abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60856126
Vet jah, echt zin in joh.
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
pi_60861335
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 10:48 schreef HMaster-II het volgende:
Ben ook erg benieuwd wie die 4e support-act gaat worden.
Dit staat op TT-Assen.com als t.b.a.
[..]

Denk dat het toch een foutje is hoor, op Mojo, Ironmaidenholland.com, ironmaiden.com, en ticketservice.nl word er géén melding gemaakt van een 4e voorprog.
pi_60862081
Dat vond ik ook al raar.
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
pi_60871811
We hebben er heel lang op moeten wachten, maar vandaag is het zover
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60872280
Vandaag is de grote dag! Metallica and beer's still in my head |..|

Zijn er mensen die net als ik alleen naar 't concert gaan? Eigenlijk zoek ik iemand om 'n b eetje mee te chillen op 't terrein.
© ©
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 10:01:39 #231
204054 AufDerAxe
Eindhoven Rockcity
pi_60872286
MAIDEN, MAIDEN, MAIDEN

Het is bijna zover! eerst nog een teringeind rijden en dan een feestje bouwen
Handle every Stressful situation like a dog. If you can't eat it or play with it, Piss on it and walk away.
Op dinsdag 15 september 2009 @ 23:13 schreef Shark.Bait het volgende:
humor is een kwaliteit die jij niet bezit
pi_60872482
Hoeveel mensen komen er ongeveer? Ik ben benieuwd of het mogelijk is om zonder kneuzingen vooraan te blijven staan
© ©
pi_60872537
Over anderhalf uur rijden, dan inchecken in het hotel, en dan Assen onveilig maken en rond 17u richting het circuit!!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 augustus 2008 @ 10:43:34 #234
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_60872710
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 10:23 schreef da_micha_man het volgende:
Ik ben benieuwd of het mogelijk is om zonder kneuzingen vooraan te blijven staan
Bereid je maar voor op heel veel geduw. Als je er al kan komen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 11:05:37 #235
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60872963
We zullen zien hoe het gaat worden
Ik hoop dat het voor ons een beetje zichtbaar is als we niet helemaal vooraan staan.
Met een vriendinnetje van 1.63m is het toch wel leuk als ze nog iets kan zien
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_60873196
Is er misschien iemand die een slaapplek overheeft voor een limbo die hopeloos op zoek is?
© ©
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 11:34:59 #237
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_60873418
Zag nu pas dat dit topic bestond Ben er vanavond ook bij, een vriendinnetje komt me strakjes halen en dan kachelen we rustig die kant op aan. Ben erg benieuwd, heb ze een jaar of 11/12 geleden gezien in de IJsselhallen, maar toen hadden ze die tijdelijke vervanger van Bruce mee. Heb er dus echt zin in om ze in de originele formatie te zien Tot vanavond!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:09:06 #238
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_60874000
het podium staat er:

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_60874336
Hoe kom je aan die foto? Ik denk dat we proberen zo veel mogelijk vooraan te staan maar dat wordt zeer lastig .
pi_60877104
Doen jullie ook oordopjes in?
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 15:49:27 #241
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_60879267
Iemand nog een kaartje kopen ? Ik woon in Emmen. 60 euro mag je m hebben.
It's okay to be white
pi_60890004
Hier de setlist van Iron Maiden vanavond:

intro (Transylvania)
Aces High
2 minutes to midnight
Revelations
The Trooper
Wasted Years
The Number of the Beast
Can I Play with Madness
The Rime of the Ancient Mariner
Powerslave
Heaven can Wait
Run to the Hills
Fear of the Dark
IRON MAIDEN
-----
Moonchild
The Clairvoyant
Hallowed be thy Name

Sta nu op de parkeerplaats te wachten om weer naar huis te kunnen
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_60892074
Geweldig concert weer. Lekker weer, mooie show. Voorprogramma had van mij achterwege mogen blijven. Alleen maar bagger. Vond Bruce's commentaar erg treffend. 27.000 Mensen, maar totaal geen aandacht in de media. En Lowlands krijgt weer volop aandacht, waar een stel hippies interessant zit te doen met muziek en poezie. Maar ach, zo is het net zo leuk.

Prachtige locatie overigens, het TT-circuit. Op de heenweg niet in de file gestaan en terug ook binnen 5 minuten van het terrein af. Om 22:30 was het concert afgelopen, om 23:05 zat ik al op de A28. En gratis parkeren.

Ze kunnen daar nog veel meer mensen kwijt. Van mij mogen ze het Goffertpark vaarwel zeggen en hier voortaan alles doen. Als je het podium een kwartslag draait kun je de tribunes ook nog gebruiken.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_60892725
Ik vond Maiden super-supergoed spelen, Bruce zijn stem was super, ook al werd er beweerd dat het minder werd met hem, de gitaristen speelden fantastisch... Het vuur en het vuurwerk was simpelweg fantastisch.

Enige nadeel was het gedoe op de parkeerplaats, we hebben bijna 2 uur geen centimeter kunnen bewegen...

Maar zoals hierboven al werd gezegd: grote concerten mogen van mij vaker op het TT-Circuit
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 17 augustus 2008 @ 03:12:51 #245
56129 mrDarksand
Don't ever judge me!
pi_60892874
Grandioos concert, geweldige nummers, super geluid, en dat mag ook wel, wat ze me de laatste keer hebben aangedaan met enkel nieuwe nummers spelen, ik wil die oude juist horen, en het publiek ging ook heerlijk uit hun dak, weer ouderwets lopen hotse-klotsen , was trouwens ook een super weertje, vreemd genoeg was ik binnen 15min weg van de parkeerplaats, en nee ik was niet als eerste weg, had de auto gewoon vlak bij de uitgang.
Fuck me, I'm all out of enemies
pi_60894436
Het was echt SUPER! De intro was geweldig, het voorprogramma vond ik bagger. iedereen deed volop mee met maiden. Heb nog een leuke sjaal gekocht . En het was weer een spektakel op het podium, we stonden eerst in het vak voor de zoveel eerste duizend man maar zijn vertrokken omdat we het te hard vonden xD . Het was echt geweldig en ze komen weer in nederland met hun nieuwealbum
  zondag 17 augustus 2008 @ 10:22:07 #247
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60895150
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 03:12 schreef mrDarksand het volgende:
Grandioos concert, geweldige nummers, super geluid, en dat mag ook wel, wat ze me de laatste keer hebben aangedaan met enkel nieuwe nummers spelen, ik wil die oude juist horen, en het publiek ging ook heerlijk uit hun dak, weer ouderwets lopen hotse-klotsen , was trouwens ook een super weertje, vreemd genoeg was ik binnen 15min weg van de parkeerplaats, en nee ik was niet als eerste weg, had de auto gewoon vlak bij de uitgang.
Wij hadden ook absoluut geen probleem met wegkomen van de parkeerplaats. We zijn wel nog een half uurtje blijven hangen op het terrein om onze muntjes op te maken. Wij waren bij parkeerplaats c1 geloof ik. Daar draaide je heel makkelijk de weg op met behulp van een verkeersregelaar.

Concert was trouwens super. het overtrof mijn verwachtingen en die waren hoog. Alleen 1 klein minpuntje. Het leek erop alsof de microfoon van Bruce af en toe een beetje kuren had. Is dat iemand anders ook opgevallen?
Horrible Cunt!
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:27:54 #248
148362 Ferdie88
Fuck the Norm
pi_60896368
Vond het een top-concert. Stond beetje achterin, maar heb alles prima kunnen horen/zien. Voorprogramma was om te janken, hoewel ik de zang bij WT nog wel te pruimen vond.
Ik ben blij dat ik mijn kinderen later kan vertellen dat ik Rime of the Ancient Mariner live heb kunnen zien, wat een machtig mooi nummer blijft dat
Hallowed be my name
pi_60897113
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 10:22 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Wij hadden ook absoluut geen probleem met wegkomen van de parkeerplaats. We zijn wel nog een half uurtje blijven hangen op het terrein om onze muntjes op te maken. Wij waren bij parkeerplaats c1 geloof ik. Daar draaide je heel makkelijk de weg op met behulp van een verkeersregelaar.

Concert was trouwens super. het overtrof mijn verwachtingen en die waren hoog. Alleen 1 klein minpuntje. Het leek erop alsof de microfoon van Bruce af en toe een beetje kuren had. Is dat iemand anders ook opgevallen?
ja vooral bij aces high hield hij hem soms te ver van zn mond af waardoor het geluid een halve seconde wegleek...
pi_60897133
Bruce vergat trouwens de tweede zin van Fear of the Dark
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')