Ik neem aan dat het idee van zo'n boek dat gevoel oproept. Bij mij ook namelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft dat dat plaatsvervangende schaamte is, in plaats van dat het per ongeluk té herkenbaar is.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft dat dat plaatsvervangende schaamte is, in plaats van dat het per ongeluk té herkenbaar is.
en ik ga zo naar huis.. Drinkze!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:22 schreef Jipje het volgende:
Je bracht me op een idee CG! Ik ga lekker aan de thee![]()
Goede reis naar huis!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en ik ga zo naar huis.. Drinkze!
Nee. Maar nu is een goede tijdquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:58 schreef tinkerbell- het volgende:
Jeej, sex op het werk(of is iedereen al naar huis?)
Heb vandaag vrij, maar ik bedoelde dat het wel lekker kan zijn daarquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Maar nu is een goede tijd. Nog veel plezier op je werk
.
Nee, ben er nog.... maar het werk loopt wel op het eind hier voor vandaag......quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:58 schreef tinkerbell- het volgende:
Jeej, sex op het werk(of is iedereen al naar huis?)
En, nog wat spannends meegemaakt?quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:05 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Nee, ben er nog.... maar het werk loopt wel op het eind hier voor vandaag......
Spannend genoeg, maar niet op die manier....quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:09 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
En, nog wat spannends meegemaakt?
Eet smakelijk!!quote:
Is goed, zet ik er ff een bord extra bij, lust je spruitjes?quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Eet smakelijk!!![]()
En ik doe gezellig met je mee denk ik
Als je het niet erg viind neem ik mijn eigen bordje opwarm-macaroniquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:42 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Is goed, zet ik er ff een bord extra bij, lust je spruitjes?
OK zie ik je zo, gezelliequote:Op woensdag 23 januari 2008 17:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je het niet erg viind neem ik mijn eigen bordje opwarm-macaroni
Bespaard je weer de kosten. maar is het wel gezelliger
Tot zoquote:
Hier wel, heb net de troep in de vaatwasser gegooidquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Zijn jullie nou nog niet uitgegeten.. slomo's
quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Gelukkig hoefde ik niet te helpen met afwassen
Ben vergeten er 94 van te makenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:00 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
![]()
Weet jij trouwens hoe ik die titel hierboven kan veranderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |