Staan ook wat filmpjes bij waar 'ie met Katie Melua optreedtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:51 schreef GoodGawd het volgende:
Justin sandercoe is zijn naam volgens mij, check maar op youtube. De beste lessena als je het mij vraagt.
Postenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:56 schreef M4a1 het volgende:
Heb net een voor de grap mezelf opgenomen, Wonderwall gespeeld... ik denk na een maand (weinig tijd gehad ivm examens, maartoch), moet het wel wat zijn...
ik schrok een beetje,
IK SUCK...!
good god, wat heb ik een ongelooflijke tiefusstem
de akkoorden klopten, maar nu weet ik dat ik NOOIT m'n muil open ga trekken als er iemand in de buurt is
-edit-
en nee, ik ga het niet posten, ik vond het al erg genoeg dat ik het zelf moest terughoren, heb het zelf af moeten zetten
Als het spelen niet lukt mag je voor me zingenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:47 schreef Mistaken het volgende:
Ghehe, kom net terug van gitaarles..
Zei mijn gitaarleraar.. Ken je deze al?
En toen dacht ik: 'Hey, dat is Wonderwall'.. Dus die ga ik nu even spelen..
Denk dat ik hem volgende week wel ken![]()
Wel een lekker liedje naar mijn mening!
Dan daarna Too Much to Ask - Arctic Monkeys
Heeft iemand daar nog een mooie tab voor..![]()
Kan ik alvast beginnen
Voor dat geld kun je ook niet veel verwachten, gewoon proberen, anders is het een mooi wegwerpgitaartjequote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:07 schreef Schunckelstar het volgende:
ik kan voor 50 euro van een collega een gitaar + versterker van het merk jay sound kopen...
is dat wat voor dat geld?
gezien de zeer geringe hoeveelheid informatie die ik daarover op internet kan vinden weet ik het antwoord al denk ik
dat is idd ook weer zo,maandag eens kijkenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je ook niet veel verwachten, gewoon proberen, anders is het een mooi wegwerpgitaartje
Ja volgens mij hebben de meeste mensen het niet zo op hun eigen stem. Als ik filmpjes van mezelf zie waarin ik mezelf kan horen praten erger ik me ook dood aan mijn stem. Vind het totaal geen prettige stem om naar te luisteren, terwijl je het normaal natuurlijk anders hoort. Omdat het lekker galmt in je kopquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:56 schreef M4a1 het volgende:
Heb net een voor de grap mezelf opgenomen, Wonderwall gespeeld... ik denk na een maand (weinig tijd gehad ivm examens, maartoch), moet het wel wat zijn...
ik schrok een beetje,
IK SUCK...!
good god, wat heb ik een ongelooflijke tiefusstem
de akkoorden klopten, maar nu weet ik dat ik NOOIT m'n muil open ga trekken als er iemand in de buurt is
-edit-
en nee, ik ga het niet posten, ik vond het al erg genoeg dat ik het zelf moest terughoren, heb het zelf af moeten zetten
En sommige mensen, zoals ik, kunnen gewoon 'echt geen toon vasthoudenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:13 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ja volgens mij hebben de meeste mensen het niet zo op hun eigen stem. Als ik filmpjes van mezelf zie waarin ik mezelf kan horen praten erger ik me ook dood aan mijn stem. Vind het totaal geen prettige stem om naar te luisteren, terwijl je het normaal natuurlijk anders hoort. Omdat het lekker galmt in je kop
Playbacken is ook een optie!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:31 schreef M4a1 het volgende:
[..]
Als het spelen niet lukt mag je voor me zingen![]()
Of gewoon via de microfoon van je computer, er zijn programmaatjes zat te krijgen die als stemapparaatje werkenquote:
okee ik zal ff kijken maar denk niet dat dan kan op mijn computerquote:Op donderdag 3 april 2008 21:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Of gewoon via de microfoon van je computer, er zijn programmaatjes zat te krijgen die als stemapparaatje werken
Dit programmaatje zou al moeten werken: http://www.gch-guitaracademy.co.uk/freeware/GuitarTuner.zipquote:Op donderdag 3 april 2008 21:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
okee ik zal ff kijken maar denk niet dat dan kan op mijn computer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |