quote:
Als ik daar last van had zou ik het ook niet willen weten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:28 schreef Litpho het volgende:
[..]. Wat weten jullie wat ik niet wil weten?
.
Hij is wel opvallend stil ineens.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:42 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Haha, dat gaat misschien ook wel voor hem op ja!
Zal ik het er maar op houden dat ik aan het mikken ben?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:46 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Hij is wel opvallend stil ineens.![]()
Ach, afzeik reacties krijg ik gelukkig maar zelden, maar die geef ik gewoon een flinke sneer terug, 9 van de 10 keer zie ik ze dan niet meer!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:26 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Die heb ik nou nooit in m'n fobo!Reacties die me niet bevallen, negeer ik of verwijder ik. Ik zit daar niet om afgezeken te worden of tegen rosbief-achtige reacties aan te kijken.
Volgende week al???quote:[..]
Is goed, krijg jij volgende week weer antwoord.![]()
Ik maak ook wel flauwekul met sommigen hoor, maar dat combineer ik meestal met serieuze accentjes!quote:[..]
Dat is het nou juist: fobo hoeft van mij niet te serieus te zijn.Maar ik ben een 'monkey see, monkey do' type, dus ik reageer net zoals mensen op mij reageren.
Als iemand daar wel serieus wil zijn, krijgt 'ie serieus antwoord terug.
En? is het al gelukt?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zal ik het er maar op houden dat ik aan het mikken ben?.
Geen succes nog?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zal ik het er maar op houden dat ik aan het mikken ben?.
Mwah, meestal zonde van mijn tijd.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:49 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ach, afzeik reacties krijg ik gelukkig maar zelden, maar die geef ik gewoon een flinke sneer terug, 9 van de 10 keer zie ik ze dan niet meer!
Op het forum is hij net zo erg.quote:Pff, die rosbief is inderdaad wel een van de grootste kleuters met zijn gepiemolkip!![]()
quote:Volgende week al???
Ik dacht dat je minstens de helft van de tijd bezig was met 'flauwekul maken'?quote:Ik maak ook wel flauwekul met sommigen hoor, maar dat combineer ik meestal met serieuze accentjes!![]()
![]()
Ik hoop dat 'ie weet dat 'ie daar moet wezen!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:53 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij weet dat hij eerst haar slipje uit moet doen!![]()
Als ik de weg had gevraagd had ik dat wel geweten, maar ja, man hèquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:55 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik hoop dat 'ie weet dat 'ie daar moet wezen!
Altijd hetzelfde.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik de weg had gevraagd had ik dat wel geweten, maar ja, man hè.
Hij kan natuurlijk ook voor de navel gaan!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:55 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik hoop dat 'ie weet dat 'ie daar moet wezen!
Ik kan nog ergere verzinnen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:06 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook voor de navel gaan!![]()
Ik denk dat met de hint "doe eerst haar slipje uit" dat in de meeste gevallen wel goed moet komenquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:06 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook voor de navel gaan!![]()
Eigenlijk wel ja, maar ik kan het niet laten!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:55 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Mwah, meestal zonde van mijn tijd.
En hij is nog niet gebanned?quote:[..]
Op het forum is hij net zo erg.
Struikel maar niet dan!quote:[..]Ik ga mijn beste beentje voor zetten.
Dat valt wel mee hoor, maar ik ben van alle markten thuis, zolang het maar een beetje op niveau is!quote:[..]
Ik dacht dat je minstens de helft van de tijd bezig was met 'flauwekul maken'?
Ik hoop het maar voor je!quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat met de hint "doe eerst haar slipje uit" dat in de meeste gevallen wel goed moet komen.
Ik wel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:09 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, maar ik kan het niet laten!
Hij is recentelijk wel 'ns gebanned ja.quote:En hij is nog niet gebanned?tegen mij was hij trouwens best aardig in mijn fobo!
Met m'n beste beentje voor lukt dat me niet eens!quote:Struikel maar niet dan!
Poemie. Van alle markten thuis.quote:Dat valt wel mee hoor, maar ik ben van alle markten thuis, zolang het maar een beetje op niveau is!![]()
![]()
Haha, ik denk dat je bijschriftje nodig eens aan vervanging toe is, want het lijkt alweer eeuwen geleden dat je steeds 2 fobopages op me voor lag!quote:
Tja, met sommigen komt het waarschijnlijk nooit meer goed, ik zag dat je ook al die Technojunk in je fobo had staan, hebben jullie al ge SMN'd samen?quote:[..]
Hij is recentelijk wel 'ns gebanned ja.Met zulke users is het gewoon afwachten hoelang het duurt voordat ze er weer vanaf vliegen.
Totdat je een hak breekt of tussen de kinderkopjes blijft steken!quote:[..]
Met m'n beste beentje voor lukt dat me niet eens!
Als je dat maar weet!quote:[..]
Poemie. Van alle markten thuis.
Ik ben me aan het inlezen voor ik weer iets inhoudelijks durf te zeggenquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:09 schreef DrsPoema het volgende:
Zo rustig als vandaag is het hier lang niet meer geweest!
Kijken of deze reactie wel aankomt... net liep fok weer vastquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:09 schreef DrsPoema het volgende:
Zo rustig als vandaag is het hier lang niet meer geweest!
Ach, ik vind je best wel lief hoor!quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben me aan het inlezen voor ik weer iets inhoudelijks durf te zeggen.
Hoi Tinky, wat scheelt er aan dan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:44 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Kijken of deze reactie wel aankomt... net liep fok weer vast![]()
Ik heb niet veel zin om te fokken vandaag, sorry, voel me niet echt lekker, gelukkig is Matt thuis en laat ik me door hem in de watten leggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |