abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56719437
ADO .

Zal je niet missen. Zonde van dat stadion though...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_56732491
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 11:42 schreef Wopper1 het volgende:
Redding ADO Den Haag lijkt dichtbij
[..]
Helaas...
quote:
DEN HAAG - De investeerdersgroep Braaksma/Punt/Jansen is afgehaakt als investeerder van ADO Den Haag. De Rijswijkse zakenman Mark van der Kallen is nog in gesprek met ADO, maar is somber over de toekomstperspectieven. Dat hebben zij donderdag laten weten.

De investeerders kunnen zich niet vinden in de tweede hypotheek die ADO Den Haag wil afsluiten op het hoofdgebouw en in de beveiligingseisen die de gemeente Den Haag aan de club stelt. Daarnaast vinden ze de schuldenlast bij ADO Den Haag te groot. De schuld voor dit jaar is inmiddels opgelopen tot ruim 11 miljoen euro.

De club heeft volgens de investeerders minstens 14 miljoen euro nodig om financieel gezond te worden. Voor volgend jaar bedraagt het tekort op de begroting 3 miljoen euro. De groep Braaksma vindt de risico's te groot geworden.

Met de terugtrekking van de Groep Braaksma dreigt er voor ADO Den Haag surseance van betaling en een faillisement, afhankelijk van de opstelling van de gemeente Den Haag.

Bron: Radio West 14-02-08 16:42
pi_56733346
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 18:43 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Helaas...
[..]
Zonde haagse Sjonnies!
><(({°>
pi_56733824

Op 3 juni 1968 won ADO voor het eerst de finale van de strijd om de KNVB –beker. Ajax werd in het Zuiderpark met 2-1 verslagen. Hierdoor maakte ADO op 18 september 1968 haar Europa Cup II-debuut, met een klinkende zege van 4-1 op Grazer AK.

Leen Swanenburg loopt juichend weg nadat Aad Mansveld in het thuisduel met West Ham United de 1-0 heeft gescoord.

Aanvoerder Aad Mansveld na de bekerwinst in 1975 op het bordes van het Haagse stadhuis aan de Javastraat.

In het Europa Cup II-toernooi schakelde FC Den Haag (inmiddels versterkt met de van Feyenoord teruggekeerde Lex Schoenmaker) Vejle BK en Lens uit, maar struikelde in de kwartfinale onnodig over West Ham United. Thuis won FC Den Haag met 4-2 na een ruststand van 4-0. Aad Mansveld pakte in die wedstrijd een Europees record door als eerste verdediger een hattrick te scoren (drie goals binnen 39 minuten). In Londen legde FC Den Haag echter met 3-1 het loodje. Het Haagse profvoetbal verdween vervolgens uit de nationale subtop.

Martin Jol, Heini Otto, Joop Lankhaar en Ron de Roode op de schouders van de supporters na het behalen van het kampioenschap in de eerste divisie...

Aanvoerder Peter Hofstede met de kampioenschaal op de schouders van uitzinnige ploeggenoten.

[ Bericht 33% gewijzigd door Tennessee op 14-02-2008 20:05:14 ]
pi_56738025
Hoop dat Den Haag blijft
pi_56739423
Mooie post Tennessee, fraaie foto's!
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoop dat Den Haag blijft
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 15 februari 2008 @ 00:24:47 #107
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_56739737
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 02:15 schreef Da_Sandman het volgende:
ADO .

Zal je niet missen. Zonde van dat stadion though...
Het Zuiderpark laten verdwijnen was zonde...

Ik snap overigens niet dat je een kleurrijke club als ADO niet zou gaan missen. Om nog maar te zwijgen over de roemruchte historie (voor mij sowieso een teken van bestaansrecht).
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_56740995
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoop dat Den Haag blijft
Zal ze niet missen.

Hunnie ons wel, maar dat is een ander verhaal.

De stekker moet er een keer uit? Mocht het om hun moeder gaan had 88% van de Ado-suppoters al gekozen voor euthenasie. Hypocriete matjes.
Secrets never die. Only people.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 15:19:47 #109
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_56750680
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 05:10 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Zal ze niet missen.

Hunnie ons wel, maar dat is een ander verhaal.

De stekker moet er een keer uit? Mocht het om hun moeder gaan had 88% van de Ado-suppoters al gekozen voor euthenasie. Hypocriete matjes.
Ja het is leuker om thuis tegen RBC te spelen die 10 man meenemen.....
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_56752208
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 05:10 schreef PizzaSalami het volgende:
...

Ik weet niet precies waar je op reageert, maar de ADO supporters doen wel degelijk wat... Helaas zijn de mensen in de top van de supportersvereniging blijkbaar niet in staat iets productievers te verzinnen dan het ingooien van de ruiten van een PvDA-wethouder. Het zou makkelijk zijn de schuld te geven aan de Haagse Hooligans, maar dat zou té makkelijk zijn. Welke club heeft nou géén hooligans tegenwoordig? Zelf ben ik geen hooligan, maar toen ik als kind een tijdje in Nijmegen moest wonen was ik maar wat trots op de status van mijn F.C. Den Haag sjaaltje daar dus ik kan het niet veroordelen... Na ja, misschien met dat ik inmiddels wat volwassener ben... Het is niet zo alsof "supporters" van andere clubs zich nooit ergens misdragen hebben... Ok, Heerenveen misschien?

Het verschil is dat Den Haag, meer dan enige andere stad in Nederland gescheiden is. Je hebt hier de Hagenaars en de Hagenezen... Hagenaars voelen zich beter dan Hagenezen en willen er vaak niet mee geassocieerd worden en omdat al het geld bij de Hagenaars zit kan het Haagse profvoetbal niet op veel steun rekenen, behalve van de Hagenezen... En die komen dus niet veel verder dan stenen gooien. En daar hebben de Hagenaars inmiddels hun buik van vol... De Hagenaars willen graag een mooi Hockeystadion en laat er vanaf volgend seizoen nou net een mooi stadion leeg staan.... En toevallig heeft Den Haag nu voor het eerst in heeeeeeeeeeeel lang een VVD-burgemeester en dan kan je de rest wel uitrekenen....

Bedankt VVD! Eerst het North Sea Jazz Festival aan Rotterdam verkopen, dán het Zuiderpark Stadion slopen en vervolgens een prachtig nieuw hockeystadion waar we ooit een voetbalclub hadden... What's next? Chinezen die de Ridderzaal naar Shanghai slepen?
pi_56752411
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 16:22 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Het verschil is dat Den Haag, meer dan enige andere stad in Nederland gescheiden is. Je hebt hier de Hagenaars en de Hagenezen... Hagenaars voelen zich beter dan Hagenezen en willen er vaak niet mee geassocieerd worden en omdat al het geld bij de Hagenaars zit kan het Haagse profvoetbal niet op veel steun rekenen, behalve van de Hagenezen... En die komen dus niet veel verder dan stenen gooien. En daar hebben de Hagenaars inmiddels hun buik van vol... De Hagenaars willen graag een mooi Hockeystadion en laat er vanaf volgend seizoen nou net een mooi stadion leeg staan.... En toevallig heeft Den Haag nu voor het eerst in heeeeeeeeeeeel lang een VVD-burgemeester en dan kan je de rest wel uitrekenen....
Wat een huilies daar
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56752586
Stoer hoor, via Internet ADO supporters pesten op het moment dat ze hun club aan het verliezen zijn... Ben wel benieuwd hoe er in Amsterdam gereageerd zou worden als AJAX op de rand van faillisement zou staan... Maar dat zal vast niet gebeuren he, AJAX in de problemen... Dat het steeds minder goed gaat met het Nederlandse voetbal weten we al jaren... Dat er clubs zouden gaan sneuvelen was te verwachten. Dat Den Haag de eerste zou zijn misschien ook wel, maar dat de rest van Nederland dan zou gaan staan lachen, nee, dat had ik persoonlijk niet verwacht... En vooral blijven lachen he, zolang het maar niet jouw club is die eraan gaat, want dan is het ineens niét meer zo grappig...
pi_56752729
Het is gewoon doodzonde als ADO zou verdwijnen. Toch een club met historie.
Heb je net een nieuw stadion en dan gebeurd dit. Ik vind het doodzonde. Zonde voor de stad maar vooral voor de trouwe supporters, voor hun is dit gewoon verschikkelijk.
Flauwe geintjes van Ajacieden zijn dan ook niet op zijn plaats imo. Het zou jouw club maar zijn!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56752738
Zonde als ADO echt weg zou gaan.
Een grote stad zonder betaald voetbal en in Eindhoven hebben ze 2 clubs bijvoorbeeld
pi_56752806
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 16:37 schreef Tennessee het volgende:
Stoer hoor, via Internet ADO supporters pesten op het moment dat ze hun club aan het verliezen zijn... Ben wel benieuwd hoe er in Amsterdam gereageerd zou worden als AJAX op de rand van faillisement zou staan... Maar dat zal vast niet gebeuren he, AJAX in de problemen... Dat het steeds minder goed gaat met het Nederlandse voetbal weten we al jaren... Dat er clubs zouden gaan sneuvelen was te verwachten. Dat Den Haag de eerste zou zijn misschien ook wel, maar dat de rest van Nederland dan zou gaan staan lachen, nee, dat had ik persoonlijk niet verwacht... En vooral blijven lachen he, zolang het maar niet jouw club is die eraan gaat, want dan is het ineens niét meer zo grappig...
Dat gejank naar de politiek komt alleen zo zielig over.
pi_56752906
Dankjewel Venomsnake!
  vrijdag 15 februari 2008 @ 16:55:28 #117
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_56753038
Ik weet wel toen de nood aan de man was bij ons, dat de supporters zelfs met collectebussen de stad ingingen was mijn humeur niet te pruimen en vreesde ik dat de FC opgeheven zou worden.

Gelukkig is de stijgende lijn ingezet en verwacht dat die situatie niet meer zal terugkeren binnen de komende jaren.

Ik hoop dat iig nooit meer mee te maken en al is het je "vijand", dit gun je geen enkele supporter.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_56753046
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 16:45 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat gejank naar de politiek komt alleen zo zielig over.
Jij woont vast niet in Den Haag?

Als je wél in Den Haag zou wonen zou je misschien weten dat we hier al heel lang een gemeentebestuur hebben dat vooral geinteresseerd is in één ding; Bouwprojecten...Hoe groter, hoe beter... Zolang er in Den Haag maar gebouwd kan worden is er niets aan de hand... Dat we daarmee steeds meer van onze identiteit en geschiedenis kwijtraken interesseert onze bestuurders niet....

Beschermd stadsgezicht? Niks mee te maken! Wolkenkrabbers moeten we hebben!

North Sea Jazz Festival? Pwoah, dat kan ook wel in Rotterdam....

ADO Den Haag? Jammer, maar hockey is óók heel leuk hoor!

Bouwfraude? Oh, ja, daar hebben we wel van gehoord, maar dat gebeurt niet in Den Haag hoor! Wij zijn de Wereldhoofstad van recht en vrede, wij hoeven geen beschermd stadsgezicht, jazzfestival of voetbalclub... Dure woningen voor rijke buitenlanders, dié hebben we nodig...

Waarom zouden we niet naar onze bestuurders mogen kijken als er dingen gebeuren die de bevolking helemaal niet wil?
pi_56753074
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 16:55 schreef DutchGooner het volgende:
Ik weet wel toen de nood aan de man was bij ons, dat de supporters zelfs met collectebussen de stad ingingen was mijn humeur niet te pruimen en vreesde ik dat de FC opgeheven zou worden.

Gelukkig is de stijgende lijn ingezet en verwacht dat die situatie niet meer zal terugkeren binnen de komende jaren.

Ik hoop dat iig nooit meer mee te maken en al is het je "vijand", dit gun je geen enkele supporter.
Bedankt voor je reactie!!!

Even ter informatie? Was er bij jullie ook een kleine 20 miljoen euro nodig om de boel weer drijvend te krijgen?
  vrijdag 15 februari 2008 @ 16:58:43 #120
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_56753111
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 16:57 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie!!!

Even ter informatie? Was er bij jullie ook een kleine 20 miljoen euro nodig om de boel weer drijvend te krijgen?
Veul minder.

Uiteindelijk heeft de gemeente het stadion gekocht en hebben we een lening daar.

iig elk seizoen een sluitende begroting de laatste seizoen, de weg omhoog is ingezet financieel gezien.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 15 februari 2008 @ 16:58:57 #121
52871 Blight
Supersized.
pi_56753116
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 16:55 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Jij woont vast niet in Den Haag?

Als je wél in Den Haag zou wonen zou je misschien weten dat we hier al heel lang een gemeentebestuur hebben dat vooral geinteresseerd is in één ding; Bouwprojecten...Hoe groter, hoe beter... Zolang er in Den Haag maar gebouwd kan worden is er niets aan de hand... Dat we daarmee steeds meer van onze identiteit en geschiedenis kwijtraken interesseert onze bestuurders niet....

Beschermd stadsgezicht? Niks mee te maken! Wolkenkrabbers moeten we hebben!

North Sea Jazz Festival? Pwoah, dat kan ook wel in Rotterdam....

ADO Den Haag? Jammer, maar hockey is óók heel leuk hoor!

Bouwfraude? Oh, ja, daar hebben we wel van gehoord, maar dat gebeurt niet in Den Haag hoor! Wij zijn de Wereldhoofstad van recht en vrede, wij hoeven geen beschermd stadsgezicht, jazzfestival of voetbalclub... Dure woningen voor rijke buitenlanders, dié hebben we nodig...

Waarom zouden we niet naar onze bestuurders mogen kijken als er dingen gebeuren die de bevolking helemaal niet wil?
Nou, inderdaad. Ik woon niet in Den Haag, maar kom er vaak genoeg om dit te kunnen beamen. Die stad verliest echt al haar uitstraling.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_56753385
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 16:58 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Veul minder.

Uiteindelijk heeft de gemeente het stadion gekocht en hebben we een lening daar.

iig elk seizoen een sluitende begroting de laatste seizoen, de weg omhoog is ingezet financieel gezien.
Voorzover ik weet is bij ons de gemeente al voor een groot deel eigenaar van het nieuwe stadion en hebben we als gemeente al ¤40 miljoen in de club gepompt... Het is dus zeker niet zo dat ons gemeentebestuur niets heeft gedaan... Je zou je wel af kunnen vragen of wát ze hebben gedaan ook enig nut heeft gehad gezien de huidige situatie... Tenminste, als je graag voetbal ziet in het nieuwe stadion inplaats van hockey... Hockey fans zullen het wel prima vinden allemaal.... En laat daar het gehalte VVD'ers en bouwondernemers nou nét wat hoger liggen dan onder de voetbalfans...
pi_56753469
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 18:54 schreef DANILXL het volgende:
zoek een hagenees in de quote 500 zou ik zeggen
Die zijn er dus zat maar zitten elk weekend op de hockeyclub...
pi_56753563
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 17:12 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Voorzover ik weet is bij ons de gemeente al voor een groot deel eigenaar van het nieuwe stadion en hebben we als gemeente al ¤40 miljoen in de club gepompt... Het is dus zeker niet zo dat ons gemeentebestuur niets heeft gedaan... Je zou je wel af kunnen vragen of wát ze hebben gedaan ook enig nut heeft gehad gezien de huidige situatie... Tenminste, als je graag voetbal ziet in het nieuwe stadion inplaats van hockey... Hockey fans zullen het wel prima vinden allemaal.... En laat daar het gehalte VVD'ers en bouwondernemers nou nét wat hoger liggen dan onder de voetbalfans...
Voor zover ik weet is de PvdA de grootste partij in Den Haag dus waaorm je telkens met de VVD aan komt zetten en dat gejank over mensen die per sé hockey willen zien.
Is gelukkig ook niet zo heel vreemd dat de gemeente er geen geld meer in wilt steken. Er is al veel geld in gestoken, maar ondertussen blijft de club in het rood en blijft het een probleemgeval.
Meest vreemde beslissing is nog steeds om dat stadion te gaan bouwen terwijl je niet eens mee kan doen in de Eredivisie en het oude stadion niet vol zat.
pi_56753727
Nou, de VVD is natuurlijk ook gewoon een kut partij VoreG !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')