Als jij gaat beweren dat als je met 11 tegen 10 speelt je niet gewoon in het voordeel bent...sja..quote:Op maandag 4 februari 2008 00:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Tja, als je alleen naar de getallen 10 en 11 kijkt en dan concludeert, 11 is hoger dus dat moet wel positief zijn... dan ken ik er nog wel een paar.
Er zijn genoeg voorbeelden waaruit dat niet blijkt. Dat Groningen daarna behoorlijk op de counter ging loeren is echt niet in ons voordeel.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Als jij gaat beweren dat als je met 11 tegen 10 speelt je niet gewoon in het voordeel bent...sja..
Ik kwam Kalac ook met regelmaat tegen bij de Kroniek en Joost Mag 't Weten, of hoe heette die zaak van Frijns ook alweer?.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:15 schreef DarkShine het volgende:
Je bedoelt in de tijd dat Rick (MC-Q) die tent naast Bracké nog had en de selectie daar verder ging als de kroegen dicht moesten. Hehe
Joost mag 't Weten, waar nu dus Puur zit. Al heeft stadionspeakerschreeuwer Frijns ook nog genoeg tenten in het centrumquote:Op maandag 4 februari 2008 12:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kwam Kalac ook met regelmaat tegen bij de Kroniek en Joost Mag 't Weten, of hoe heette die zaak van Frijns ook alweer?.
Ach nee... wat heeft hij precies? Al was het wat mij betreft wachten tot dat hij zou 'breken', met al die spuiten etc. om toch maar te kunnen spelen.quote:
quote:Andres Oper na operatie voorlopig uitgeschakeld
Roda JC kan voorlopig geen beroep doen op Andres Oper. De aanvaller is geopereerd aan zijn achillespees. Oper liep de blessure op in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen op 11 november.
Sindsdien heeft hij last van zijn achillespees en slikte hij medicamenten tegen de pijn. Na de MRI-scan, die maandag is gemaakt, werd besloten hem zo snel mogelijk te opereren.
Trainer Raymond Atteveld hoopt bij het begin van de play-offs weer te kunnen beschikken over de aanvaller. ,,Al is het bij een achillespeesblessure lastig om te voorspellen hoelang het herstel duurt", aldus de trainer van Roda.
quote:Yulu-Matondo scoort voor Jong België
Jeanvion Yulu-Matondo heeft in de oefeninterland van Jong België in en tegen de leeftijdsgenoten van Duitsland (2-1 nederlaag) de enige treffer voor de Rode Duivels gescoord.
De aanvaller van Roda JC kwam na een klein uur in het veld en scoorde vier minuten voor tijd de 2-1.
Bij Jong Oranje, dat dinsdag met 2-1 verloor van Jong Italië, stond VVV'er Nordin Amrabat in de basis. De aanvaller werd in de rust gewisseld. Halverwege de tweede helft werd de Noord-Limburger Jens Janse (Willem II) ingebracht.
Ik vrees juist meer de aanval, daar hebben we echt niemand meer achter de hand. Ja, Van Tornhout maar daar hoef ik verder geen woorden aan vuil te maken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:57 schreef DarkShine het volgende:
De verdediging lijkt ons zwakste punt te worden zondag.
Precies, wij hebben nu een mindere fase die andere ploegen al gehad hebben of nog zullen krijgen. NAC zal dit bijvoorbeeld absoluut niet volhouden.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:10 schreef planethugo het volgende:
stonden ja, maar roda kennende kan het ook allemaal weer snel omslaan, net als met heerenveen, nac etc.... net alsof dat nu opeens superploegen zijn.
Kunnen jullie het zelf niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Nou Darkshine laat ze eens winnen zondag
Zullen ze vast doen, alleen is het niet genoegquote:Op zondag 10 februari 2008 10:37 schreef SCH het volgende:
Doe us je best zometeen!
2-1quote:Op zondag 10 februari 2008 17:18 schreef planethugo het volgende:
was duidelijk hands ja, je kan 'm geven maar hij ging er niet express tegenaan had ik het idee. Verder was de scheids goed, misschien wel de beste vh veld!
maar we hebben wel onterecht gewonnen, maar mag het ook een keertje?
Hoe dan ook, de triple thuis tegen ajax is binnen, en ook nog 3x 2-1
Was hij eigenlijk op tijd klaar met douchen om de persconferentie te kunnen leiden?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:12 schreef DarkShine het volgende:
Volgens mij werd Ger Senden met als opdracht 'als jij rood krijgt maakt dat niet uit' het veld ingestuurd.
Toch blijf ik me er over verbazen, ik begin steeds meer te denken dat het door bewoners van een psychiatrische inrichting gebruikt wordt om zich uit te leven.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:38 schreef planethugo het volgende:
dat prikbord is gewoon vermakelijk om af en toe te kijke wat er gepost wordt,
Thx!quote:Op zondag 10 februari 2008 19:32 schreef denthemen het volgende:
Congrats heren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |