Ik vond het hoogtepunt het 'Wat zijn die moffen stil' terwijl het stelletje fascisten nog steeds achter stondquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:12 schreef Schimpie het volgende:
Die idioot die daar met zijn sjaaltje voor het rodavak ging staan was toch het hoogtepunt van de wedstrijd.
Leuk dat je het nog wel even typt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:19 schreef DRD het volgende:
Krijg "gefeliciteerd" niet uit m'n strot......dus dat zeg ik ook niet. Maar toch, veel plezier verder in deze bekerronde.
Sprechen Sie Deutsch?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:30 schreef Timmie1983 het volgende:
Dat d'r veul krapuul in de Mijnsjtriek ronklupt is bekend, ma wat doa i Dordrecht op de tribune zoat...achterlik krau, soepje, gezuks. Ach ja, Hollensche vusjmoele
Dat is al iets, al zou je best kunnen toegeven dat Dordrecht zelfs voor een redelijk matig spelend Roda een maatje te klein is. Dat is absoluut geen schande, Dordrecht heeft naar z'n mogelijkheden gespeeld, maar dat bleek niet genoeg te zijn, maar dat hoeft niemand zich aan te trekken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:19 schreef DRD het volgende:
Krijg "gefeliciteerd" niet uit m'n strot......dus dat zeg ik ook niet. Maar toch, veel plezier verder in deze bekerronde.
Ik hoop ook dat Feyenoord uit moet naar een eredivisieclub, zou het mooiste zijn voor een eventuele finale.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:29 schreef ZoneKill het volgende:
Ik hoop dat het thuis tegen feyenoord is in de halve finale. (mocht feyenoord doorkomen natuurlijk.)
Inderdaad, ik heb in 1992 één keer een finale in De Kuip tegen Feyenoord meegemaakt en dat wil ik niet nog een keer. Er zou sowieso een regel moeten komen dat de finale niet in De Kuip gespeeld wordt als Feyenoord meedoet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:43 schreef Blawh het volgende:
Feli.
[..]
Ik hoop ook dat Feyenoord uit moet naar een eredivisieclub, zou het mooiste zijn voor een eventuele finale.
Welnee. Althans ze speelden naar hun mogelijkheden, maar waren gewoon een maatje te klein.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:03 schreef SCH het volgende:
Jammer voor Dordrecht, vond ze verrassend sterk en ze hadden meer verdiend.
Kom op zeg, Roda had verrassend veel moeite met Dordrecht, het was dat die 3-1 viel maar een 2-2 hing meer in de lucht.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee. Althans ze speelden naar hun mogelijkheden, maar waren gewoon een maatje te klein.
Niet minder dan de 3-1, maar ook niet meer. Uiteindelijk was het gewoon een vrij eenvoudige overwinning.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op zeg, Roda had verrassend veel moeite met Dordrecht, het was dat die 3-1 viel maar een 2-2 hing meer in de lucht.
het had gemakkelijk 2-2 kunnen worden en dan had ik het nog moeten zien. Je moet toegeven dat Dordrecht niet onderdeed voor Roda.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet minder dan de 3-1, maar ook niet meer. Uiteindelijk was het gewoon een vrij eenvoudige overwinning.
matondo valt zeker tegen, jammer dat jullie die gekocht hebben. hadden ze beter andersom met lamah kunnen doenquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:31 schreef DarkShine het volgende:
Lekker avondje Dordt. Een geflatteerde uitslag, waarbij we zeker in het eerste kwartier 1richtingsvoetbal onze kant op zagen. Leuk dat Dordt de fakkels richting uitvak en grens gooide, weg recette van de wedstrijd
Sfeer in uitvak was dramatisch kut! Flikker toch op met ene HUMBA als het 0-1 staat!
En die Matondo, wat was die hopeloos slecht! Je kunt me niet zeggen dat iemand uit de jeugd het slechter zou doen!
Hulde aan de fan die het veld op kwam, ook hulde dat die over de reclameborden heen klapte met zijn kop vol op een ander reclamebord
en ze proberen je nog een steen mee naar limburg mee te geven...quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:16 schreef DarkShine het volgende:
Opzich zijn die Dordtenaren best aardige lui!Ze delen hun vuurwerk met ons en de scheids; Ze verwijderen een wand uit hun tribune ter behoeve van de onderlinge communicatie; Ze geven een integratiecursus voor regio Rijmond (oerwoudgeluiden); Vlak voor tijd komt een persoon je goed thuis wensen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |