ik denk dt je eerst het boek moet lezen.die is nl nog mooier....quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:37 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is de film The Green Mile een vrij populaire film onder vrouwen?
De film is op zich niet slecht, maar om het nou de beste film te noemen...
En om iets banaals toe te voegen, er speelt een neger met een waarschijnlijk dikke lul in!quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het een mooie film, maar beste film zeker niet nee. Geef mij dan maar zoiets als Shawshank Redemption, om maar bij Stephen King te blijven.
Ik moet zeggen dat ik niet vaak hoor dat iemand dit de beste film vind.
From the mouths of babes...quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En om iets banaals toe te voegen, er speelt een neger met een waarschijnlijk dikke lul in!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En om iets banaals toe te voegen, er speelt een neger met een waarschijnlijk dikke lul in!
Je doet je nu sterk voor, maar de werkelijke reden dat je de film nooit gezien hebt, is dat je binnen de eerste 10 minuten van de film in tranen zou uitbarsten en voor het einde van de film uiteindelijk twee dozen tissues meester hebt gemaakt.. laten we wel reëel blijven.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
Nog altijd niet gezien. En ik ben niet zo'n huilie. Mis ik wat
Lijkt me niet, aangezien er maar heel weinig vrouwen zijn die daar echt vrolijk van worden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tuuuuuuurlijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:13 schreef OldJeller het volgende:
Je doet je nu sterk voor, maar de werkelijke reden dat je de film nooit gezien hebt, is dat je binnen de eerste 10 minuten van de film in tranen zou uitbarsten en voor het einde van de film uiteindelijk twee dozen tissues meester hebt gemaakt.. laten we wel reëel blijven.
Dan wil ik je weleens zien als we naar deze film zouden kijken.. en je mag je handen ten tijde de film niet voor je ogen houden!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
TuuuuuuurlijkEr is maar één film waarvan het einde me zo aangrijpt dat ik een zakdoek nodig heb en dat is deze.
Nee, mijn houden zal ik niet voor mijn ogen doen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:26 schreef OldJeller het volgende:
Dan wil ik je weleens zien als we naar deze film zouden kijken.. en je mag je houden ten tijde de film niet voor je ogen doen!
Dat staat er helegaar niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, mijn houden zal ik niet voor mijn ogen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |