Dat is toch Dirk ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:34 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat een SP of GroenLinks wethouder het niet in zijn hoofd zou halen om voor vele tonnen een belachelijk nieuw logo te laten ontwerpen voor een gemeente die nog niet zo lang geleden bijna zélf failliet was gegaan. Gelukkig is er sindsdien weer flink wat grond verkocht, grond geannexeerd en volgebouwt in Den Haag waardoor er voor dit soort onzin wél geld zat is...
Wat ik vind is dat het schandalig is wat er met ADO Den Haag gebeurt en wat de rol van Van Aartsen daar precies in is weet ik (nog) niet... Nogmaals, ik geef Van Aartsen persoonlijk niet de schuld, maar als burgemeester is hij wel een soort van eindverantwoordelijke... Onder Wim Deetman was dit denk ik niét op deze manier zo gegaan...
Wim Deetman was een heel erg grote ADO-supporter, kijk maar!
[ afbeelding ]
Van Aartsen moet zich nog bewijzen op dat gebied... Als het tenminste nog kán als hij het zometeen over neemt....
uit respect voor meneer Deetman heb ik het gekuiste plaatje gekozen... voor wie het plaatje niet kent, naast burgemeester Deetman (nu ex-burgemeester) staat een lullige, ik bedoel, lollige ADO supporter
FCUpdate.nlquote:'Groep investeerders redt ADO van ondergang'
20 februari 2008
ADO Den Haag hoeft voor even niet te vrezen voor een faillisement. Volgens De Telegraaf is de club voorlopig gered van de ondergang. De Haagse voetbalclub en de gemeente kwamen woensdag tot een akkoord met een groep investeerders rond de Rijswijkse zakenman Mark van der Kallen.
Het akkoord zou inhouden dat het miljoenentekort is weggewerkt, waardoor ADO kan blijven bestaan.
Meer details volgen vanavond op een persconferentie (20.00 uur), gehouden door de club en gemeente.
quote:De persconferentie die ADO Den Haag voor woensdagavond had gepland, en waarin mogelijk meer duidelijk zou worden over de toekomst van de Haagse profclub, is op het laatste moment niet doorgegaan.
Naar verluidt is dit gebeurd omdat ADO en de gemeente Den Haag eerst de leden van de gemeenteraad willen inlichten, alvorens de stand van zaken betreffende de reddingpoging die de afgelopen maand is ondernomen, naar buiten te brengen.
Op verschillende Haagse websites wordt gemeld dat de investeerdersgroep onder leiding van Mark Van der Kallen de meest waarschijnlijke kandidaat is om ADO in de toekomst te leiden
Nog 3 jaar en dan komen we weer naar Amsterdam!quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:12 schreef Triptamine het volgende:
Jammer, geld erin steken is uitstel van executie. Maar dan kunnen types als Haagse Sjonnie zich nog een paar jaar vermaken
quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:22 schreef Zero2Nine het volgende:
MooiADO is toch een icoon. Een stad als Den Haag moet ook gewoon een profclub hebben.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:22 schreef Zero2Nine het volgende:
MooiADO is toch een icoon. Een stad als Den Haag moet ook gewoon een profclub hebben.
Jij hebt een glazen bol?quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:12 schreef kriele het volgende:
[..]
En de cirkel wordt niet doorbroken. Over een paar jaar krijgen we precies hetzelfde weer.
Dat is niet nodig. Ik ken de historie van clubs als ADO en ook Vitesse. Ze worden uit de stront getrokken om vervolgens in afgeslankte vorm verder te gaan, want de schuldenregeling die getroffen is moet wel betaald worden. Twee besturen verder blijkt dat er toch op te grote voet is geleefd en begint de ellende weer van voren af aan.quote:
Dat er weinig bezoekers zijn heeft niets te maken met dat mensen ADO beu zijn. Dat heeft een heel andere oorzaak. Ga ik niet allemaal opnoemen nu. We zullen het zien allemaal hoe het loopt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:31 schreef kriele het volgende:
[..]
Dat is niet nodig. Ik ken de historie van clubs als ADO en ook Vitesse. Ze worden uit de stront getrokken om vervolgens in afgeslankte vorm verder te gaan, want de schuldenregeling die getroffen is moet wel betaald worden. Twee besturen verder blijkt dat er toch op te grote voet is geleefd en begint de ellende weer van voren af aan.
Ik blijf overtuigd dat de stekker eruit beter was geweest. Twee jaar geen betaald voetbal in Den Haag, maar na die twee jaar kan je weer opnieuw beginnen. Met en schone lei, welteverstaan. De schulden zijn dan weggesaneerd!
Nu blijf je waarschijnlijk met forse afbetalingsregelingen zitten, waardoor je enige ambitie ook niet kunt tonen. Gemorrel in de marge. En het publiek? Die waren ADO toch al beu, gezien de minimale bezoekersaantallen.
Vast!quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat er weinig bezoekers zijn heeft niets te maken met dat mensen ADO beu zijn. Dat heeft een heel andere oorzaak. Ga ik niet allemaal opnoemen nu. We zullen het zien allemaal hoe het loopt.
Waar ligt het dan aan, noem het toch maar eens op, ik kan weinig anders bedenkenquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat er weinig bezoekers zijn heeft niets te maken met dat mensen ADO beu zijn. Dat heeft een heel andere oorzaak. Ga ik niet allemaal opnoemen nu.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |