Zelfs met PHP kun je upgraden.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
![]()
sterkte ermee dan..
wie weet hoe ik apache 2.2. makkelijk kan upgraden?
die mensen @ apache.org krijgen het weer voorelkaar om een nieuwe versie apache in een MSI te gooien , waarvoor je eerst je oude moet uninstallen...
nooit van patches gehoord zeker
ik heb nu (of 2.2.6) geinstalleerd (met mod_ssl) m.b.v. de MSI installer (aangezien een losse gezipte versie niet meer beschikbaar is voor windows)quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:40 schreef phluphy het volgende:
Bertje, met puntenscore bedoelde ik hoeveel fouten je had met je theorieexamen. Of weet je dat niet meer?! En gewone toetsenborden zijn nog wel te krijgen, toch?
En ik ga ze allemaal aan mijn reet lappen. Gisteren en vandaag weer eens aan de kant gezet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:49 schreef Geqxon het volgende:
3 fout, nice. De fouten:Of je 70 mag op een besneeuwde weg waar ik niet van zag of het binnen of buiten de bebouwde kom was (ik dacht ja, de weg zag er provinciaal uit). Wat je moet doen als een verkeersagent zijn linker hand uit steekt (ik dacht verkeer van achteren). Eentje onder de categorie "Voorrang bij bijzondere manoeuvres", geen flauw idee welke.
Ik heb hem weeeeeeer!!!!!!!! Stond vastgebonden aan een andere fiets voor een kroeg in de buurt. Politie heeft dat slot doorgeknipt en toen kon ik m'n fiets van het slot afhalen en lekker naar huis fietsen op m'n eigen fiets. Enige wat ontbreekt zijn m'n fietstassen. Mijn weekend kan niet meer stuk!quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:45 schreef slakkie het volgende:
MOTHERFUCKING FIETSENDIEVEN VONDEN HET NOODZAKELIJK OM ME VAN MIJN MOOISTE BEZIT AF TE HELPEN. DE DOOD AAN FIETSENDIEVEN
Goed ideequote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:17 schreef slakkie het volgende:
Zeker goed nieuws, bespaard me 190 euro voor een nieuwe fiets + verzekering.
Al ga ik m'n verzekering nu denk ik wel verlengen, iig tegen diefstal voor 3+ jaar.
En dat valt je nu pas op?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:16 schreef Geqxon het volgende:
Na mijn schokkende ontdekking dat Jools kinderen heeft... slakkie is een dame?
Wat toon ik toch interesse in jullie.
je bent niet de enige..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:16 schreef Geqxon het volgende:
Na mijn schokkende ontdekking dat Jools kinderen heeft... slakkie is een dame?
Wat toon ik toch interesse in jullie.
Misschien, kom jij eerst maar opquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je gaat me nu toch niet iets schokkend vertellen he??
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:46 schreef Geqxon het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ssy_in_boots_ii.html
Ik val niet op vrouwen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Misschien, kom jij eerst maar op
quote:Op zondag 27 januari 2008 10:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ok feestje allemaal, bertje is eindelijk uit de kast!
quote:Op zondag 27 januari 2008 10:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik val echter wel op meisjes.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gewoon doen is jouw laptop tochquote:Op zondag 27 januari 2008 13:02 schreef JortK het volgende:
Zou me vriendin het leuk vinden als ik op me laptop Ubuntu installeer waar zij niet mee om kan gaan ?
We zullen eens zienquote:Op zondag 27 januari 2008 15:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gewoon doen is jouw laptop toch. Leert ze nog eens wat nieuws
. Daarnaast zo moeilijk is Ubuntu niet, het is tenslotte voor mensen
.
Denk dat je der heel blij gaat maken.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:02 schreef JortK het volgende:
Zou me vriendin het leuk vinden als ik op me laptop Ubuntu installeer waar zij niet mee om kan gaan ?
quote:Op zondag 27 januari 2008 19:07 schreef slakkie het volgende:
[..]
Denk dat je der heel blij gaat maken.
dual boot, ben je van je probleem afquote:Op zondag 27 januari 2008 13:02 schreef JortK het volgende:
Of livecdquote:Op zondag 27 januari 2008 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dual boot, ben je van je probleem af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |