Mjah dat moet ik nog zien, voor de zekerheid vast wat poncho's gehaaldquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:54 schreef AufDerAxe het volgende:
En het weer is ook OK volgens de voorspellingen.... Scheelt weer zeiknat worden
poncho's gaan zeker mee jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah dat moet ik nog zien, voor de zekerheid vast wat poncho's gehaald
Ga je naar Pukkelpop?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:28 schreef The_Dean het volgende:
Weekend België, ga dus niet. Veel plezier
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:43 schreef The_Dean het volgende:
Helaas niet, is dat komend weekend ook?
Vag Fest
Nu nog maar 2quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:27 schreef matjuhhh007 het volgende:
Opzich zijn de kaarten wel fakkin duur, maar eigenlijk is het wel de moeite weer waard, nog 3 nachtjes
.
quote:IRON MAIDEN & SPECIAL GUESTS WITHIN TEMPTATION, KAMELOT, LAUREN HARRIS AND ONE MORE TBA 'SOMEWHERE BACK IN TIME WORLD TOUR 08' Zaterdag 16 augustus 2008 TT Circuit
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:54 schreef LordNemephis het volgende:
Nog maar 1 nachtje slapen... eens kijken of ik mijn camera mee naar binnen kan nemen of dat ze daar moeilijk over gaan doen.
En nog gratis een maansverduistering erbij - dan komt Moonchild wat beter tot z' n recht
Er gaan hier in Assen praatjes de rondte dat die ' one more TBA' Moonspell zou zijn maar ik weet niet of dat waar is.
De mensne die ik ken die uit Limbië komen, overnachten bij mij. Die gaan pas de volgende dag/maandag weer weg naar Zuid.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:30 schreef da_micha_man het volgende:
Vandaag is het Metallica dag. Ze spelen even op Pukkelpop, maar dat is genoeg aangezien ik ze nog nooit heb gezien.
Maar zijn er toevallig mensen uit Limburg die naar Assen gaan voor Iron Maiden?? Ik ben benieuwd hoe het vervoer terug is geregeld. De gast die met me mee zou gaan is ineen helemaal van de aardbodem verdwenen. Dus ik heb nog een kaartje over, mocht het zo zijn dat iemand nog een kaartje kan gebruiken: dit is je adres
Anyway... morgen eindelijk Iron Maiden, na al die jaren
Denk dat het toch een foutje is hoor, op Mojo, Ironmaidenholland.com, ironmaiden.com, en ticketservice.nl word er géén melding gemaakt van een 4e voorprog.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:48 schreef HMaster-II het volgende:
Ben ook erg benieuwd wie die 4e support-act gaat worden.
Dit staat op TT-Assen.com als t.b.a.
[..]
Bereid je maar voor op heel veel geduw. Als je er al kan komen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:23 schreef da_micha_man het volgende:
Ik ben benieuwd of het mogelijk is om zonder kneuzingen vooraan te blijven staan
Wij hadden ook absoluut geen probleem met wegkomen van de parkeerplaats. We zijn wel nog een half uurtje blijven hangen op het terrein om onze muntjes op te maken. Wij waren bij parkeerplaats c1 geloof ik. Daar draaide je heel makkelijk de weg op met behulp van een verkeersregelaar.quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:12 schreef mrDarksand het volgende:
Grandioos concert, geweldige nummers, super geluid, en dat mag ook wel, wat ze me de laatste keer hebben aangedaan met enkel nieuwe nummers spelen, ik wil die oude juist horen, en het publiek ging ook heerlijk uit hun dak, weer ouderwets lopen hotse-klotsen, was trouwens ook een super weertje, vreemd genoeg was ik binnen 15min weg van de parkeerplaats, en nee ik was niet als eerste weg, had de auto gewoon vlak bij de uitgang.
ja vooral bij aces high hield hij hem soms te ver van zn mond af waardoor het geluid een halve seconde wegleek...quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:22 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Wij hadden ook absoluut geen probleem met wegkomen van de parkeerplaats. We zijn wel nog een half uurtje blijven hangen op het terrein om onze muntjes op te maken. Wij waren bij parkeerplaats c1 geloof ik. Daar draaide je heel makkelijk de weg op met behulp van een verkeersregelaar.
Concert was trouwens super. het overtrof mijn verwachtingen en die waren hoog. Alleen 1 klein minpuntje. Het leek erop alsof de microfoon van Bruce af en toe een beetje kuren had. Is dat iemand anders ook opgevallen?
Ik denk niet, dat het daardoor kwam. Er leken echt problemen met de microffon te zijn. Want een paar keer hoorde je het geluid schommelen, terwijl hij de microfoon op dezelfde afstand hield. Mocht de pret niet drukken trouwens, dat soort dingen kunnen live altijd gebeuren.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:11 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
ja vooral bij aces high hield hij hem soms te ver van zn mond af waardoor het geluid een halve seconde wegleek...
quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bruce vergat trouwens de tweede zin van Fear of the Dark
Inderdaadquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:57 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wat zijn er nu al mega veel filmpjes van maiden in assen op youtube zeg
Ik stond niet daar, dus ik kan het niet zijn geweest.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar staat er een heeeeeeeel vals mee te zingen
Haha, ik stond daar ook nietquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:32 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik stond niet daar, dus ik kan het niet zijn geweest.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:03 schreef Funkeken het volgende:
3 kleine minpuntjes.....het geluid was behoorlijk schel en blikkerig...bij Within Temptation was die veel mooier en voller en bij Kamelot werd je gewoon door de bas en drum een meter naar achter geblazen.
Veel merchandising was al veel te vroeg uitverkocht.
En een bejaard echtpaar wat achter ons bij de tafel stond te mekkeren omdat ze nix konden zien omdat wij voor ze stonden....'t laatste concert wat die 2 hadden gezien was waarschijnlijk van de Carpenters in 1972 en realiseerden zich niet dat er in de tussentijd 't 1 en ander veranderd is.....de grijsbehaarde man van 't stel zag er een beetje triest uit met z'n cowboyhoedje en leren jasje dus zijn we maar een stapje opzij gegaan voordat z'n hart 't begaf.
Maar dat alles mocht en kon de pret gewoon niet verknallen....want wat een concert zeg....het weer was perfect....een mooie maan....heerlijke sfeer....en die gasten speelden zoals ze horen te spelen.....wat een power en energie storten die lui na 25 jaar nog steeds over je heen....die band is gemaakt om op te treden....zal er de volgende x ook zeker weer bij zijn.
Trouwens...wat doen ze tegenwoordig toch met het bier bij concerten en festivals?...bij Pinkpop was het bier ook al niet te nassen....wateren ze dat aan of komt dat door de plastic bekers?
Helemaal mee eens....die plek is ideaal voor dit soort evenementen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:49 schreef Metal_Mart het volgende:
Prachtige locatie overigens, het TT-circuit.
Ze kunnen daar nog veel meer mensen kwijt. Van mij mogen ze het Goffertpark vaarwel zeggen en hier voortaan alles doen. Als je het podium een kwartslag draait kun je de tribunes ook nog gebruiken.
Vond 't daardoor wel jammer dat je na WT 50 minuten moest wachten op Maiden....maar had gelukkig m'n meissie bij me dus ik verveelde me niet.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog een groot pluspunt: geen enkele band is te laat begonnen volgens het tijdschema!
Ik verveelde me ook niet, was genoeg te zien, te praten en te zuipenquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:19 schreef Funkeken het volgende:
[..]
Vond 't daardoor wel jammer dat je na WT 50 minuten moest wachten op Maiden....maar had gelukkig m'n meissie bij me dus ik verveelde me niet.
Die maansverduistering deden ze op Graspop niet.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:36 schreef Viper2k1 het volgende:
Die maansverduistering was wel een heel gaaf effect!Goeie special effects hebben die gasten!
quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:08 schreef Djaser het volgende:
[..]
Die maansverduistering deden ze op Graspop niet.
Op Wacken ook al niet. Hoe was dat gedrocht Lauren? Ze ziet er mooi uit maar verder is het helemaal niks.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:08 schreef Djaser het volgende:
[..]
Die maansverduistering deden ze op Graspop niet.
Maiden begon nog 10 minuten eerder ook, dus zag het probleem niet zo.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:19 schreef Funkeken het volgende:
[..]
Vond 't daardoor wel jammer dat je na WT 50 minuten moest wachten op Maiden....maar had gelukkig m'n meissie bij me dus ik verveelde me niet.
Truequote:Op zondag 17 augustus 2008 16:21 schreef matjuhhh007 het volgende:
Het publiek zong trouwens met veel meer nummers mee hoor. Vooral fear of the dark
bekend gevoel, te hard mee bleren hehehequote:Op zondag 17 augustus 2008 16:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan vandaag ook niet praten zeg maar
* -_Guitarist_- schudt de hand van matjuhquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:29 schreef matjuhhh007 het volgende:
Als ik naar zo'n top optreden ben geweest denk ik die dagen daarna nergens anders meer aan, wat jullie..?
Precies genoeg tijd voor mij om even naar de wc te gaan, muntjes te kopen en 2 cola te kopen. Ik was precies op tijd terug in het voorvakquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:19 schreef Funkeken het volgende:
[..]
FOEI!quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:21 schreef QuoRocks het volgende:
[..]
Precies genoeg tijd voor mij om even naar de wc te gaan, muntjes te kopen en 2 cola te kopen. Ik was precies op tijd terug in het voorvak(waar ik overigens op een illegale manier in ben gekomen
)
Duh, je moet ook naar Groningenquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
Assen was trouwens wel een dooie boel daarna, we zijn nog ff Assen in geweest. Wat een kut-stad om te gaan stappen zeg...
Maar in dat meezing opzicht is Run To The Hills toch wel het hoogtepuntquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:21 schreef matjuhhh007 het volgende:
Het publiek zong trouwens met veel meer nummers mee hoor. Vooral fear of the dark
Prachtig samengevatquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Maar in dat meezing opzicht is Run To The Hills toch wel het hoogtepunt
Echt iedereen schreeuwt dat nummer mee
btw ben ik de enige die Rime... niet echt kon boeien? Alleen het vuurwerk en de aankleding bij dat nummer vond ik wel vet. Verder vond ik eerder dat het stukje Heaven Can Wait, Rime... en Powerslave een beetje een inkak kwartiertje was. Bij Run To The Hills ging iedereen toen weer los.
Redelijke setlist verder. Paar nummers konden me niet zo bekoren, maar verder was het erg lekker
Erg fijn dat me vriendin het ook geweldig vond
Ze kon het niet fantastisch zien, maar ze vond de show en de muziek echt gaaf. Terwijl ze er van te voren niet heel veel van verwacht had.
Maiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |