quote:
ikke? een modje?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:15 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Of ben jij ook een modje?
En hoe pas je hem aan dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:18 schreef Jipje het volgende:
[..]
ikke? een modje?met 3 posts per dag
Nee, ik heb deze aangemaakt, en ben dus vergeten om er 94 van te maken. Of was dat niet hetgene je wilde aanpassen?
Als je een nieuw topic maakt moet je een titel invoeren. Dat heb ik gedaan, maar ik heb de oude gekopieerd, daarom de fout. Maar ik kan de titel nu zelf niet meer aanpassen, dat kan alleen een modje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:23 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
En hoe pas je hem aan dan?(sorry ben blondt
)
Maak je dan een nieuwe topic aan met de begintekst SEX Slowchat # ... en dan je eigen titel?
Je uitleg (en die van Cue) was duidelijk hoor, ik dacht alleen dat als ik op het knopje nieuwe topic drukte, zelf een titel verzon etc dat die dan onder die vorige topic kwam te staan, maar hij overschrijft hem dus gewoon ..quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:28 schreef Jipje het volgende:
[..]
Als je een nieuw topic maakt moet je een titel invoeren. Dat heb ik gedaan, maar ik heb de oude gekopieerd, daarom de fout. Maar ik kan de titel nu zelf niet meer aanpassen, dat kan alleen een modje.
als dit niet het antwoord is wat je zocht snap ik je vraag nietook een beetje blondt
![]()
![]()
Als er (op mijn computer iig) 7 pagina's zijn komt er een slotje. Dan is ie volquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:43 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Je uitleg (en die van Cue) was duidelijk hoor, ik dacht alleen dat als ik op het knopje nieuwe topic drukte, zelf een titel verzon etc dat die dan onder die vorige topic kwam te staan, maar hij overschrijft hem dus gewoon ..![]()
![]()
Vraag me alleen nog wel af wanneer een topic vol is![]()
Lekker toch? Zwemmen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:57 schreef excited het volgende:
Ligt het aan mij, of gaan we als een vis door het water met deze topics?
Daar krijg je zo'n spierpijn vanquote:
Ja, maar dat blijft toch wel een fantasie van mijquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:06 schreef excited het volgende:
[..]
Daar krijg je zo'n spierpijn van
En SEX in het Zwembad was een ander topic
tja, wat er geil aan is weet ik ook nog nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:46 schreef excited het volgende:
Ik snap niet wat daar nou zo geil aan is...
Het enige wat geil is aan een zwembad zijn de minikini's die gedragen worden
hehehquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:53 schreef Jipje het volgende:
I'm out!
Geestelijk voorbereiden op het maken van het tentamen betonconstructies 2008... tv kijken dus
Had je die nou morgen? Zo jaar veel succesquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:53 schreef Jipje het volgende:
I'm out!
Geestelijk voorbereiden op het maken van het tentamen betonconstructies 2008... tv kijken dus
Er wordt niks overschrevenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:43 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Je uitleg (en die van Cue) was duidelijk hoor, ik dacht alleen dat als ik op het knopje nieuwe topic drukte, zelf een titel verzon etc dat die dan onder die vorige topic kwam te staan, maar hij overschrijft hem dus gewoon ..![]()
![]()
Vraag me alleen nog wel af wanneer een topic vol is![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er wordt niks overschreven
En hij is vol bij 301e berichten
Hey Sadiequote:Op donderdag 24 januari 2008 09:05 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Na het lezen van het vorige topic had ik toch een TT verwacht met 'to cheat or not to cheat' of iets met telefoonseks verwacht.
Goeiemorgen trouwens, en TT fix.
Tink, jij komt niet zo vaak op het forum?![]()
Neehoor, helemaal niet. Je weet het goed te verbergen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:11 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Hey Sadie
Haha, nee, zit vaker in foboland dan op het forum, hoezo, valt het op?
Phew, gelukkig maar, anders schaamde ik me kapotquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:18 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Neehoor, helemaal niet. Je weet het goed te verbergen.
Ja viel me al op dat je stil was in fobolandquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:42 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hee, Tinky!![]()
![]()
Ja hoor, ik heb het alleen wat druk helaas!
Tja, helaas kan het niet altijd feest zijn!quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:44 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ja viel me al op dat je stil was in foboland
Klinkt bekend.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:42 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hee, Tinky!![]()
![]()
Ja hoor, ik heb het alleen wat druk helaas!
Ja, gaat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:00 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Precies!Hoe is het verder met je? ik zie je bijna nooit meer in mijn fobo?
Tja, ik ken het probleem, ik schuif de langere postjes ook altijd een beetje voor me uit, maar je kunt natuurlijk ook een langer postje doen en die onbeduidende "drie-woordenberichtjes" laten voor wat ze zijn!quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:06 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja, gaat.Zoals gezegd, druk.
Ik kom op het moment heel weinig in het fobo, als ik er af en toe tijd voor heb klik ik in het wilde weg een paar kleine berichtjes aan, en die beantwoord ik. Ik heb er zelfs nu al 2 dagen niet meer gekeken.
Als ik vandaag tijd over heb zal ik even langskomen.
Ik ben meer van de oneliners.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:11 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, ik ken het probleem, ik schuif de langere postjes ook altijd een beetje voor me uit, maar je kunt natuurlijk ook een langer postje doen en die onbeduidende "drie-woordenberichtjes" laten voor wat ze zijn!
Gezellig, ik dacht al dat je bang voor me was geworden, ik krab misschien wel maar ik bijt niet hoor!
Ach, dat vind ik ook wel leuk om te doen hoor, maar de meesten waarmee ik contact heb kan ik daar niet mee afschepen, ik heb niet zo vaak losse lurkertjes eigenlijk, ze zullen wel bang voor me zijn of zo!quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik ben meer van de oneliners.Schep ik meer plezier in.
En ik krab toch terug, dus geen problemen mee.
Er komen bij mij altijd nieuwe mensen langs. De afwisseling in berichtsgrootte schrikt ze niet zo af.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:56 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik ook wel leuk om te doen hoor, maar de meesten waarmee ik contact heb kan ik daar niet mee afschepen, ik heb niet zo vaak losse lurkertjes eigenlijk, ze zullen wel bang voor me zijn of zo!![]()
Ja, dat weet ik, je bent aardig aan me gewaagd!![]()
![]()
Tja, het kan best zijn dat die lappen tekst bij mij een drempel voor ze zijn, maar ik ben wel blij dat die "LOL en ROFL pubertjes" wegblijven eigenlijk, die hebben meestal toch niks zinnigs te melden!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:00 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Er komen bij mij altijd nieuwe mensen langs. De afwisseling in berichtsgrootte schrikt ze niet zo af.En ik heb liever veel kleine berichtjes in m'n fobo met veel mensen, dan een paar grote berichten met een paar mensen. Voor echt uitgebreide zaken gebruik ik liever PM.
Fobo is leukigheid, beetje plagen en heen en weer posten. Dat gaat veel moeilijker met lange posts.
Ik leer van de beste!![]()
![]()
Dit is uit context zo verkeerd op te vattenquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:17 schreef DrsPoema het volgende:
wie normaal tegen mij doet verdient wel een beetje respect vind ik!
Ojee, daar is mister misinterpretation weer!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit is uit context zo verkeerd op te vatten.
Ik zie dat mijn reputatie me vooruit is gesneldquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:23 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ojee, daar is mister misinterpretation weer!![]()
Als je wilt, tuurlijk. Soms is het alleen makkelijker. Net zoals de TT's schrijven ze zichzelf, zeg maarquote:Maarja, als je wilt kun je natuurlijk alles uit het verband halen, in roddelbladen doen ze niet anders!(dit is niet als sneer bedoeld)
Die heb ik nou nooit in m'n fobo!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:17 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, het kan best zijn dat die lappen tekst bij mij een drempel voor ze zijn, maar ik ben wel blij dat die "LOL en ROFL pubertjes" wegblijven eigenlijk, die hebben meestal toch niks zinnigs te melden!
Is goed, krijg jij volgende week weer antwoord.quote:Ik had je PM'etje trouwens gezien, dat zal ik vanavond wel beantwoorden als ik wat meer tijd heb!
Dat is het nou juist: fobo hoeft van mij niet te serieus te zijn.quote:Ach, ik deel ook wel plaagstootjes uit in mijn langere posts hoor, maar ik neem de meeste mensen toch wel serieus, wie normaal tegen mij doet verdient wel een beetje respect vind ik!
Dank je!![]()
Ik las mispenetration.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:23 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ojee, daar is mister misinterpretation weer!![]()
Maarja, als je wilt kun je natuurlijk alles uit het verband halen, in roddelbladen doen ze niet anders!
(dit is niet als sneer bedoeld)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |