ik wil m zien juichen bij een goalquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:57 schreef Cheiron het volgende:
Ik vond het leuk om Colin een goede pot te zien voetballen.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:59 schreef Houniet het volgende:
ik hoorde het op de radio ja![]()
en dat klopte
speelde hij goed?
quote:Tevreden Koster vreest voor Emanuelson
--------------------------------------------------------------------------------
23 januari 2008
Trainer Adrie Koster van Ajax was woensdag tevreden over de zege van Ajax op FC Utrecht (2-0). "We hebben eindelijk weer eens de nul gehouden. Dat is belangrijk", sprak de oefenmeester na afloop van het duel in De Arena. "We hebben FC Utrecht na rust kapot gespeeld. Daar ben ik blij mee." Ajax versloeg de club uit de Domstad door treffers van Klaas-Jan Huntelaar en Johnny Heitinga.
"Achterin zijn we eens niet in de problemen gekomen", concludeerde Koster. "We hebben geduldig gewacht op de kansen die altijd wel komen. Die hebben we goed benut. We hadden in de slotfase nog wel eens vaker kunnen scoren. Het doelsaldo kan ook belangrijk worden." Koster beweerde dat de zege hoop geeft op de komende drie ontmoetingen. Ajax stuit de komende tien dagen op Vitesse, PSV en Feyenoord. "Ik ben blij met de terugkeer van Vermaelen en de komst van Bruno Silva. Dat is geen overbodige luxe nu Emanuelson geblesseerd is geraakt. Maar we hebben goed verdedigd. Dat mag ook wel eens gezegd worden."
Emanuelson liep in de slotfase van de wedstrijd een kneuzing aan de binnenkant van de rechterknie op na een harde overtreding van Sander Keller. De linksback moest het veld per brancard verlaten. Emanuelson is mogelijk enkele weken uit de roulatie, liet Koster woensdagavond weten.
Dat kan ook als hij niet geblesseerd is....quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:16 schreef Sethje het volgende:
Mooi dat urby geblesseerd is! Jan linksback en thomas weer centraal!
altijd hetzelfde liedjequote:Op donderdag 24 januari 2008 00:19 schreef Againzender het volgende:
Speelt Urby eens een keer wat beter, wordt hij eruit getrapt
Ach we hebben gelukkig een vervanger in huis... en krijgt die jongen eindelijk wat rust wat ie nodig heeft.quote:
Als wij nooit blessure's en schorsingen hadden was ik het met je eens. En Vermaelen kan volgens mij nog geen hele wedstrijden spelen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ach we hebben gelukkig een vervanger in huis... en krijgt die jongen eindelijk wat rust wat ie nodig heeft.
Gast, Vertonghen is één van de verassingen dit seizoen en over het algemeen de constanste(en op Hunter en Steek na) de beste. Bovendien zijn Silva en Colllin allebei rechtsbackquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:36 schreef skittelman het volgende:
Vitesse - Ajax
Vites: Doel: Velthuisen Achterin:Verhaegh, Espinoza, Sprockel, Megrelishvili Middeveld:Kaya, vdSchaaf, Yakubu Aanval:Kolk, Benson en Pryor
Ons aller Ajax: Doel:Stekelenburg Achterin:Colin, Vermaelen, Heitinga, Silva Midden:Davids, Perez, Gabri Aanval:Suarez, Huntelaar en Leonardo
Ben benieuwd naar Silva 3.75miljoen is niet niks. Nog duurder dan Maduro en dat was al een van de meest veelbelovende talenten van Ajax...
Urby en Colin waren opbouwd beide een groot drama.. verdedigend daarentegen deden ze weinig fout..quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:47 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja, urby speelde wel goed, Collin ook trouwens.
Daarom het gaat in eerste instantie om verdedigen en dat deden ze vandaag voor het eerst goed.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Urby en Colin waren opbouwd beide een groot drama.. verdedigend daarentegen deden ze weinig fout..
Klopt ook wel.. maar de backs van Ajax moeten altijd meegaan in de opbouw.. zo zit het systeem nou eenmaal in elkaar.. als je dan bij elke opbouw balverlies lijdt.. haal je nog weinig redendement uit zo een actie..quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:25 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Daarom het gaat in eerste instantie om verdedigen en dat deden ze vandaag voor het eerst goed.
Zonder twijfelquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:30 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja grappig volgens mij is Ogararu nu 3e rechtsback.
Ik zie liever nog een backup voor Vermaelen komen.. en niet Vertonghen als backup neerzetten want dat stagneert zijn ontwikkeling.. behalve dat draait Jan nu ook goed..quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:39 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja, leuk teampje maar er mag nog wel een talentvolle middenvelder bij die je volgend jaar kan inpassen. (Defour?)
En een verdediger voor als Heitinga deze zomer weggaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |