Denk dat het toch een foutje is hoor, op Mojo, Ironmaidenholland.com, ironmaiden.com, en ticketservice.nl word er géén melding gemaakt van een 4e voorprog.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:48 schreef HMaster-II het volgende:
Ben ook erg benieuwd wie die 4e support-act gaat worden.
Dit staat op TT-Assen.com als t.b.a.
[..]
Bereid je maar voor op heel veel geduw. Als je er al kan komen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:23 schreef da_micha_man het volgende:
Ik ben benieuwd of het mogelijk is om zonder kneuzingen vooraan te blijven staan
Wij hadden ook absoluut geen probleem met wegkomen van de parkeerplaats. We zijn wel nog een half uurtje blijven hangen op het terrein om onze muntjes op te maken. Wij waren bij parkeerplaats c1 geloof ik. Daar draaide je heel makkelijk de weg op met behulp van een verkeersregelaar.quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:12 schreef mrDarksand het volgende:
Grandioos concert, geweldige nummers, super geluid, en dat mag ook wel, wat ze me de laatste keer hebben aangedaan met enkel nieuwe nummers spelen, ik wil die oude juist horen, en het publiek ging ook heerlijk uit hun dak, weer ouderwets lopen hotse-klotsen, was trouwens ook een super weertje, vreemd genoeg was ik binnen 15min weg van de parkeerplaats, en nee ik was niet als eerste weg, had de auto gewoon vlak bij de uitgang.
ja vooral bij aces high hield hij hem soms te ver van zn mond af waardoor het geluid een halve seconde wegleek...quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:22 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Wij hadden ook absoluut geen probleem met wegkomen van de parkeerplaats. We zijn wel nog een half uurtje blijven hangen op het terrein om onze muntjes op te maken. Wij waren bij parkeerplaats c1 geloof ik. Daar draaide je heel makkelijk de weg op met behulp van een verkeersregelaar.
Concert was trouwens super. het overtrof mijn verwachtingen en die waren hoog. Alleen 1 klein minpuntje. Het leek erop alsof de microfoon van Bruce af en toe een beetje kuren had. Is dat iemand anders ook opgevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |