Als jij gaat beweren dat als je met 11 tegen 10 speelt je niet gewoon in het voordeel bent...sja..quote:Op maandag 4 februari 2008 00:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Tja, als je alleen naar de getallen 10 en 11 kijkt en dan concludeert, 11 is hoger dus dat moet wel positief zijn... dan ken ik er nog wel een paar.
Er zijn genoeg voorbeelden waaruit dat niet blijkt. Dat Groningen daarna behoorlijk op de counter ging loeren is echt niet in ons voordeel.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Als jij gaat beweren dat als je met 11 tegen 10 speelt je niet gewoon in het voordeel bent...sja..
Ik kwam Kalac ook met regelmaat tegen bij de Kroniek en Joost Mag 't Weten, of hoe heette die zaak van Frijns ook alweer?.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:15 schreef DarkShine het volgende:
Je bedoelt in de tijd dat Rick (MC-Q) die tent naast Bracké nog had en de selectie daar verder ging als de kroegen dicht moesten. Hehe
Joost mag 't Weten, waar nu dus Puur zit. Al heeft stadionspeakerschreeuwer Frijns ook nog genoeg tenten in het centrumquote:Op maandag 4 februari 2008 12:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kwam Kalac ook met regelmaat tegen bij de Kroniek en Joost Mag 't Weten, of hoe heette die zaak van Frijns ook alweer?.
Ach nee... wat heeft hij precies? Al was het wat mij betreft wachten tot dat hij zou 'breken', met al die spuiten etc. om toch maar te kunnen spelen.quote:
quote:Andres Oper na operatie voorlopig uitgeschakeld
Roda JC kan voorlopig geen beroep doen op Andres Oper. De aanvaller is geopereerd aan zijn achillespees. Oper liep de blessure op in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen op 11 november.
Sindsdien heeft hij last van zijn achillespees en slikte hij medicamenten tegen de pijn. Na de MRI-scan, die maandag is gemaakt, werd besloten hem zo snel mogelijk te opereren.
Trainer Raymond Atteveld hoopt bij het begin van de play-offs weer te kunnen beschikken over de aanvaller. ,,Al is het bij een achillespeesblessure lastig om te voorspellen hoelang het herstel duurt", aldus de trainer van Roda.
quote:Yulu-Matondo scoort voor Jong België
Jeanvion Yulu-Matondo heeft in de oefeninterland van Jong België in en tegen de leeftijdsgenoten van Duitsland (2-1 nederlaag) de enige treffer voor de Rode Duivels gescoord.
De aanvaller van Roda JC kwam na een klein uur in het veld en scoorde vier minuten voor tijd de 2-1.
Bij Jong Oranje, dat dinsdag met 2-1 verloor van Jong Italië, stond VVV'er Nordin Amrabat in de basis. De aanvaller werd in de rust gewisseld. Halverwege de tweede helft werd de Noord-Limburger Jens Janse (Willem II) ingebracht.
Ik vrees juist meer de aanval, daar hebben we echt niemand meer achter de hand. Ja, Van Tornhout maar daar hoef ik verder geen woorden aan vuil te maken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:57 schreef DarkShine het volgende:
De verdediging lijkt ons zwakste punt te worden zondag.
Precies, wij hebben nu een mindere fase die andere ploegen al gehad hebben of nog zullen krijgen. NAC zal dit bijvoorbeeld absoluut niet volhouden.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:10 schreef planethugo het volgende:
stonden ja, maar roda kennende kan het ook allemaal weer snel omslaan, net als met heerenveen, nac etc.... net alsof dat nu opeens superploegen zijn.
Kunnen jullie het zelf niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Nou Darkshine laat ze eens winnen zondag
Zullen ze vast doen, alleen is het niet genoegquote:Op zondag 10 februari 2008 10:37 schreef SCH het volgende:
Doe us je best zometeen!
2-1quote:Op zondag 10 februari 2008 17:18 schreef planethugo het volgende:
was duidelijk hands ja, je kan 'm geven maar hij ging er niet express tegenaan had ik het idee. Verder was de scheids goed, misschien wel de beste vh veld!
maar we hebben wel onterecht gewonnen, maar mag het ook een keertje?
Hoe dan ook, de triple thuis tegen ajax is binnen, en ook nog 3x 2-1
Was hij eigenlijk op tijd klaar met douchen om de persconferentie te kunnen leiden?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:12 schreef DarkShine het volgende:
Volgens mij werd Ger Senden met als opdracht 'als jij rood krijgt maakt dat niet uit' het veld ingestuurd.
Toch blijf ik me er over verbazen, ik begin steeds meer te denken dat het door bewoners van een psychiatrische inrichting gebruikt wordt om zich uit te leven.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:38 schreef planethugo het volgende:
dat prikbord is gewoon vermakelijk om af en toe te kijke wat er gepost wordt,
Thx!quote:Op zondag 10 februari 2008 19:32 schreef denthemen het volgende:
Congrats heren
In de rust zei je dat je nog ging winnenquote:Op zondag 10 februari 2008 19:45 schreef denthemen het volgende:
Neuh, als ik met openbaar vervoer kom ben ik 4 uur onderweg, en dan terug ook nog eens 4 uurEn tentamens hé..
Geen spijt van overigens
En jij zei vorig seizoen nog dat je Feyenoord zou steunen wat er ook zou gebeurenquote:Op zondag 10 februari 2008 19:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
In de rust zei je dat je nog ging winnen
Ik heb nog steeds een abbo hoorquote:Op zondag 10 februari 2008 19:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
En jij zei vorig seizoen nog dat je Feyenoord zou steunen wat er ook zou gebeuren
Zijn eerste bal is de beslissende assistquote:
Ja maar een "abbo" verhuren behoort ook echt tot clubliefde héquote:Op zondag 10 februari 2008 19:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een abbo hoor
En een rijbewijs![]()
Goed?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:01 schreef DarkShine het volgende:
Sfeer was goed vandaag. Beter dan doorgaans in de ArenA. Jammer dat het uitvak zo stil was.
Beter 7x dan zo kut stuurtje krijgenquote:Op zondag 10 februari 2008 19:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar een "abbo" verhuren behoort ook echt tot clubliefde héMaar je hebt toch ook een "abbo" van Anderlecht? Zegt dus weinig..
Een rijbewijs waar je 7 keer examen voor moet doen (Ja, nu weten ze het hier zelfs, 7 keer![]()
![]()
)
En álles graits krijgenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Beter 7x dan zo kut stuurtje krijgen![]()
En heb die abbo's ja.
Volgend jaar nog 1 bijkopen van een andere club ?
Misschien ooit nog ergens een kampioenschap dan
Blijft mooi Dennis, over voetbal praten na die 5 jaarquote:Op zondag 10 februari 2008 20:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
En álles graits krijgen![]()
![]()
![]()
Als Ajacied over slechte sfeer beginnenWe kregen het tegen feyenoord niet eens sfeervol
quote:Op zondag 10 februari 2008 20:09 schreef DarkShine het volgende:
Ik vond het na de 2-1 eigenlijk minder dan ervoor.
Maar je post zegt al genoeg eigenlijk. Was je als railrunner in Kerkrade?
Mensen die naar de Arena gaan en dan praten ov er sfeerquote:Op zondag 10 februari 2008 19:59 schreef Jasza het volgende:
Totaal geen sfeer daar zeg, trieste club imo.
5 jaar?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Blijft mooi Dennis, over voetbal praten na die 5 jaar
Had er wel wat meer van verwacht, vond het tegenvallen dat is het enige wat ik zeg, als hij dat anders beleefd is het goed, verder zeg ik nergens dat er in de ArenA sfeer is.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mensen die naar de Arena gaan en dan praten ov er sfeer
Roda bedankt vandaag
Na afloop, idd na de 2-1, wel ja. Daarvoor vond ik het met 0-0 en 1-1 de beste sfeer van onze kant tijdens de wedstrijd. Dus niet zoals jij beweert na de 2-1.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Als jij dit een goede sfeer vond![]()
Komop man, jullie waren echt niet hard te horen hoor, pas na de 2-1 ging het helemaal los.
Achja het Roda stadion is ook altijd maar half vol.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Had er wel wat meer van verwacht, vond het tegenvallen dat is het enige wat ik zeg, als hij dat anders beleefd is het goed, verder zeg ik nergens dat er in de ArenA sfeer is.
Bij Fortuna zitten 3000 man normaal dus half vol bij roda is al bijna 4 x zoveel als daarquote:Op zondag 10 februari 2008 20:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Achja het Roda stadion is ook altijd maar half vol.
Dat was hier bij Fortuna ook altijd en als er een top 3 club komt dan is het stadion wel vol.
En dan zijn de meeste mensen ook nog voor die top 3 club.
Dat zal vandaag ook wel zo zijn geweest.
Daardoor heeft die wedstrijd natuurlijk ook weer een andere belevenis.
Ik pak wel de tijd dat Fortuna nog op het hoogste niveau speeldequote:Op zondag 10 februari 2008 20:24 schreef alki het volgende:
[..]
Bij Fortuna zitten 3000 man normaal dus half vol bij roda is al bijna 4 x zoveel als daar
De mogelijke Topklasse zou jullie definitieve einde zijn.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik pak wel de tijd dat Fortuna nog op het hoogste niveau speelde
Nu komt er niet veel meer en de meeste mensen hebben vrij kaarten.
Laatste keren dat het vol was was tegen Ajax en PSV 2 oefenwedstrijden.
Tegen Ajax was er wel veel meer voor Ajax dan voor Fortuna
Van mij mag het want dan hoef ik niet meer tegen dat stadion aan te kijken vanuit mijn raamquote:Op zondag 10 februari 2008 20:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De mogelijke Topklasse zou jullie definitieve einde zijn.
Nu al? Hij heeft als ik het goed heb nog een contract tot 2010quote:Op zondag 10 februari 2008 22:20 schreef Schimpie het volgende:
Wau valt me trouwens hardstikke mee. Als die zo blijft verdedigen mag die van mij wel een nieuw contractje krijgen.
Ik dacht dat die in 1e instantie een contract voor een half jaar kreeg?quote:Op zondag 10 februari 2008 23:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu al? Hij heeft als ik het goed heb nog een contract tot 2010.
Heeft een contract voor een half jaar. Als die het goed doet word de optie voor 2 jaar gelicht.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu al? Hij heeft als ik het goed heb nog een contract tot 2010.
In het A'damse kamp wel.quote:
Prima conclusie, alleen dat van Suarez kan ik me niet herinneren. Maar toch vind ik dat ajax veel meer had kunnen profiteren van de ongeloofelijke ruimtes die in de verdediging vielen. Huntelaar had geen vast mandekker en die liep me toch constant een potje vrij, de 1-1 was dan ook een logisch gevolg. Hup even aannemen, draaien en rustig inknallen. Ik was al blij met een puntje geweest toen opeens de 2-1 viel.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:50 schreef RayMania het volgende:
Knappe zege, al denk ik dat een gelijkspel meer op zijn plaats was geweest.
Roda bestreed Ajax knap, lekker fel en de wil om te winnen (die ontbrak bij Ajax vooral de eerste helft). Die strafschop (na hands) zou je kunnen geven, dat verschilt per scheidsrechter. Zou je discutabel kunnen noemen, net zoals het afvlaggen van Suárez in een kansrijke aanval (en was dus geen buitenspel).
Van Tornhout had nog een wereldkans, maar dat was natuurlijk na de 2-1 toen Ajax wel de aanval moest zoeken en risico's moest lopen. Huntelaar had een grote kans, erg knap gered van Casto. Verder aan beide kanten geen grote, opgelegde kansen, dus denk dat een 1-1 of 2-2 beter op zijn plaats geweest zou zijn.
Jammer maar helaas.quote:Goor weg, Lamah terug
Anderlecht biedt kapitein Bart Goor geen contractverlenging aan. Paars-wit zoekt zijn vervanger 'in eigen huis'. Roland Lamah zou voluit zijn kans krijgen op de linkerflank. Anderlecht leende de 21-jarige speler aan Roda JC uit, waar hij een hoofdrol opeist.
Roland Lamah scoorde al acht keer voor Roda JC en staat niet te popelen om terug te moeten keren naar Anderlecht, waar hij geen echte kans kreeg. "Ik keer niet terug om op de bank te zitten", liet Lamah al weten. Anderlecht leende de speler echter uit zonder aankoopoptie. Lamah heeft nog een contract tot medio 2011 bij de Brusselaars.
Voor Bart Goor zit het verhaal bij Anderlecht er bijna op. Goor is aan zijn zevende seizoen bij RSCA bezig. "Als het niet bij Anderlecht is, zullen we volgend seizoen wel zien waar ik mijn carrière kan verderzetten", aldus Goor.
Bart Goor maakte in 1996 zijn debuut in eerste klasse bij Racing Genk. Een jaar later mocht hij het shirt van Anderlecht aantrekken. Goor stapte in 2001 naar Hertha BSC over en in 2004 naar Feyenoord. Een jaar later keerde hij terug naar Anderlecht.
Kjell al op de bank? Stoer!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:54 schreef planethugo het volgende:
wat ik belangrijker vind is dat Kjell Knops voor het eerst op de bank zat
Iemand uit de eigen opleiding, solide verdediger en een goede pass, wie weet wat we nog van 'm gaan horen...
Wau doet het idd goed, aardige verdediger zonder fratsen die erg graag wil
Uit een betrouwbare bron vernomen dat het toch wel eens zo goed als zeker zou zijn dat Lamah en Tiote teruggaanquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:20 schreef DarkShine het volgende:
Schijnt dat het helemaal niet zeker is dat Goor weg moet. Komt dan ook niet van een echt betrouwbare site.
Wat vind men trouwens van Wau? Ik vind hem behoorlijk meevallen. Denk dat de optie in zijn contract gelicht gaat worden met het spel wat hij tot nu liet zien!
Niet gek gezien hun spel in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:36 schreef LeonH het volgende:
[..]
Uit een betrouwbare bron vernomen dat het toch wel eens zo goed als zeker zou zijn dat Lamah en Tiote teruggaan
Zijn gele kaarten schijnen absurd geweest te zijn, Sonkaya's gedrag dus ook!quote:Sonkaya vier duels geschorst
Fatih Sonkaya moet vier wedstrijden vanaf de kant toekijken. De verdediger van Roda JC kreeg die schorsing opgelegd naar aanleiding van zijn misdragingen tijdens de wedstrijd Jong Excelsior -- Jong Roda JC.
Sonkaya kreeg zijn tweede gele kaart en trok deze vervolgens uit de hand van de scheidsrechter. Hij trakteerde hem ook nog op een scheldtirade. Voor de twee gele kaarten kreeg de verdediger één duel schorsing, die straf geldt alleen voor wedstrijden van Jong Roda JC. Het geweld tegen de arbiter kwam hem op een algemene schorsing tot 4 maart te staan. In die periode speelt Roda vier duels.
Bron: Elfvoetbal.nl
Ik ben zelf niet geweest, maar hoorde van lui die er wel waren dat de kaarten absurd waren (absoluut geen kaart, nog niet eens fluiten).quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:24 schreef planethugo het volgende:
waar is die gast mee bezig? één brok frustratie lijkt het wel. Waren z'n gele kaarten terecht ofniet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |