quote:
Als ik daar last van had zou ik het ook niet willen weten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:28 schreef Litpho het volgende:
[..]. Wat weten jullie wat ik niet wil weten?
.
Hij is wel opvallend stil ineens.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:42 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Haha, dat gaat misschien ook wel voor hem op ja!
Zal ik het er maar op houden dat ik aan het mikken ben?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:46 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Hij is wel opvallend stil ineens.![]()
Ach, afzeik reacties krijg ik gelukkig maar zelden, maar die geef ik gewoon een flinke sneer terug, 9 van de 10 keer zie ik ze dan niet meer!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:26 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Die heb ik nou nooit in m'n fobo!Reacties die me niet bevallen, negeer ik of verwijder ik. Ik zit daar niet om afgezeken te worden of tegen rosbief-achtige reacties aan te kijken.
Volgende week al???quote:[..]
Is goed, krijg jij volgende week weer antwoord.![]()
Ik maak ook wel flauwekul met sommigen hoor, maar dat combineer ik meestal met serieuze accentjes!quote:[..]
Dat is het nou juist: fobo hoeft van mij niet te serieus te zijn.Maar ik ben een 'monkey see, monkey do' type, dus ik reageer net zoals mensen op mij reageren.
Als iemand daar wel serieus wil zijn, krijgt 'ie serieus antwoord terug.
En? is het al gelukt?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zal ik het er maar op houden dat ik aan het mikken ben?.
Geen succes nog?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zal ik het er maar op houden dat ik aan het mikken ben?.
Mwah, meestal zonde van mijn tijd.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:49 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ach, afzeik reacties krijg ik gelukkig maar zelden, maar die geef ik gewoon een flinke sneer terug, 9 van de 10 keer zie ik ze dan niet meer!
Op het forum is hij net zo erg.quote:Pff, die rosbief is inderdaad wel een van de grootste kleuters met zijn gepiemolkip!![]()
quote:Volgende week al???
Ik dacht dat je minstens de helft van de tijd bezig was met 'flauwekul maken'?quote:Ik maak ook wel flauwekul met sommigen hoor, maar dat combineer ik meestal met serieuze accentjes!![]()
![]()
Ik hoop dat 'ie weet dat 'ie daar moet wezen!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:53 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij weet dat hij eerst haar slipje uit moet doen!![]()
Als ik de weg had gevraagd had ik dat wel geweten, maar ja, man hèquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:55 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik hoop dat 'ie weet dat 'ie daar moet wezen!
Altijd hetzelfde.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik de weg had gevraagd had ik dat wel geweten, maar ja, man hè.
Hij kan natuurlijk ook voor de navel gaan!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:55 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik hoop dat 'ie weet dat 'ie daar moet wezen!
Ik kan nog ergere verzinnen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:06 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook voor de navel gaan!![]()
Ik denk dat met de hint "doe eerst haar slipje uit" dat in de meeste gevallen wel goed moet komenquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:06 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook voor de navel gaan!![]()
Eigenlijk wel ja, maar ik kan het niet laten!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:55 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Mwah, meestal zonde van mijn tijd.
En hij is nog niet gebanned?quote:[..]
Op het forum is hij net zo erg.
Struikel maar niet dan!quote:[..]Ik ga mijn beste beentje voor zetten.
Dat valt wel mee hoor, maar ik ben van alle markten thuis, zolang het maar een beetje op niveau is!quote:[..]
Ik dacht dat je minstens de helft van de tijd bezig was met 'flauwekul maken'?
Ik hoop het maar voor je!quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat met de hint "doe eerst haar slipje uit" dat in de meeste gevallen wel goed moet komen.
Ik wel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:09 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, maar ik kan het niet laten!
Hij is recentelijk wel 'ns gebanned ja.quote:En hij is nog niet gebanned?tegen mij was hij trouwens best aardig in mijn fobo!
Met m'n beste beentje voor lukt dat me niet eens!quote:Struikel maar niet dan!
Poemie. Van alle markten thuis.quote:Dat valt wel mee hoor, maar ik ben van alle markten thuis, zolang het maar een beetje op niveau is!![]()
![]()
Haha, ik denk dat je bijschriftje nodig eens aan vervanging toe is, want het lijkt alweer eeuwen geleden dat je steeds 2 fobopages op me voor lag!quote:
Tja, met sommigen komt het waarschijnlijk nooit meer goed, ik zag dat je ook al die Technojunk in je fobo had staan, hebben jullie al ge SMN'd samen?quote:[..]
Hij is recentelijk wel 'ns gebanned ja.Met zulke users is het gewoon afwachten hoelang het duurt voordat ze er weer vanaf vliegen.
Totdat je een hak breekt of tussen de kinderkopjes blijft steken!quote:[..]
Met m'n beste beentje voor lukt dat me niet eens!
Als je dat maar weet!quote:[..]
Poemie. Van alle markten thuis.
Ik ben me aan het inlezen voor ik weer iets inhoudelijks durf te zeggenquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:09 schreef DrsPoema het volgende:
Zo rustig als vandaag is het hier lang niet meer geweest!
Kijken of deze reactie wel aankomt... net liep fok weer vastquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:09 schreef DrsPoema het volgende:
Zo rustig als vandaag is het hier lang niet meer geweest!
Ach, ik vind je best wel lief hoor!quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben me aan het inlezen voor ik weer iets inhoudelijks durf te zeggen.
Hoi Tinky, wat scheelt er aan dan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:44 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Kijken of deze reactie wel aankomt... net liep fok weer vast![]()
Ik heb niet veel zin om te fokken vandaag, sorry, voel me niet echt lekker, gelukkig is Matt thuis en laat ik me door hem in de watten leggen
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:45 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ach, ik vind je best wel lief hoor!
Denk dat ik een of andere bug heb of zo, ineens zo beroerd als wat, dus ik heb me maar op laten halen door mijn prive chauffeurquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:48 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hoi Tinky, wat scheelt er aan dan?(cupjestijd?)
Doe maar lekker rustig aan hoor, ik moet er strakjes ook weer aan geloven!
Bah, het kan ook best dat je een griepje te pakken hebt natuurlijk, ik hoop maar dat het niet echt doorzet!quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:59 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Denk dat ik een of andere bug heb of zo, ineens zo beroerd als wat, dus ik heb me maar op laten halen door mijn prive chauffeuren een paar uurtjes geslapen
Ja, die cupjestijd is ook begonnen maar dat was het probleem niet
OK, sterkte alvast (als je die cupjestijd bedoelt)
We waren inderdaad behoorlijk op dreef vanmiddag, maar trek het je maar niet teveel aan hoor, it's nothing personal!quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:49 schreef Litpho het volgende:
[..]. Ik kan er ook best wel mee leven als jij en Sadie mij als middelpunt van jullie gezamenlijke slappe lach weten te plaatsen, maar even iets minder ammunitie aanleveren kon volgens mij geen kwaad. Kwam jij ook weer aan je drukke bezigheden toe en zo
.
Nee, dat weet ik ook welquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:14 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
We waren inderdaad behoorlijk op dreef vanmiddag, maar trek het je maar niet teveel aan hoor, it's nothing personal!![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:11 schreef DrsPoema het volgende:
het kan ook best dat je een groepje te pakken hebt natuurlijk
Haha, ik bedoelde natuurlijk griepje!quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook wel, maar soms is het zo lastig om niet de verkeerde interpretatie uit te lezen. Iets zegt me bijvoorbeeld dat onderstaande een spelfout is, maar zeker in SEX is het niet zo moeilijk om er iets omheen te verzinnen
.
[..]
Litpho, voor al uw spellcheckingquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:23 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
goed dat je het eventjes meldde!![]()
![]()
Tja, slapeloze nachten zijn alleen leuk als er seks in het spel is, ik wens je alvast succes voor strakjes!quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Litpho, voor al uw spellchecking.
Pfff, nog een uurtje. Ik zit hier echt al de hele dag te slapen achter mijn beeldscherm. Vannacht vier uur geslapen, en niet eens met een leuk excuus. De oogjes wilden gewoon niet dicht. Hopen dat dat vanavond beter gaat...
quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:25 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Succes!pas maar wel op dat je geen vierkant hoofd krijgt van al dat geblok!
doeiiii!quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:28 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, slapeloze nachten zijn alleen leuk als er seks in het spel is, ik wens je alvast succes voor strakjes!![]()
Doeiii
Dat had je gewoon achter je beeldscherm moeten doen. Je tijd nuttig besteden, enzo.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Litpho, voor al uw spellchecking.
Pfff, nog een uurtje. Ik zit hier echt al de hele dag te slapen achter mijn beeldscherm. Vannacht vier uur geslapen, en niet eens met een leuk excuus. De oogjes wilden gewoon niet dicht. Hopen dat dat vanavond beter gaat...
dat is wel lekker stom zeg!quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Was ik ook weer..
was de oplader van m'n laptop vergeten mee te nemendus kon weinig beginnen haha.
Jazeker en weet je wat? Dat stomme scheurmoment heb ik niet hoeven berekenenquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja behoorlijk stom![]()
Maar het was wel goed, want konden nu behoorlijk wat dingen bespreken, zodat ik voor 1 vak beter ben voorbereid voor het assesment en we de taak in het bedrijf zowat afhebben
Jipje.. had jij nou tentamen vandaag?
Ik denk wel goed, ik heb alle vragen kunnen beantwoorden, naar volgens mij alle redelijkheidquote:
Is dat toevalligquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:02 schreef dawg het volgende:
Sadiemeisje!
Toevallig, ik zag je als laatste poster in MyAT, en was meteen van plan om even aloha te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |