abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 januari 2008 @ 16:40:59 #76
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_56364754
quote:
Op maandag 28 januari 2008 15:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Lokhof wordt geschorst om soortgelijke uitspraken dan moet Atteveld ook de klos zijn.
Dat vind ik toch nog wat anders. Lokhoff beschuldigde Van Boekel van 'partijdigheid met voorbedachte rade', Atteveld ging lang zo ver niet.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:01:41 #77
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_56382075
quote:
Linssen volgend seizoen naar Roda JC

Edwin Linssen is met ingang van komende zomer speler van Roda JC. De middenvelder komt over van VVV-Venlo en tekent in Kerkrade een contract voor vier jaar, meldt het AD.
Roda JC hoeft geen afkoopsom voor Linssen te betalen. De aanvoerder had in Venlo een aflopend contract en pogingen van de club om de verbintenis te verlengen liepen op niets uit.

"We hebben Linssen aangetrokken, omdat ons middenveld na het vertrek van Bas Sibum naar NEC minder bezet is geraakt", zo legt directeur Huub Narinx de transfer uit. "Bovendien is het onzeker of huurling Cheikh Tioté van Anderlecht na dit seizoen bij ons blijft."

De 27-jarige Linssen is bezig aan zijn tiende seizoen voor de promovendus.
Waarom laten ze Sibum dan in godsnaam gaan?!?!?!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:26:41 #78
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56382767
Omdat ze inzagen dat Sibum wel de mentaliteit heeft maar niet het niveau wat Roda wilt nastreven? Vandaar dat men nu Linssen haalt die toch het middenveld van VVV op sleeptouw neemt.

De vorige aanvoerder van VVV die we haalden doet het super hier.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:00:37 #79
60704 LeonH
pi_56383566
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:26 schreef DarkShine het volgende:
Omdat ze inzagen dat Sibum wel de mentaliteit heeft maar niet het niveau wat Roda wilt nastreven? Vandaar dat men nu Linssen haalt die toch het middenveld van VVV op sleeptouw neemt.

De vorige aanvoerder van VVV die we haalden doet het super hier.
Veel speelminuten heeft ie niet gehad om dat te bewijzen denk ik, maar denk wel dat ze nu ook weer een hele goede hebben binnengehaald
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_56383675
omdat sibum nog wat oplevert, geen type is wat rustig op de bank gaat zitten en we hem tot ze zomer zowiezo niet nodig hadden. Dan heb ik liever Linssen die de stap hogerop wil maken en vast niet gaat zeuren als ie af en toe op de bank zit.
pi_56385457
Kon er wegens ziekte helaas niet bij zijn tegen NAC. Van wat ik heb gelezen was het veel balbezit maar weinig gevaar. Het gaat de verkeerde kant op.
Maar 1 velddoelpunt in 4 wedstrijden dit zegt genoeg zo niet alles.
Ik vind Castro vanaf het begin een goede keeper nog geen topper maar hij blijft rustig brengt snelheid in het spel (soms overdrijft hij het). Het is een teamsport dus zowel de verdediging die vaak te zwak speelt als de aanval te weinig doelpunten maakt op belangrijke momenten.

De enige spelers waarvan ik vind dat Roda die kan missen zijn kah en v. tornhout.

Maar het is een gekke comp. er kan nog van alles gebeuren. Al is de beker natuurlijk nu heel belangrijk en uiteraard ook mooier/leuker als je zo europees haalt.
pi_56393369
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 14:10 schreef ZoneKill het volgende:
Maar het is een gekke comp. er kan nog van alles gebeuren. Al is de beker natuurlijk nu heel belangrijk en uiteraard ook mooier/leuker als je zo europees haalt.
ja de beker zou natuurlijk ideaal zijn, probleem is natuurlijk alleen dat je daar met 1 wedstrijdje vanaf kan zijn

Competitie kan natuurlijk ook nog vanalles gebeuren, je kan er net zo snel weer bij zijn als dat we nu even afgehaakt zijn. Alleen moeten we nu weer nog een keertje gaan winnen
pi_56479211
quote:
Sonkaya teruggezet naar reserves Roda

Roda JC-trainer Raymond Atteveld heeft maatregelen genomen ten opzichte van Fatih Sonkaya. De van FC Porto gehuurde verdediger is volgens de coach fysiek gezien niet fit genoeg om te kunnen functioneren binnen het eerste elftal, en mag bij het tweede aan zijn achterstand gaan werken.

“Hij werkt momenteel samen met Mark Luijpers een extra programma af,” aldus Atteveld in de regionale krant De Limburger. “Tot die tijd speelt en traint hij met het tweede team. We hebben een termijn afgesproken, maar die houden we voor ons.”

Sonkaya is afkomstig uit de jeugdopleiding van Roda en speelde vier seizoenen in het eerste elftal. In de zomer van 2004 ruilde hij de club uit Kerkrade in voor Besiktas. Een jaar later verkaste hij naar FC Porto. Beide buitenlandse avonturen werden geen succes. Ook Roda zal naar verluidt de optie tot koop aan het eind van dit seizoen niet lichten.
pi_56481232
Eindelijk neemt Atte maatregelen richting Sonkaya.
pi_56500607
Waarom bakken we er niks meer van?
pi_56501167
En weer is Roda genaaid !!
pi_56501224
quote:
Op zondag 3 februari 2008 15:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En weer is Roda genaaid !!
We mogen niet klagen over die rode kaart van Groningen hoor.
pi_56501300
quote:
Op zondag 3 februari 2008 15:24 schreef Schimpie het volgende:

[..]

We mogen niet klagen over die rode kaart van Groningen hoor.
Onzin, Roda heeft nooit iets gehad aan een rode kaart van de tegenpartij. Je ziet hoe fel Groningen nu opeens speelt.
pi_56502457
Had meer ingezeten.
pi_56503005
Hoe was d'r Yulu eigenlijk? Van die prikbord idioten word je ook niet veel wijzer.
De een zegt dat die prima speelde en iemand anders beweert dat die geen bal goed geraakt heeft.
pi_56506360
1 puntje daar moeten we op dit moment blij mee zijn helaas.
Yulu was weer zwak hij verliest de bal te makkelijk. Ik had meer verwacht van Yulu maar hij valt me erg tegen.

En laten we ook niet vergeten dat Castro nog voorkwam dat we 2-0 achter kwamen door goed zijn doel te verkleinen en te blijven staan en de aanvaller naar buiten te dringen.
pi_56506565
De knvb moet nodig de regels ook wat aanscherpen. Als de keeper gaat tijdrekken meteen geel geven en niet pas heel laat in de wedstrijd dan heeft het geen zin meer.
En ook met die extra tijd. Bij excelsior werd oponthoud in de extra tijd erbij gedaan. Bij Roda was daar ook aanleiding voor maar werd er 15 sec. te vroeg afgefloten onbegrijpelijk.
  zondag 3 februari 2008 @ 22:14:05 #93
60704 LeonH
pi_56510305
quote:
Op zondag 3 februari 2008 19:51 schreef ZoneKill het volgende:
De knvb moet nodig de regels ook wat aanscherpen. Als de keeper gaat tijdrekken meteen geel geven en niet pas heel laat in de wedstrijd dan heeft het geen zin meer.
En ook met die extra tijd. Bij excelsior werd oponthoud in de extra tijd erbij gedaan. Bij Roda was daar ook aanleiding voor maar werd er 15 sec. te vroeg afgefloten onbegrijpelijk.
Na de 1-1 kwamen de ballen opeens van alle kanten naar de keeper van Grun, ongelofelijk dat een 4e official zoiets niet opvalt en dat ie eerder affloot was denk ik omdat het uit de hand begon te lopen.
Veel hebben we idd niet gehad aan de (onterechte) rode kaart en er had meer in kunnen zitten als ze de hele wedstrijd hadden gespeeld zoals de laatste 20 minuten. Vanuit die slotfase gezien kreeg ik er toch wel vertrouwen in voor de volgende belangrijke wedstrijd tegen 020
pi_56511390
Ik snap niet dat iedereen het alleen maar over die rode kaart heeft terwijl een 100% goal van Roda gewoon wordt afgekeurd. Nu bij VI ook weer.
Ze laten het zelfs niet in die kleine samenvatting zien.

Wat maakt het nou uit of die goal voor of na de rode kaart viel? Het was toch gewoon een goal en dus een gigantische fout van de grensrechter?

[ Bericht 22% gewijzigd door Schimpie op 03-02-2008 22:45:33 ]
  zondag 3 februari 2008 @ 23:08:08 #95
60704 LeonH
pi_56512535
quote:
Op zondag 3 februari 2008 22:40 schreef Schimpie het volgende:
Ik snap niet dat iedereen het alleen maar over die rode kaart heeft terwijl een 100% goal van Roda gewoon wordt afgekeurd. Nu bij VI ook weer.
Ze laten het zelfs niet in die kleine samenvatting zien.

Wat maakt het nou uit of die goal voor of na de rode kaart viel? Het was toch gewoon een goal en dus een gigantische fout van de grensrechter?
Was inderdaad totaal geen buitenspel, ook al zoiets ja
  zondag 3 februari 2008 @ 23:13:53 #96
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56512765
Wederom liet Castro zien de stijgende lijn te pakken te hebben!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 3 februari 2008 @ 23:58:15 #97
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_56514828
quote:
Op zondag 3 februari 2008 22:14 schreef LeonH het volgende:

Veel hebben we idd niet gehad aan de (onterechte) rode kaart en er had meer in kunnen zitten als ze de hele wedstrijd hadden gespeeld zoals de laatste 20 minuten. Vanuit die slotfase gezien kreeg ik er toch wel vertrouwen in voor de volgende belangrijke wedstrijd tegen 020
Als je dat gaat baseren op het voetballen met 11 tegen 10 dan zal ik je vertrouwen toch iets gaan indammen. Dat Roda de kansen kreeg en een goal werd afgekeurd was allemaal na de onterechte rode kaart. Zonder die rode kaart was die goal wellicht helemaal niet gevallen, maar dat zullen we nooit weten dankzij onze vriend bossen. De vuistslag van jullie nummer 17 tegen Berg had trouwens ook met rood bestraft mogen worden. Al met al is het logisch dat het over de rode kaart gaat, want nogmaals zonder die kaart was die onterecht afgekeurde 1-1 helemaal niet gevallen....
pi_56514947
voor hetzelfde geld werd het dan gewoon 1-3 voor Roda Ik bedoel het balbezit van Roda was veel hoger op het moment van die kaart.
  maandag 4 februari 2008 @ 00:10:11 #99
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_56515290
Precies, en zo ken ik er nog wel tien. Groningen kwam na die goal beter in het spel. Misschien had Meerdink wel 2x gescoord etc. Die rode kaart verneukt de wedstrijd gewoon.
Maar met 11 tegen 10 1-1 maken is knap hoor!
pi_56515944
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:10 schreef Noca het volgende:
Precies, en zo ken ik er nog wel tien. Groningen kwam na die goal beter in het spel. Misschien had Meerdink wel 2x gescoord etc. Die rode kaart verneukt de wedstrijd gewoon.
Maar met 11 tegen 10 1-1 maken is knap hoor!
Heb het al eerder gezegd: na die roda kaart werd Groningen juist feller gesterkt door het publiek. En met 10 man spelen hoeft geen nadeel te zijn. Mensen blijven beweren dat het een voordeel is. In tegendeel, de tegenpartij wordt vaak overmoedig en weet de ruimtes niet te benutten. Bovendien ga je dan als je slim bent als je voor staat dan verdedigen waardoor de tegenpartij in feite niet meer op een open wedstrijd kan rekenen. Tja, als je alleen naar de getallen 10 en 11 kijkt en dan concludeert, 11 is hoger dus dat moet wel positief zijn... dan ken ik er nog wel een paar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')