, bekent hij in de nieuwe Voetbal Internaional. 'Eerder heb ik altijd aangegeven dat ik nog een jaar wil blijven, maar de situatie is veranderd. De belangrijkste man tot nu toe in mijn carrière gaat naar Feyenoord. Dat is één.'

'Daarnaast heeft Heerenveen gezegd dat het mijn contract wil opwaarderen, maar de club heeft al maanden niets concreets laten weten. Dat is al twee. Daarom voelt het nu alsof ik moet gaan. Ik steek mijn ambities niet onder stoelen of banken: ik wil de beste speler ter wereld worden.'

Sulejmani wil verder, de Servische spits wil voetballen met betere spelers om zelf beter te worden. 'Ruud van Nistelrooy maakte ook zijn eerste stappen in Heerenveen. Hij heeft ook maar één jaar bij deze club gespeeld voordat hij verder ging naar PSV, Manchester United en Real Madrid. Ik wil een carrière zoals Van Nistelrooy.'

In de nieuwe Voetbal International lees je het complete interview met Miralem Sulejmani.

VI
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_58079355
Sulejmani wil naar PSV
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58079419
quote:
Op woensdag 16 april 2008 00:41 schreef cultheld het volgende:
Sulejmani wil naar PSV
Zou wel lekkere aankoop wezen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_58079468
quote:
Op woensdag 16 april 2008 00:45 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Zou wel lekkere aankoop wezen.
Zou wel jammer zijn voor de ontwikkeling van de jonge PSV-ers die allemaal naar PSV zijn gehaald. Lijkt mij dat er volgend seizoen gewoon té veel aanvallende spelers zijn met Koevermans, Lazovic, Amrabat, Dzsudzsák, Sulejmani. Dan heb je ook nog Afellay en Aissati, maar dat zijn natuurlijk geen spitsen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 april 2008 @ 02:30:01 #269
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58080057
hij wilde toch niet weg bij Heerenveen las ik een paar pagina's terug
quote:
Op woensdag 16 april 2008 00:48 schreef RayMania het volgende:

[..]

Zou wel jammer zijn voor de ontwikkeling van de jonge PSV-ers die allemaal naar PSV zijn gehaald. Lijkt mij dat er volgend seizoen gewoon té veel aanvallende spelers zijn met Koevermans, Lazovic, Amrabat, Dzsudzsák, Sulejmani. Dan heb je ook nog Afellay en Aissati, maar dat zijn natuurlijk geen spitsen.
Lazovic en Koevermans zijn zo jong niet meer

verder is het wel prettig om wat meer spelers te hebben voor 3 posities.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 16 april 2008 @ 02:40:46 #270
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58080080
quote:
Op woensdag 16 april 2008 00:41 schreef cultheld het volgende:
Sulejmani wil naar PSV
Ik denk eerder dat ie bedoelt dat ie via een Nederlandse club naar de wereldtop wil.
Dat hij dat via Ajax ook kan bereiken, weet hij zelf ook wel. .
-
pi_58080135
quote:
Op woensdag 16 april 2008 02:40 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ie bedoelt dat ie via een Nederlandse club naar de wereldtop wil.
Dat hij dat via Ajax ook kan bereiken, weet hij zelf ook wel. .
Laat me nou ff in die waan . Ik weet het goed gemaakt: Sulejmani naar Ajax, Marcelo Moreno en Thiago Luis naar PSV .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 16 april 2008 @ 04:26:31 #272
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58080207
quote:
Op woensdag 16 april 2008 03:07 schreef cultheld het volgende:

[..]

Laat me nou ff in die waan . Ik weet het goed gemaakt: Sulejmani naar Ajax, Marcelo Moreno en Thiago Luis naar PSV .
Nee, dan liever Moreno. Prima vervanger voor Huntelaar.
Thiago Luis ook gelinkt met Ajax? ?
-
pi_58081814
Dit zijn gewoon wat uitspraken om de directie van Heerenveen onder druk te zetten. Hij wil gewoon een ton meer salaris. Geef die jongen een lolly en een verbeterd contract. Hup!
  woensdag 16 april 2008 @ 09:19:54 #274
148870 BOYS1985
Parijzenaar
pi_58081893
quote:
Op woensdag 16 april 2008 00:48 schreef RayMania het volgende:

[..]

PARIS SAINT GERMAIN...
En PSG. Word Kampioen. En PSG. Word Kampioen!
pi_58083535
quote:
'Eerder heb ik altijd aangegeven dat ik nog een jaar wil blijven, maar de situatie is veranderd. De belangrijkste man tot nu toe in mijn carrière gaat naar Feyenoord.
Lijkt me duidelijk, hij gaat mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')