quote:Op maandag 28 januari 2008 19:08 schreef santax het volgende:
Hehe zat zelf op 104 kliks...
Haha maar die krassert was van jou dus?
quote:Op maandag 28 januari 2008 17:58 schreef Beach het volgende:
Die van mij is afgelopen![]()
Maar hopen dat R&P extra veel bezoekers heeft gekregen.(nouja 60 kliks op 8000 views
)
Totaal aantal clicks : 59quote:Op maandag 28 januari 2008 17:58 schreef Beach het volgende:
Die van mij is afgelopen![]()
Maar hopen dat R&P extra veel bezoekers heeft gekregen.(nouja 60 kliks op 8000 views
)
Zeker een banner van WAARHEID.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:58 schreef Insomaniac het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die combi ook! God is er voor jou, gele kikker..
Dat hij zo modern is in het verspreiden van het woord van God!quote:
Ik had hem ook net, maar net op een andere plekquote:Op maandag 28 januari 2008 23:44 schreef Slarioux het volgende:
Crap die van ImageShack wilde ik net plaatsen.
Oh.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:44 schreef Slarioux het volgende:
Crap die van ImageShack wilde ik net plaatsen.
wat heb jij in godsnaam voor verschrikkelijke achtergrondkleur ingesteld staan?quote:Op maandag 28 januari 2008 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had hem ook net, maar net op een andere plek.
[ afbeelding ]
Mwah..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:12 schreef Slarioux het volgende:
Zijn die Goddelijke banners van hem dan?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:30 schreef Jo0Lz het volgende:
Welke prutser gaat er nou zijn banner hosten bij imageshack?!!?!?!
Ik zag net een scy-scraper-kikker. Iets van de limeshop ofzo
.
Heb hier niks mee te maken hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:26 schreef santax het volgende:
Die horizontale die je hebt: http://85.17.151.40/17675(...)76768066_5_ZTDy.jpeg
die scaled ook niet echt lekker he... Mijn ogen man, wat doe je!
Sorry, misschien kun je hem in de AdBlocker zettenquote:
quote:
Ben 'm al eens in't wild tegengekomen dus statistisch gezien kom ik 'm nu nietmeer tegenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Sorry, misschien kun je hem in de AdBlocker zetten.
Ok maar verder mag ik dus alles plaatsen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:20 schreef tony_clifton- het volgende:
Geen erotiek staat er duidelijk overal aangegeven...
al 3x in het wildquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:48 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ben 'm al eens in't wild tegengekomen dus statistisch gezien kom ik 'm nu nietmeer tegen.
als 't een beetje een knipoog is is 't geen probleem. ga je rotten.com plaatjes doen, of pr0n of een groep nazi's oid dan kun je er donder op zeggen dat 'ie gewoon wordt uitgezet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:24 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ok maar verder mag ik dus alles plaatsen?zoals horror achtige fragmenten? of een verwensing naar fok?
-edit-
gaat om het idee hoorik wil een banner plaatsen maar heb geen zin dat deez er snel weer afknikkert wordt!
qua kwaliteit enzo wel ja, alleen ik kende je website al dus ik klikte niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:21 schreef Eelcotje84 het volgende:
Hmpf, mijn banner is er binnen 3 uur doorheen gejaagd (8000 views) en heb er 25 clicks aan over gehouden.
Olé.
Niet echt voor herhaling vatbaar voor mij.. Kan mijn banner ook niet opvallender maken, want ik dacht toch echt dat die een stuk hoger scoorde dan de gemiddelde banner hier..
Volgens mij zie je dat in die popup van mollie...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:00 schreef Chandler het volgende:
ps krijg je ook een bevestiging dat je order is gelukt?zit nu al een paar minuten te wachten maar geen mailtje
dat zal ik noteren voor de eigen versiequote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:11 schreef Chandler het volgende:
Ja die bevestiging was correct, maar zou het fijn vinden om dan alsnog een email bevestiging te ontvangen
Heel fijn ja!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:22 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zal ik noteren voor de eigen versie
Nee, MET mollie.nl, alleen zal het hele bannersysteem via onszelf verlopen als het aan mij ligt. Nu is het een kant en klare oplossing van Mollie. Ik heb er alleen een leuke pagina omheen gebakken. Ads serveren, campagne en stats etc doet Mollie allemaal.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:24 schreef Chandler het volgende:
eigen versie in de zin van zonder Mollie.nl?heel fijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |