Heel fijn ja!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:22 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zal ik noteren voor de eigen versie
Nee, MET mollie.nl, alleen zal het hele bannersysteem via onszelf verlopen als het aan mij ligt. Nu is het een kant en klare oplossing van Mollie. Ik heb er alleen een leuke pagina omheen gebakken. Ads serveren, campagne en stats etc doet Mollie allemaal.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:24 schreef Chandler het volgende:
eigen versie in de zin van zonder Mollie.nl?heel fijn
boeit 't of we ideal via mollie of via de postbank regelen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:35 schreef Chandler het volgende:
Ik snap niet dat je niet zelf iets met ideal gaat verwezelijken, ideal is vrij simpel en de scripters die het forum maken bakken een handig script in no time!
[off]quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:36 schreef Danny het volgende:
boeit 't of we ideal via mollie of via de postbank regelen?
Nollie rekent geen setupkosten en vraagt voor normale gebruikers 99 cent per transactie. Zij nemen de volledige infrastructuur op zich... Handelen alles af voor je... En voor Fok! zal er best een gunstiger tarief besproken zijn...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:35 schreef Chandler het volgende:
Ik snap niet dat je niet zelf iets met ideal gaat verwezelijken, ideal is vrij simpel en de scripters die het forum maken bakken een handig script in no time!
Betekend dat dat je alleen een code hoeft te plaatsen zoals bij Adsense en de rest wordt door mollie geregeld?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, MET mollie.nl, alleen zal het hele bannersysteem via onszelf verlopen als het aan mij ligt. Nu is het een kant en klare oplossing van Mollie. Ik heb er alleen een leuke pagina omheen gebakken. Ads serveren, campagne en stats etc doet Mollie allemaal.
feitelijk hoefde ik in dit geval alleen een .js linkje te plaatsen. die linkt naar de pagina van mollie waar je kunt boeken en betalen. Om meerdere ad-tarieven mogelijk te maken moest ik meerdere .js bestanden plaatsen en ik heb een menuutje eromheen gebakken om het overzichtelijk te maken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Betekend dat dat je alleen een code hoeft te plaatsen zoals bij Adsense en de rest wordt door mollie geregeld?
Dat scheelt je inderdaad een hoop geklooi.
is al zo. mail naar headerads@fok.nlquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:22 schreef Shivan het volgende:
Word het ook nog zo dat er header banners kunnen komen ?
Dus dat
[ afbeelding ]
Klikbaar worden ?
Voor dezelfde prijzen ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:58 schreef Danny het volgende:
[..]
is al zo. mail naar headerads@fok.nl
maar daar komt ook een optie voor zodra we adbeheer in eigen hand hebben
geen idee nog. er ligt nog geen plan anders dan 'we moeten dat zelf maar eens maken'.quote:
jah ik zag 'm. ik wil wel 40 euro dokken en dan FOK! daar hosten, maar dan wil ik ook de garantie dat het snel draait. Ik gok zo dat dat niet gaat lukken. Ze zullen dan namelijk fors uit moeten pakken qua aantal serversquote:
Ja, maar daar zit gewoon zo'n ringtone boer achter. Je weet wel, die gasten die ervoor zorgen dat als je 5 minuten per dag je tv op een muziekzender zet, je binnen 5 minuten spontaan suïcidaal wordt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |